Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi puhuu edellisestä elämästä

Jantsa
26.02.2021 |

Onko teillä lapset puhunut edellisistä elämistä? Meillä 4-v yhtäkkiä alkoi puhumaan, enkä tiedä miten siihen suhtautua. Kertoo olleensa edesmennyt sukulainen. Ei kuulosta mielikuvitustarinoilta, eikä pitäisi osata edes päätellä että kyseinen sukulainen on kuollut. Jos kysyy jotain, sanoo ettei saa kertoa. Ei vastaa kuka kieltää kertomasta. Kyselee itse että milloin tänne tullut jne. Vähän kylmää nämä puheet.

Kommentit (657)

Vierailija
21/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on tutkittu yliopistossa usassa paljon ja erityisen onnistuneesti (siis löydetty todisteita ja voitu todentaa paikat ja tapahtumat). Odotas niin etsin linkkiä.

Vierailija
22/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on tutkittu yliopistossa usassa paljon ja erityisen onnistuneesti (siis löydetty todisteita ja voitu todentaa paikat ja tapahtumat). Odotas niin etsin linkkiä.

Virginian yliopistossa siis tutkittu tätä jo 50 v ajan.

https://med.virginia.edu/perceptual-studies/our-research/children-who-r…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ihmisille tulee mieleen ns. unohduksen verho kun synnymme. Monet ovat kokeneet hyvin mielenkiintoisia kuolemanrajakokemuksia mm. onnettomuustilanteissa. Täällä on mielenkiintoisia tarinoita, ihmisten omia kokemuksia. Ne jotka sanovat että elämme "simulaatiossa", voivat olla oikeammassa kuin uskovatkaan. Lukekaa itse.

https://www.nderf.org/Archives/NDERF_NDEs.html

Vierailija
24/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kuoleva tuttu kertoi minulle tarkkaan minne tulee syntymään uudestaan. Oli kuulemma saanut tiedon jostain "ulkopuolelta". Mistä sen tietää, sillä on vastaavia sattunut aika paljon.

Vierailija
25/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on selvä tarve nähdä todisteita yliluonnollisesta maailmasta. Olisi mielenkiintoista tutkia myös sitä, onko näillä lasten aistimuksiin uskovilla muilta osin tieteellinen maailmankuva, ja uskovatko he esimerkiksi evoluutioteorian olevan luotettava.

Ei kai siihen mitään yliluonnollista tarvita, että ihminen voisi muistaa vaikka 200v sitten eläneen isoisovanhemman kokemia asioita. Eri asia tapahtuuko niin.

Onhan todettu, että elinsiirtoja saaneet perivät myös elimen entisen omistajan muistoja ja tuntemuksia. Yksi ryhtyi harrastamaan uintia, vaikka ei ollut sitä aiemmin sietänyt. Luovuttaja oli ollut kilpauimari.

Vierailija
26/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut itsessäni ja muutamassa lähipiirin henkilössä lähes pakkomielteistä kiinnostusta tiettyihin paikkoihin tai asioihin. Mieheni haluaisi elää 60-luvulla maalla Suomessa, itse herään eloon Roomassa ja Egyptissä, eräs lähipiiristä on jossain vaiheessa tutkinut kaiken mitä on löytänyt Titanicista ja sen uppoamisesta. En ole keskustellut tästä pakkomielteestä henkilön kanssa, mutta olen ajatellut, että ehkä yrittää löytää edellisen elämän itsensä tai jonkun läheisensä tietoja Titanicin uppoamiseen liittyen.

Olen myös todistettavasti tiennyt joistakin paikoista asioita, mitä en ole voinut saada normaaleja reittejä pitkin tietooni. Ulkomailla jonkin paikan ohi ajaessa tiedän vahvasti olleeni kyseisessä paikassa ennenkin. Muistan mitä sukupuolta olen ollut, minkä ikäinen olen suurinpiirtein ollut ja miksi olen ollut kyseisessä paikassa. Näissä paikoissa kulkiessa tuntuu kuin lävitseni kulkisi koko ajan sähkövirtaus ja olen "enemmän elossa" kuin missään muualla. Ei sitä tunnetta voi oikein muutenkaan kuvailla.

Usein näen myös juuri ennen nukahtamista näkyjä paikoista, joissa olen myöhemmin käynyt ja muistan ne "unestani". Estonian uppoamisen näin unessa vuorokautta ennen kun se tapahtui, kerroin unen ex-poikaystävälle kauhuissani, joka tuli vuorokautta myöhemmin naama valkoisena herättämään minut ja kertoi mitä oli tapahtunut.

Ihan viattomasti ja vilpittömästi kysyn: onko sinulla mitään tunne-elämän tai mielenterveyden häiriöitä, ja mikä on koulutustasosi?

Vierailija
27/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saasta, en todellakaan halua syntyä mihinkään uudestaan! Eikö täältä paskasta pääse ikinä eroon?

Vierailija
28/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli lapsuudessa pitkään mielessä näky kuinka minua vietiin paareilla sairaalankäytävillä jalat edellä. Menimme hissillä myös. Tämän koin olevan muisto eikä uni.  Nykyään tuo mielikuva ei ole enää niin terävä enkä pysty sanomaan siitä oikein mitään. Välillä olen miettinyt että tuo on se hetki miten tulen kuolemaan ja synnyn uudestaan.

Vierailija
29/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ajatellut, että korkeanpaikankammo tai ahtaanpaikankammo johtuu siitä miten olemme kuolleet edellisessä elämässä.

Vierailija
30/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne sitten ensimmäistä varvia maailmassa, jotka ei muista edellisestä elämästä mitään? 

Vierailija
31/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus ajatellut, että korkeanpaikankammo tai ahtaanpaikankammo johtuu siitä miten olemme kuolleet edellisessä elämässä.

Ihmiselle nuo fobiat ovat kaikista yleisempiä. Ei niin paljon ihmisiä putoa kuolemaansa missään.

Vierailija
32/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko jonkinlainen selitys olla, että muisti kulkee geeneissä sukupolvelta toiselle, joskus hyvin kaukaakin.

Vierailija
34/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatriina kirjoitti:

Aina välillä lapsella saattaa olla joitakin muistumia edellisestä elämästä. Yleensä ne häviävät tai haipuvat viimeistään kouluikään tullessa. Kannattaa kuunnella ja laittaa muistiin. Joskus voi yllättyä aika lailla. Harhojen kanssa noilla ei ole mitään tekemistä.

Kyse on tietäkähengestä joka kertoo ihmiselle muiden, kuolleiden ihmisten asioista. Se pitää ajaa pois ja sanoutua irti.

Ei ole edellisiä elämiä. Toinen mahdollisuus skitsofrenia. Tai ihan mielikuvitus, unet, elokuvat jne.

Vierailija
35/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit saattaa tavallaan muistaa asioita, mutta eipä yhteen munasoluun tai siittiöön rajattomasti tietoa mahdu. Ehkä muistijälkiä siirtyy lapsen aivoihin jo raskausaikana.

Tällaisena tavallisena tallaajana olen miettinyt samaa. Evoluutionkannalta tämä olisi tärkeä ominaisuus, jotta kehittyisimme parempaan suuntaan.  Kuulostaa mahdottomalta, mutta onko se sittenkään? Jos rakennuskaavamme voi tallentaa DNA-muotoon, miksei sinne sekaan voisi tallentua myös ajatuksia? vähän samoin miten tietokonekin toimii. Ehkäpä suuri tunnereaktio, jossa kehoon vapautuu hormoneita yms. saa tämän aikaan. 

Vierailija
36/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykiatriina kirjoitti:

Aina välillä lapsella saattaa olla joitakin muistumia edellisestä elämästä. Yleensä ne häviävät tai haipuvat viimeistään kouluikään tullessa. Kannattaa kuunnella ja laittaa muistiin. Joskus voi yllättyä aika lailla. Harhojen kanssa noilla ei ole mitään tekemistä.

Kyse on tietäkähengestä joka kertoo ihmiselle muiden, kuolleiden ihmisten asioista. Se pitää ajaa pois ja sanoutua irti.

Ei ole edellisiä elämiä. Toinen mahdollisuus skitsofrenia. Tai ihan mielikuvitus, unet, elokuvat jne.

Tietäjähenki. Jo Raamatun aikoina oli näitä. Mm Paavalia seurasi orjatyttö joka huusi Paavalille.

Vierailija
37/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen syntyy uudestaan, miksi se tapahtuisi samoilla kulmilla mitä aiemmin? Juuri tuo että synnytään uudelleen samassa maassa, saatikka samassa kaupungissa. Miksi kukaan ei muista entistä elämäänsä Afrikassa, Pohjois-Kanadassa tai Siperiassa? Tämä mielestäni jo puhuu sen puolesta, että korkeintaan kyse voi olla geenien mukana kulkevasta muistista eikä mistään sielun uudelleen syntymisestä.

Vierailija
38/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta mitä vatipäitä tämä ketju on täynnä! Uskooko ihmiset oikeasti tällaiseen hömppään vai provoiletteko kaikki?

Mietin juuri samaa. Olemmeko ainoat järkevät tässä keskustelussa?!

Vierailija
39/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yotubessa on paljon videoita näistä, ja joskus ovat selvitelleet lapsen puheita tarkemmin. Joku pikkupoika vei perheensä talolle, jossa edelleen asui hänen edellisen elämänsä leski ja heidän lapsensa, poika oli silloin kuollut melko nuorena miehenä. Poika kertoi ed. elämästään asioita, jotka pitivät paikkansa. 

Jep, Youtube on täynnä kaikkea muutakin hömppää.

Vierailija
40/657 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut itsessäni ja muutamassa lähipiirin henkilössä lähes pakkomielteistä kiinnostusta tiettyihin paikkoihin tai asioihin. Mieheni haluaisi elää 60-luvulla maalla Suomessa, itse herään eloon Roomassa ja Egyptissä, eräs lähipiiristä on jossain vaiheessa tutkinut kaiken mitä on löytänyt Titanicista ja sen uppoamisesta. En ole keskustellut tästä pakkomielteestä henkilön kanssa, mutta olen ajatellut, että ehkä yrittää löytää edellisen elämän itsensä tai jonkun läheisensä tietoja Titanicin uppoamiseen liittyen.

Olen myös todistettavasti tiennyt joistakin paikoista asioita, mitä en ole voinut saada normaaleja reittejä pitkin tietooni. Ulkomailla jonkin paikan ohi ajaessa tiedän vahvasti olleeni kyseisessä paikassa ennenkin. Muistan mitä sukupuolta olen ollut, minkä ikäinen olen suurinpiirtein ollut ja miksi olen ollut kyseisessä paikassa. Näissä paikoissa kulkiessa tuntuu kuin lävitseni kulkisi koko ajan sähkövirtaus ja olen "enemmän elossa" kuin missään muualla. Ei sitä tunnetta voi oikein muutenkaan kuvailla.

Usein näen myös juuri ennen nukahtamista näkyjä paikoista, joissa olen myöhemmin käynyt ja muistan ne "unestani". Estonian uppoamisen näin unessa vuorokautta ennen kun se tapahtui, kerroin unen ex-poikaystävälle kauhuissani, joka tuli vuorokautta myöhemmin naama valkoisena herättämään minut ja kertoi mitä oli tapahtunut.

Nämä kaikki on teoriassa lienee aivan mahdollisia, koska aikaa ei ole. Esim tuo estonia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi