Vinkkejä kaipaisin sitomiseen
Eli tänään olisi illalla teemana sitominen mutta en ole osannut vielä päättää kuinka naiseni sitoisin..? Ajattelin täältä kysyä vinkkiä jos keksisi jotain uutta. Eli lähinnä asento! ja mielellään niin että kaikki aukot olisi helposti käsiteltävissä. Asento saisi olla vielä niin että jaksaa olla siinä sen 1.5h-2h. Tämä on ollut vähän haaste näissä meidän leikeissä. Ja selällään x asennossa on kokeiltu mutta jotenkin tylsä. Ja puhetta ollut että minutkin ehkä sidotaan eli siihenkin vinkit kelpaa🙂
Kommentit (4)
Hmm.. Millainen vaimosi mieltymys..
Minun kokemus on kolme kertaa sitoa vaimo. Sukkahousua alle tain sukasta sukan suu ja ihan ihme teippi. Vaimon mielestä oli parempi kun punaiset teddy kahleet. Vaimo pyysi että jalat puoleltaan yhteen eli oikea jalka nilkasta oikeaan ranteeseen ja vasemmalle jalalle ja ranteelle sama juttu.. Ei tarvitse hirveän kiireelle laittaa eikä teippi kisko ihoa.
Ekalla kerralla huomattiin että pano keinu oli vaimolle nautinnollisempi kun vuode.
Kun vaimo paketissa niin kolme nuorta miestä iloitteli vaimon kanssa. Minä katsoin että vaimolla oli hyvä olla.
Ilmeisesti oli kun halusi uudestaan samaan tapaan.
Neljän viiden tunnin päästä jatkui että vaimo pääsi irti ja pääsi kostamaan pojille😆😆
Pete-76- kirjoitti:
Mikäli naisesi ei vartavasten ole pyytänyt noin pitkää aikaa olla sidottuna, kannattaa asentoja vaihdella, ettei hänen paikat puunnu. Esim.kontallaan oloon ko.aika olisi aivan liian pitkä.
No joo sitäkin on mietitty mutta ajatuksena olisi pitää vaan paikallaan kunnes sessio on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Millainen vaimosi mieltymys..
Minun kokemus on kolme kertaa sitoa vaimo. Sukkahousua alle tain sukasta sukan suu ja ihan ihme teippi. Vaimon mielestä oli parempi kun punaiset teddy kahleet. Vaimo pyysi että jalat puoleltaan yhteen eli oikea jalka nilkasta oikeaan ranteeseen ja vasemmalle jalalle ja ranteelle sama juttu.. Ei tarvitse hirveän kiireelle laittaa eikä teippi kisko ihoa.
Ekalla kerralla huomattiin että pano keinu oli vaimolle nautinnollisempi kun vuode.
Kun vaimo paketissa niin kolme nuorta miestä iloitteli vaimon kanssa. Minä katsoin että vaimolla oli hyvä olla.
Ilmeisesti oli kun halusi uudestaan samaan tapaan.
Neljän viiden tunnin päästä jatkui että vaimo pääsi irti ja pääsi kostamaan pojille😆😆
Siis joo toihan kyl vois toimia😄 keinua on mekin mietitty mutta tilaus on vielä vaiheessa😔
Mikäli naisesi ei vartavasten ole pyytänyt noin pitkää aikaa olla sidottuna, kannattaa asentoja vaihdella, ettei hänen paikat puunnu. Esim.kontallaan oloon ko.aika olisi aivan liian pitkä.