Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä 30 ysärisuosikkia palaavat ruutuun - yksikään ei kiinnosta minua. Entä teitä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jaksa avata linkkejä.

Vierailija
2/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa linkkiä, koska aloittaja oli laiska paska joka ei jakanut kopsata niitä tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiset 😍 uudet 😏

Vierailija
4/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moskiittorannikkoa voisi katsoa jos on hyvä, muut ei pahemmin kiinnosta.

Vierailija
5/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frasier on ihan hyvä sarja, mutta en minä nyt mistään uusista jaksoista vlittäisi. Yleensä menevät vain pilalle. 

Vierailija
6/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilataan moni hyvä juttu, joo ei. TsH sarjastakin tulee varmaan täys paska missä ne heittää Tolkienin kirjan jorpakkoon ja laitta sinne mustia näyttelijöitä kosk niitä on "pakko olla" ja varmana laittaa Lego lasin ja Gimlin homoiksi ja mitä vielä...

Vierailija
7/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin kiinnostavia löytyy, mutta vähän hölmöä alkaa luetteloimaan ja yksilöimään joten jätän vastaukseni tähän.

Vierailija
8/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kiinnostaa uudet sarjat Tolkienin jutuista ja Got:sta, toivottavasti ovat odotuksen arvoisia.

N52

Vierailija
9/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexter ysärisuosikki?

Vierailija
10/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä joku lesbo näyttää häräntappoaseen?

Vierailija
11/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beavis ja Butthead varmaan tulee katsastettua, tuskin muita. Em. sarja oli teininä niin kova juttu, että pakko kokeilla kolahtaako vielä 😁

Vierailija
12/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt vuonna 80, mutta suurinta osaa en tiennyt, enkä ollut ikinä kuullutkaan. Frasieria ja Sinkkuelämää olen katsonut ja aikanaan kovasti tykännyt. Sinkkuelämää on mun ikäisille ehkäpä jopa eräänlainen sukupolvikokemus ja olen kasvanut sen sarjan kanssa, ja reflektoinut sarjan tapahtumiin myös monia omakohtaisia kokemuksia. Sinkkuelämää-leffat olivat molemmat (kakkonen erityisesti) ihan älytöntä rahastuksen vuoksi tehtyä kuraa, jotka olisi saaneet jäädä tekemättä. Siten noiden kamalien leffojen perusteella suhtaudun Sinkkuelämään paluuseen varsin skeptisesti, osin myös siksi ettei Samantha ole kuvioissa. Etenkin tässä elämäntilanteessa samaistuisin varmaankin eniten juuri Samanthaan. 

Frasier sen sijaan voisi toimia, vaikkakin isäpappa on joukosta poissa. Mutta jos muut alkuperäiset hahmot, veljekset, Daphene, Roz ja se kamala urheilutoimittaja ovat mukana, voisin antaa mahdollisuuden. Etenkin Niles ja Frasier olivat sellainen parivaljakko, että jo he kahdestaan riittäisivät pitkälle. Muistan, että heillä oli kahdestaan kuvattuja ihan hillittömän hauskoja kahvilakohtauksia, jossa veljekset vaan joivat kahvia ja pohtivat maailman menoa. Veikkaan, että nykyajassa veljeksillä olisi vaikka mitä ihmeteltävää ja uusia statussymboleja hankittavana. Frasier ainakin ajaisi Teslalla. 

Vierailija
13/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilataan moni hyvä juttu, joo ei. TsH sarjastakin tulee varmaan täys paska missä ne heittää Tolkienin kirjan jorpakkoon ja laitta sinne mustia näyttelijöitä kosk niitä on "pakko olla" ja varmana laittaa Lego lasin ja Gimlin homoiksi ja mitä vielä...

Käsittääkseni se Tolkien-sarja on prequel, joka ei perustu Tolkienin omiin tarinoihin kuin marginaalisesti.

Vierailija
14/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frasier kiinnostaa, mutta epäilyttää toimiiko uudet jaksot. Osaako kukaan nimetä ohjelmaa, jonka uudet jaksot vuosien jälkeen olis olleet oikeesti hyviä?

Vierailija
15/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paskaa!

Vierailija
16/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne vanhat elokuvat ja ohjelmat mene näistä uusintaversioista pilalle :D Joko toimii tai ei, mutta alkuperäinen ei tuhoudu.

Vierailija
17/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexter oli ihan katsottava.

Vierailija
18/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

frasier kiinnostaa, mutta en mä nyt sitä tv:stä aio katsoa.

Vierailija
19/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallan linnake on upea sarja. Hienoa että jatkuu.

Vierailija
20/35 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru sormusten herrasta ehkä olisi kiinnostanut mutta oikeastaan ne kolme extended versiota elokuvista oli ihan tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä