Haluaisitko tietää jos lastasi on päivän aikana revitty paidasta ja
tönästy nojatuolin hoitajan toimesta?
Iltapäivällä hoitaja ei sanonut tapauksesta mitään vanhemmille. Olin sijaisena päiväkodissa ja näin tapauksen.
Kommentit (13)
Lapsi varmasti tai toivottavasti on kertonut kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mikä päiväkoti?
Kiltakallion lastentalo.
Hiljaisempi arempi lapsi ei ehkä uskalla sanoa mitään.
Kerro päiväkodin johtajalle havaintosi.
Jos et jo kertonut johtajalle, kerro. Asia selkeästi vaivaa sinua kun teit siitä aloituksen.
Vai onko lapsi lähtenyt karkuun ja hoitaja saanut paidasta kiinni? Ja sama karkuun yrittänyt istutettu nojatuoliin? Jos totta, eikä tulkintaa, kerto itse eteenpäin, johtajalle.
Mikä virka on nojatuolin hoitaja? Mäkin haluan sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko lapsi lähtenyt karkuun ja hoitaja saanut paidasta kiinni? Ja sama karkuun yrittänyt istutettu nojatuoliin? Jos totta, eikä tulkintaa, kerto itse eteenpäin, johtajalle.
Lapsi ei totellut puhetta, hoitaja otti paidasta kiinni josta lapsi hermostui ja riuhtoi. Paita siis ihan repesi. Sen jälkeen hoitaja tönäisi pojan olkapäistä nojatuoliin.
Miten paljon hoitoalalla onkaan lapsia vihaavia. Oletetaan lähtökohtaisesti että he tykkäävät lapsista, näin ei suikaan ole. On paljon työhönsä ja ylipäätään elämäänsä leipääntyneitä 50-55v jota purkaa pahan olonsa lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Se selitetään juuri näin, ainakin jos työntekijä on työkavereiden parissa pidetty. Jos ap haluaa olla jatkossa sijaisena, hän ei ota asiaa puheeksi. Jos sillä ei ole väliä, puhuminen ei haittaa mutta ei hyödytäkään.
Ehdottomasti. Naisten harjoittamaan fyysiseen ja henkiseen väkivaltaan pitää puuttua kunnolla!