Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireisena lappiin matkannut ja vasta siellä itsensä testauttanut saa positiivisen testituloksen jälkeen ilmaisen majoituksen ja ruoat kunnan piikkiin

Vierailija
26.02.2021 |

Ei hitto mikä hölmölä tämä maa on

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin matkavakuutusta muka tarvii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näitä tapauksia on ollut muutama, kun ihmiset ovat hoitaneet itse asioitaan. Ja jos kunta joutuu majoituksen hankkimaan niin se on kyllä se edullisin

Vierailija
4/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoituksen nyt vielä joten kuten ymmärtäisin, mutta että ruuatkin? MIKSI?

Vierailija
5/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Ei muutakuin matkaan !!

Vierailija
6/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näitä tapauksia on ollut muutama, kun ihmiset ovat hoitaneet itse asioitaan. Ja jos kunta joutuu majoituksen hankkimaan niin se on kyllä se edullisin

Niitä edullisia majoituksia tuskin on tarjolla kun jopa 90% majoituksista on käytössä.

Vierailija
7/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle maksettu myös vuokra-autoa, että pääsevät koronaturvallisesti kotiin.

Onnea Kittilä (ja muut Lapin paikkakunnat).

Vierailija
8/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Majoituksen nyt vielä joten kuten ymmärtäisin, mutta että ruuatkin? MIKSI?

Koska muutoin Vesa lähtee ravintolaan lounaalle jos ei perhepizza ilmesty ovelle viidesti päivässä

Vierailija
9/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota ihmisten hinkua mennä testiin. Pakkoko sinne on heti rynnätä? Menisi vasta kotonaan, eikä puhuisikaan mistään reissuista. Niin olisi kaikkien kannalta parempi.

Vierailija
10/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä edullisia majoituksia tuskin on tarjolla kun jopa 90% majoituksista on käytössä.

Edullinen majoitus ei ole hiihtokeskuksessa tai edes sen lähellä, vaan missä tahansa kunnan alueella. Ja lisäksi kunnalla voi olla ei- kaupallista majoitustilaa.

Vierailija
11/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika siellä missä halutaan matkailijat edelleen kohteisiin. Kyllä täällä Uudellamaalla myös maksetaan Virolaisten, Puiolalaisten, ym sairaalapäiviä, tehohoitoa ja majoituksia karanteenissa (jossa eivät pysy). 

Vierailija
12/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset oppineet monikulttuurisille tavoille. Eletään loisena toisen siivellä.

Vierailija
13/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin tästä lähtä lappiin sairastamaan. Kurkku on vähän kipeä ja hajuaisti on kadonnut.

Vierailija
14/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edullinen majoitus ei ole hiihtokeskuksessa tai edes sen lähellä, vaan missä tahansa kunnan alueella. Ja lisäksi kunnalla voi olla ei- kaupallista majoitustilaa.

Höpöhöpö. Itse olen ainakin hotellissa. Matkaa rinteeseen olisi alle kilometri. 

Vierailija
15/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset oppineet monikulttuurisille tavoille. Eletään loisena toisen siivellä.

Tämä on ihan totta. Kun aikansa seuraa toisten siipeilyä, se tarttuu.

Vierailija
16/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ruoat saan valita lähialuueen ravintoloista. 3 ruokaa per  päivä :)

Vierailija
17/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O tempora o modes.

Vierailija
18/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ruoat saan valita lähialuueen ravintoloista. 3 ruokaa per  päivä :)

Ja kylppärissä muuten on poreamme. Mieluummin täällä kuin kotona ;)

Vierailija
19/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä touhua. Ja vielä järjettömämpää julkaista tuollaista, lisää per*eilijöiden määrää. Lappilaiset "kiittää"?

Vierailija
20/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parasta tässä on se, että kun lappilaisten omat lomat alkaa on kaikki palvelut kiinni :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan