Nämä 30 ysärisuosikkia palaavat ruutuun - yksikään ei kiinnosta minua. Entä teitä?
Kommentit (35)
Luojan tähden keksikää jotain uutta! Ei se soppa uudelleen lämmittämällä ainakaan parane!
Mitä tuli Total Recallista? Kingin It? Vaikka kuva näyttää paremmalta, alkuperäinen idea ja henki jää puuttumaan.
Tekohengittäkää Alf, vaikka sekään tuskin saisi sanoa enää mitään.
Tim Burtonin ohjaama Wednesday voisi olla kiinnostava. Pidän Addams Familystä ja Tim Burtonin elokuvista, joten mielenkiinnolla odotan.
Myös Häräntappoase kiinnostaa.
Sinkkuelämää ja Frasier.
Ikuiset suosikit.
Näistä aion katsoa uudemmatkin versiot. Tosin odotukset eivät ole korkealla, koska usein uusintaversiot ovat huonosti tehtyjä.
Plus Sinkkuelämässä ei nähdä Mr Bigiä, iso pettymys :(
In Treatmentin katson tietenkin, ehkä myös Flashdancen ja Frasierin.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämää ja Frasier.
Ikuiset suosikit.
Näistä aion katsoa uudemmatkin versiot. Tosin odotukset eivät ole korkealla, koska usein uusintaversiot ovat huonosti tehtyjä.
Plus Sinkkuelämässä ei nähdä Mr Bigiä, iso pettymys :(
Ohoh! Olen kommentin 12 kirjoittaja, joka kasvoi Sinkkuelämään kanssa ja siitä sain omaan elämäänkin paljon mietittävää. Aikanaan olin sitä mieltä, että Bigin ja Carrien tarina oli jotain todella romanttista ja ihanaa, mutta nyt nelikymppisenä olen vähän ristiriitaisin fiiliksiin. Oikeastihan Big oli tyypillinen rusinat pullasta-vedättäjä. Vuosikausia piti Carrieta elämänsä ulkokehällä, ei esitellyt perheelleen, ei halunnut oikeasti vakiintua, mutta kuitenkin seksi ja epämääräinen tapailu kelpasi. Ainakin kausittain Carrie olisi halunnut enemmän.
Häräntappoaseen voisi katsoa. Frasierista sain yliannostuksen Finnairin lennoilla, ajalta ennen kännyköitä ja tabletti-laitteita. Lensin paljon työmatkalentoja ja Frasier tuli tutuksi. Sitä näytettiin joka hiivatin lennolla.
Vierailija kirjoitti:
Frasier kiinnostaa, mutta epäilyttää toimiiko uudet jaksot. Osaako kukaan nimetä ohjelmaa, jonka uudet jaksot vuosien jälkeen olis olleet oikeesti hyviä?
Rimakauhua ja rakkautta. Ainakin minä tykkäsin uusista kausista vaikka Hermione Norrisin kiristetty naamataulu vähän hermojani kiristikin.
Frasier ei kai näy muualla kuin siinä uudessa striimauspalvelussa, joka aloittaa meillä tässä lähiaikoina?
Vallan linnake
Terapiassa
Kohtauksia eräästä avioliitosta
Nuo ainakin ihan kiinnostavia....
Jutussa ei mainittu Cobra Kaita, joka on yllättävän hyvä jatko 80-luvun Karate Kid -leffoille (siinähän on listattu muutakin kuin ysäriä).
Sinkkuelämää oli yksi suosikkisarjoistani, ja jollain tasolla tulee aina olemaan. Mutta en tiedä pystynkö sitä katsomaan ilman Samanthaa, varsinkin kun nyt tiedän mitä siinä on taustalla että hän ei halua noiden muiden kanssa töitä tehdä.
Frasier sen sijaan kiinnostaa kovasti! Isän esittäjä tosin on jo edesmennyt, niin kuin Eddiekin. Mutta jos Frasier, Niles, Daphne ja Ross ovat mukana, niin onhan siinä jo paljon.
Tolkienin saagaan perustuvalle sarjalle annan ainakin mahdollisuuden. Yritän olla odottamatta mitään. Viggo tulee aina olemaan minulle Konkari, joten toivon että kyseinen hahmo ei esiinny koko sarjassa.
Terapiassa ja Maria Kallio kiinnostaa. Vallan linnake on myös hyvä sarja. Muut ei kiinnosta.
Dexter (TV Series 2006–2021)
Onpa joo tosi ysärisarja, lol.
En tiedä viitsinkö katsoa. Se on varmaan joku "Dexter tapaa jälleen poikansa, josta on kasvanut sarjamurhaaja myös, tai sitten super-poliisi, joka ottaa isäukkonsa kiinni". Varmaan jotain kliseistä kökköä.
Se Salatut kansiot -henkiinherätysviritelmäkin jokunen aika sitten oli todella surkea.