Oireisena lappiin matkannut ja vasta siellä itsensä testauttanut saa positiivisen testituloksen jälkeen ilmaisen majoituksen ja ruoat kunnan piikkiin
Kommentit (24)
Mihin matkavakuutusta muka tarvii?
Ja näitä tapauksia on ollut muutama, kun ihmiset ovat hoitaneet itse asioitaan. Ja jos kunta joutuu majoituksen hankkimaan niin se on kyllä se edullisin
Majoituksen nyt vielä joten kuten ymmärtäisin, mutta että ruuatkin? MIKSI?
Hyvä idea! Ei muutakuin matkaan !!
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä tapauksia on ollut muutama, kun ihmiset ovat hoitaneet itse asioitaan. Ja jos kunta joutuu majoituksen hankkimaan niin se on kyllä se edullisin
Niitä edullisia majoituksia tuskin on tarjolla kun jopa 90% majoituksista on käytössä.
Osalle maksettu myös vuokra-autoa, että pääsevät koronaturvallisesti kotiin.
Onnea Kittilä (ja muut Lapin paikkakunnat).
Vierailija kirjoitti:
Majoituksen nyt vielä joten kuten ymmärtäisin, mutta että ruuatkin? MIKSI?
Koska muutoin Vesa lähtee ravintolaan lounaalle jos ei perhepizza ilmesty ovelle viidesti päivässä
En ymmärrä tuota ihmisten hinkua mennä testiin. Pakkoko sinne on heti rynnätä? Menisi vasta kotonaan, eikä puhuisikaan mistään reissuista. Niin olisi kaikkien kannalta parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä edullisia majoituksia tuskin on tarjolla kun jopa 90% majoituksista on käytössä.
Edullinen majoitus ei ole hiihtokeskuksessa tai edes sen lähellä, vaan missä tahansa kunnan alueella. Ja lisäksi kunnalla voi olla ei- kaupallista majoitustilaa.
Oma vika siellä missä halutaan matkailijat edelleen kohteisiin. Kyllä täällä Uudellamaalla myös maksetaan Virolaisten, Puiolalaisten, ym sairaalapäiviä, tehohoitoa ja majoituksia karanteenissa (jossa eivät pysy).
Suomalaiset oppineet monikulttuurisille tavoille. Eletään loisena toisen siivellä.
Taidankin tästä lähtä lappiin sairastamaan. Kurkku on vähän kipeä ja hajuaisti on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edullinen majoitus ei ole hiihtokeskuksessa tai edes sen lähellä, vaan missä tahansa kunnan alueella. Ja lisäksi kunnalla voi olla ei- kaupallista majoitustilaa.
Höpöhöpö. Itse olen ainakin hotellissa. Matkaa rinteeseen olisi alle kilometri.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset oppineet monikulttuurisille tavoille. Eletään loisena toisen siivellä.
Tämä on ihan totta. Kun aikansa seuraa toisten siipeilyä, se tarttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ruoat saan valita lähialuueen ravintoloista. 3 ruokaa per päivä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ruoat saan valita lähialuueen ravintoloista. 3 ruokaa per päivä :)
Ja kylppärissä muuten on poreamme. Mieluummin täällä kuin kotona ;)
Järjetöntä touhua. Ja vielä järjettömämpää julkaista tuollaista, lisää per*eilijöiden määrää. Lappilaiset "kiittää"?
Ja parasta tässä on se, että kun lappilaisten omat lomat alkaa on kaikki palvelut kiinni :D
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007827334.html