Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tommi Läntinen vinkuu hallituksen toimista

Vierailija
26.02.2021 |

miähän noita artisteja nyt oikein vaikaa? jatkuvasti saa lukea "antakaa rahaa" tyyppistä valitusta. Mihin nuo ovat miljoonansa laittaneet?

Ja luuliko joku että vihervasemmisto on köyhän puolella?
https://www.rumba.fi/uutiset/tommi-lantinen-lataa-kovia-sanoja-hallituk…

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä tässä on nyt sitten vaikeaa tälläkin herralla? Itselläkin loppui työt tuossa puolivuotta sitten ja ei kun kortistoon ja työnhakuun.

Satojatuhansia tienattu vuosikaudet ja nytkö on muka rahat loppuneet ja aina kilahtaa tilille rahaa, kun rööperinkuu radiosta tulee.

Vierailija
2/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artisti on jotenkin parempi ihminen kuin työtön ravintolatyöntekijä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulee oletus, että esimerkiksi Läntinen olisi miljonääri? :D 

Vierailija
4/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ovathan artistit ja kulttuurialan ihmiset jääneet tässä kaikkein pahimmin luu käteen. Ravintoloille on tarjottu tukiaisia, kulttuurialalle ei lähes mitään. Lisäksi nämä ihmiset ovat usein freelancereita ja itsensä työllistäjiä, siis normaalien työttömyys- ym. tukijärjestelmien ulkopuolella.

Vierailija
5/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan kuka luulee, että joku perusartisti on Suomessa miljonääri? :D Ehkä joo joku Cheek on. Tommi Läntinen tuskin.

Vierailija
6/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siitä kun itsekin olen ja olen kuitenkin miljoonani säästänyt ihan suomalaisten keskipalkalla. Ikää on tosin valitettavasti jo 55 vuotta.

Vierailija
7/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei noilla meriiteillä. Mutta eikö tuo ala ole aika epävarmaa muutenkin, vaikka kaksikymppisenä olisit teinejä villitsevä nuorisoidoli, viisikymppisenä ei ehkä kukaan kuuntele musaasi. Samalla tavalla vaikka urheilijat joutuvat keksimään myöhemmin elämässään muuta.

Vierailija
8/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siitä kun itsekin olen ja olen kuitenkin miljoonani säästänyt ihan suomalaisten keskipalkalla. Ikää on tosin valitettavasti jo 55 vuotta.

Katsoinpa huvikseni, että Tommi on jo 61 v. Jos elän sinne asti niin tätä menoa on silloin ainakin 1,5 miljoonaa.

Sama

Vierailija
9/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolatyöntekijä on jotenkin parempi ihminen kuin työtön artisti? Eiväthän ravintolatkaan puhu artistien puolesta, joten miksi artistien pitäisi puhua kaikista muistakin. 

Juu, en ymmärrä näitä eräitä vinkuvonkuja, mutta järjen käyttö sallittu. 

Vierailija
10/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin on väittänyt? Kysyin mihin hän on miljoonansa laittanut. Levynjä myyty ja keikkoja tehty kuitenkin vuodesta 79 

Vierailija
11/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä varten varaudutaan kerryttämällä säästöjä. Sairastuminen ei esimerkiksi ole ollenkaan epätodennäköinen skenaario kuusikymppiselle ja työkuntoon ei toivuta koskaan. Itse olen ihan tavallinen toimistotyöläinen ja nelikymppisenä sukanvarressa on sen verran, että muutama vuosi tulottomana ei olisi ongelma. Tietysti harmittaisi, mutta eivät nämä asiat ole kenenkään syytä.

Vierailija
12/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolatyöntekijä on jotenkin parempi ihminen kuin työtön artisti? Eiväthän ravintolatkaan puhu artistien puolesta, joten miksi artistien pitäisi puhua kaikista muistakin. 

Juu, en ymmärrä näitä eräitä vinkuvonkuja, mutta järjen käyttö sallittu. 

Se ravintolatyöntekijä menee ilmoittautumaan työttömäksi työnhakijaksi, ja sitten se saa rahaa. Aivan kuten kaikki muutkin.

Mikä tässä konseptissa on noille "taiteilijoille" kovin vaikeaa?

Vierailija
13/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen sitä aikaa kun toimeentulotuki laskee kun rahat ei enää riitä. Katsotaan sitten kuka vinkuu.

Vierailija
14/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä miljonääri, mutta sen verran on vuosien saatossa rahaa tahkonnut, että jos ei nyt ihan idiootti ole niin luulisi olevan tuolla iällä senverran sukanvarressa ettei rarvitse itkeä pikku keikkataukoa.

Toisin on varmaan sitten asiat bändin basisistilla.

Vierailija
15/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan kuka luulee, että joku perusartisti on Suomessa miljonääri? :D Ehkä joo joku Cheek on. Tommi Läntinen tuskin.

Yleensä johtuu siitä että "artisteilla" on hieman rahankäyttöongelmia.

Vierailija
16/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Aikamoista, kun 3000 euron keskipalkalla sinun pitää olla töissä 28 vuotta ennen kuin edes tienaat bruttona yhteensä sen miljoonan. Jos ajatellaan, että saisit palkasta puolet säästöön, sinun pitäisi tehdä töitä 56 vuotta ja sekin on vasta brutto. Aika kova saavutus 55 vuotiaalle.  

Vierailija
17/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ton aloittaa nyt boikotti...

Vierailija
18/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin just että Tommi on 61v, täyttää elokuussa 62v. Eikö se voi jo hakeutua eläkkeelle?

Vierailija
19/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkaille ja kuuluisille artisteille on järjestetty näitä etäkeikkoja ja vaikka mitä, tuntemattomille ja oikeasti vähäiset tulonsa menettäneille ei mitään

Vierailija
20/53 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelen sitä aikaa kun toimeentulotuki laskee kun rahat ei enää riitä. Katsotaan sitten kuka vinkuu.

Siinähän odotat, se kun laskee kaikilla eikä pelkästään joillain etuoikeutetuilla jotka kuvittelevat olevansa erityisen elintasonylläpitoetuen piirissä. Karsii nyt ne hanhenmaksapallerot pois, ostaa sitten niitä kun biisit soi radiossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän