Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi puhuu edellisestä elämästä

Jantsa
26.02.2021 |

Onko teillä lapset puhunut edellisistä elämistä? Meillä 4-v yhtäkkiä alkoi puhumaan, enkä tiedä miten siihen suhtautua. Kertoo olleensa edesmennyt sukulainen. Ei kuulosta mielikuvitustarinoilta, eikä pitäisi osata edes päätellä että kyseinen sukulainen on kuollut. Jos kysyy jotain, sanoo ettei saa kertoa. Ei vastaa kuka kieltää kertomasta. Kyselee itse että milloin tänne tullut jne. Vähän kylmää nämä puheet.

Kommentit (657)

Vierailija
301/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The second case is equally remarkable. It involved 2-year-old James Leininger, a Louisiana boy who loved toy planes. But he started to have repeated nightmares of a horrible plane crash. He would kick his legs up in the air, screaming, "Airplane crash on fire, little man can’t get out." Then during the day, he would slam his toy plans into the family’s coffee table while yelling, “Airplane crash on fire,” to the extent that there were dozens of scratches and dents in the table.

James talked about the crash, relating that "he" had been a pilot and that "he" had flown off a boat. His father asked him the name of the boat, and he said, “Natoma.” When his father remarked, “That sounds Japanese to me,” James replied, “No, it’s American.” James went on to say that "he" had piloted a type of plane called a Corsair, that "his" nickname was Little Man, and that "he" had a friend on the boat named Jack Larson.

After years of painstaking research, James’ father learned that an American aircraft carrier, the USS Natoma Bay, had supported operations at Iwo Jima during that World War II battle—and that it had lost one pilot there, a young man from Pennsylvania named James Huston. His plane crashed almost exactly as described: hit in the engine, exploding, crashing into the water, and quickly sinking. And the pilot in the plane next to his when this happened was named Jack Larson.

https://www.psychologytoday.com/us/blog/feeling-too-much/201412/childre…

Vierailija
302/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisi selville syyt miksi on tässä elämässä syntynyt juuri tänne? Meedion avullako? Haluaisin selvittää.

Mieti elämääsi, esim. millaisia vastoinkäymisiä sinulla on ollut ja miten olet niistä selviytynyt.

Oletko tärkeä jollekin henkilölle ja auttanut häntä tms. - olet täällä auttaaksesi häntä selviytymään omasta taakastaan.

Millainen lapsuuden perhe sinulla on ollut, oliko onnellinen tai oliko ikäviä asioita. Jos olet esim. alkoholisti-vanhemman lapsi, sinun on ollut määrä oppia, miltä se tuntuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus alle 9-vuotiaana sellainen fetissi, että halusin käpertyä viltin tai peiton sisään sohvalla tai nojatuolissa ja kuvitella, että olen jossain hevosen vetämässä reessä ja että ulkopuolella on tosi kylmä, mutta mä olen lämpimässä ja turvassa. Tämä toistui tosi usein. Alle kouluikäisenä muistan myös usein hämmästyneeni peilikuvaani - mitä, miksi mulla on vaaleat hiukset?! Niidenhän pitäisi olla ihan tummat! Iän karttuessa nämä kokemukset haihtuivat.

Mulla on vahva sinänsä selittämätön kiinnostus holokaustitarinoihin ja joskus tulee mieleen, voivatko nuo lapsuusjuttuni olla jotenkin yhteydessä sellaiseen. Äitini kertoi, että 3-vuotiaana olin päiväkodissa sanonut oudon sanan, ja oli selvitetty, että se tarkoittaa puolaksi nukkea. Itselläni ei ole tuosta mielikuvaa enkä osaa puhua yhtään puolan kieltä.

Vierailija
304/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
305/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun kukaan näistä lapsista ei kerro olleensa sarjamurhaaja, raiskaaja, jack the ripper tai adolf hitler!!! Hahahaha. Siinäpä olisi mukavaa äidille kun pikku napero kertoisi miten viilsi....

Puuta heinää. Tietäjähengen tekoja. Ajakaa se ulos!

No höh, kato ko ne hitlerit ja ripperit on niin kauan helvetissä ettei ne tänne edes hevillä pääse. Ja sittenkin varmaan joutuvat aloittamaan uudestaan jostain koppakuoriaisesta. 

Pahantekijät tuskin saa uutta mahdollisuutta. Australiassakohan se oli pieni poika joka väitti olevansa Prinsessa Diana.

Joku Hitlerin tapainen on tosi lujilla uusissa elämissään. Hänellä oli suuri valta, hän olisi voinut tehdä paljon hyvää, mutta hän valitsi toisen tien ja teki paljon pahaa.

Vierailija
306/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä aika kamalaa jos muistais yhtäkkiä olleensakin joku Hitler ennen. 😳

Vierailija
307/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun eräs tuttu kertoi kerran 4-5 v lapsestaan, että kysyi ”äiti, kuka tuolla portailla seisoo?” Ei siellä ollut ketään.

Kylmääviä tarinoita, todella.

Lapset vaistoavat paremmin henkimaailman asioita. On ihmisiä jotka vaistoavat ja kokevat ja näkevät asioita. Itse uskon näihin ja tiedän että näin on. Minulla on isoiso äitini sekä Isoäitini sekä siskoni pystynyt aistimaan sekä näkemään asioita. Entisiä elämiä ei ole, kykyjä on erilaisia ja kaikki ei pysty ”katsomaan entiseen tai tulevaa”. Ap sinun lapsesi ilmeisesti pystyy tai saa vahvoja intuitiota, veikkaan että hän ”näkee ajatuksella”. Ihan tosi juttuja ovat tämä maailma joihin skeptikot eivät usko. On asioita mistä kaikki/kukaan ei tiedä Ja jotkut tietävät kuten kuolema, tai henki maailma sekä enkelit.

Vierailija
308/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tälläistä Porvoon perjantai-iltaan.

Älä mitätöi muiden kokemuksia.

Jos homma on huuhaata, niin siirry johonkin muuhun ketjuun, jookos? Vai oletko periaatteesta mitätöimässä täällä? Ei niin saa tehdä. Ethän sinä vanhainkotiinkaan mene dissaamaan vanhojen ihmisten juttuja, jotka monesti kuulostavat suuntaan tai toiseen höperöiltä.

Vierailija
309/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan lasten kokemia harhoja tutkittu miten paljon?

Selvännäkö ja enneunet ovat eri asia kun mielensairaus. Ihan tiedoksi.

Vierailija
310/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri Reima Kampman on kirjassaan Et ole yksin (toivottavasti muistan nimet oikein) antanut selityksen entisille elämille. Hän hypnotisoi lukiolaistytön, joka osasi hypnoosissa laulaa vanhan keskiaikaisen englantilaisen laulun. Hereillä hän ei ollut laulusta koskaan kuullutkaan. Kampman hypnotisoi työn uudelleen ja kysyi, mistä tyttö oli laulun oppinut. Musiikkia harrastava tyttö oli kirjastossa selaillut musiikin historiasta kertovaa kirjaa, jossa oli kuva vanhan laulun nuoteista ja sanoista. Tyttö ei muistanut tapausta eikä etenkään tietoisesti painanut laulua mieleen. Psykiatri löysi kirjan ja laulun kirjastosta. Ihmismieli on siis ihmeellinen, mutta eri tavalla kuin tässä ketjussa ajatellaan. Tai mistä minä tiedän...

Vierailija
311/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun kukaan näistä lapsista ei kerro olleensa sarjamurhaaja, raiskaaja, jack the ripper tai adolf hitler!!! Hahahaha. Siinäpä olisi mukavaa äidille kun pikku napero kertoisi miten viilsi....

No höh, kato ko ne hitlerit ja ripperit on niin kauan helvetissä ettei ne tänne edes hevillä pääse. Ja sittenkin varmaan joutuvat aloittamaan uudestaan jostain koppakuoriaisesta. 

Pahantekijät tuskin saa uutta mahdollisuutta. Australiassakohan se oli pieni poika joka väitti olevansa Prinsessa Diana.

Joku Hitlerin tapainen on tosi lujilla uusissa elämissään. Hänellä oli suuri valta, hän olisi voinut tehdä paljon hyvää, mutta hän valitsi toisen tien ja teki paljon pahaa.

Karma.

Vierailija
312/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein edellisessä elämässä ollaan oltu jokin erikoinen henkilö muutaman sadan vuoden takas kuten linnanherra, aatelinen, lapsena kuollut, onnettomuudessa kuollut tms. Kukaan ei mainitse olleensa se perustavallinen luonnollisen kuoleman kokenut lähihoitaja riitta virtanen, joka kuoli 90-luvulla Espoossa.

Itse asiassa "entisten elämien" kokemuksissa on myös ihan tavallisia ihmisiä joiden elämässä ei tapahtunut mitään ihmeellistä. Jotkut merkittäviksi henkilöiksi edellisissä elämissään itseään kuvaavat eivät olekaan erityisen uskottavia.

Lapsena onnettomuudessa kuoleminen sen sijaan ei entisaikoina ollut kovin epätavallista. Ihan jo olosuhteiden pakosta lapsia ei valvottu samalla tavalla kuin nykyään. Vanhemmat saattoivat olla tekemässä töitä eikä ollut ketään joka valvoisi lapsia samalla. Lapsille on ennen sattunut varsin paljon kuolemaan tai pysyvään vammautumiseen johtavia tapaturmia.

Vierailija
313/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit saattaa tavallaan muistaa asioita, mutta eipä yhteen munasoluun tai siittiöön rajattomasti tietoa mahdu. Ehkä muistijälkiä siirtyy lapsen aivoihin jo raskausaikana.

Mietin samaa, mutta: jos lapsi on esim. muistaa hukkuneensa edellisessä elämässään, hän ei ole ehtinyt lisääntyä. 

Luin tapauksesta, jossa tytön murhaaja saatiin selville sen jälkeen, kun kuolleen tytön sydän annettiin toiselle tytölle. Sydänsiirron saanut tyttö alkoi nähdä toistuvia unia murhaajasta.

Siinä tapauksessa on pitänyt olla ripeää toimintaa kun ei sydäntä tai muutakaan elintä voi irrottaa toisesta ruumiista kovin pitkäksi aikaa tai siihen tulee vaurioita eikä enää kelpaa siirtoon. Eli ei kaikkiin tarinoihin ole uskomista.

Näin on väitetty.

8-vuotias sai 10-vuotiaan, murhatun tytön sydämen.

Case 3:

http://www.namahjournal.com/doc/Actual/Memory-transference-in-organ-tra…

Vaikka on väitetty niin itselläni on henkilökohtaisesti elinsiirrosta kokemusta, myös sen verran tietoa että tiedän varmasti todeksi ettei elin kovin kauan säily ilman verenkiertoa. 

Usko tai älä mutta olen silti näistä asioista kiinnostunut, tiedän että elämäni ei ole tällä pallolla ensimmäinen, olen jo ollut täällä monta kertaa. Ensimmäistä kertaa asun Suomessa.

Vierailija
314/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
315/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut koko ketjua, mutta tämä kirja on tullut äänikirjapalvelussa vastaan (uudella kannella, ilmeisesti myy edelleenkin):

https://www.adlibris.com/fi/kirja/childrens-past-lives-9780553574852

Vierailija
316/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällain parantumattomasti sairaana ois kyllä lohduttavaa jos sais uuden elämän. Itse ainakin haluaisin elää uudestaan, kun tämä elämä on mennyt lähinnä sairastellessa. Ois paljon asioita, joita haluaisin tehdä. Ryhtyä tietyn alan yrittäjäksi ja perustaa perheen. Sellaiseen ei oo nykyään voimia, vaikka saattaa sitä kymmenen, parhaimmillaan 20 vuotta vielä elääkin, mutta hyvin sairaana. Tosin epäilenpä että jos syntyy uudestaan, niin ei ole kuitenkaan sitä samaa minuutta, eli ei olekaan samoja kiinnostuksenkohteita ja lahjoja ja taitoja eli tavallaan ei voi jatkaa nykyisten unelmien toteuttamista eikä tunnu että olis tämä sama minä joka eläis uudestaan.

Kyvyt ei välttämättä säily, koska riippuvat myös fyysisestä rakenteesta. Mutta se mikä on esimerkiksi alanvalintasi taustalla, motiivi, se säilyy. Jos vaikka haluaa tietylle alalle auttaakseen ihmisiä tai eläimiä, niin se taustamotiivi on edelleen olemassa, vaikka ulkoiset muoto kuten alavalinta voi olla eri.

Vierailija
317/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 5-vuotias lapsi, mutten muista hänen puhuneen "edellisistä elämistä" mitään. Mutta se, mistä hän on useamman kerran puhunut, on se, miten hän on "valinnut" meidät vanhemmikseen.

Monet meediothan puhuvat tästä, että sielu valitsisi vanhempansa. Että juuri heissä olisi jotain elämänpolun kannalta oleellista.

Ketkä valitsevat afrikkalaisen silvotun tai nälkää näkevän äidin?

Vastaisitko oi viisas?

Tai väkivaltaiset vanhemnat?

Niinpä. Mistäköhän ehkä johtuu, että pitää oppia kantapään kautta tietämään, millaista lapsen elämä on, kun joutuu kasvamaan jatkuvassa väkivallan pelossa.

Vierailija
318/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista että sielu on uudesti syntynyt tai muistoja entisestä elämästä. Eivät ole mitään mielikuvistusta. Enteitä tai näkemistä monen laista.. Olen itse nähnyt tulevaisuudestani pätkiä unessa, mistä en silloin vielä tiennyt, kuulostaa varmasti oudolta mutta näin on käynyt. Olen ollut ihan tietoinen itsestäni ja kaikista oudointa on se että olen vahingossa kertonut unistani muutamalle lähimmälleni vuosia ennen kuin ne siis tapahtuivat.. Kun asiat tapahtuivat (nämä tilanteet ja elämänkohdat ym) niin pelästyin itsekkin että tosiaan niin kävi mistä olin joskus nähnyt unta ja vielä tuolloin sanonut lähimmilleni. Joten kyllä, kyllä sellaisia asioita tapahtuu mistä ihmiset eivät ole kaikesta todellakaan tietoisia. Kaikki tietoinen ei ole näkyvää. :) ja kyllä olen ollu tietoinen itsestäni tuolloin eli ei ole harhakuvitelmaa. Olen nähnyt vain omaa tulevaisuuttani en kenenkään muiden ja en tiedä miksi olen nähnyt. Mutta uskon kun sen itse olen kokenut? Esimerkkinä eräästä mitä taphtui itselleni, kerroin kerran ystävälleni että näin outoa unta jossa eräs toinen ystäväni oli raskaana ja tiettyjä yksityiskohtia, unohdin koko unen koska untahan se oli. Meni vuosia.. kunnes.. asia tapahtui oikeesti. Kun asia tapahtui oikeasti, mietin että ei ole totta olen nähnyt tästä tilanteesta unta aivan kuten asiat menivät. Ja useita muita tapauksia. Olen nähnyt tilanteisya pätkiä ja tiettyjä elämän hetkiä ja kohtia joita minulle ilmeisesti henkimaailmasya näytettiin. Tämän tyyppisiä. :)

Ap lle haluaisin sanoa mitä omalla tietämykselläni tiedän tai haluaisin auttaa jotenkin.. jos lapsellasi on kyky selvännäköön hän tarvitsee luvan aina siltä henkilöltä ketä hän katsoo. Voit kysyä että pystyykö lapsesi aistimaan tai näkemään sinun menneisyyttä tai tulevaa ja antaa siihen luvan. Eli mitä hän näkee sinun kohdallasi tulevaisuudessa? Tai

Vierailija
319/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy regressioterapiassa tai osaavalla hypnotisoijalla kysymässä voisiko kyseessä olla edellisen elämäsi tapahtuma.

Ystävälläni oli sama juttu, ei uskaltanut tämän kuolemaan päättyvän takaa-ajo -painajaisen takia vielä teini-ikäisenäkään mennä iltaisin nukkumaan

Myös se jos näät saman unen monta kertaa. Se on outoa

Vierailija
320/657 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän vain toteutti kansan toivetta. Hän nimenomaan kuunteli kansaa, vahvisti heidän tahtoaan ja teki siitä totta - toisin kuin nykyaikana, kun kerran valtuutetaan joukko, joka saa sitten tehdä mitä tykkää.

Jos joku voisi tänäkin päivänä todella toteuttaa kansan tahtoa, se voisi olla suurempaa kuin Hitlerin järjestämä toiminta - se voisi olla maailmanlaajuista. Menestyviä kampitettaisiin jollakin rajoitustoimilla. Ja toisaalta nopeaa eduntavottelua halpatyövoimalla ei hyväksyttäisi ollenkaan. Ainakaan ilman keskitettyä kontrollia.

Niin että ehkä hän jatkaa tehtäväänsä... toinen vaino meneillään?