Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääkaupunkiseudun ärsyttävin asuinalue?

Vierailija
25.02.2021 |

Minä aloitan: Lauttasaari eli nuivien nimbyjen sisäänpäinlämpiävä Onnela. Ei tulisi mieleenikään muuttaa sinne vapaaehtoisesti.

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itäkeskus, Kalasatama, Jätkäsaari. Kaksi jälkimmäistä rakennettu ja suunniteltu täysin pilalle.

So? Sekö nyt niin ärsyttää?

Vierailija
122/141 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ajatella Itäkeskusta kovin kamalana, kun olen tuolla alueella liikkunut koko ikäni. Kun olin lapsi, oli tosi rauhallista aluetta, eikä vieläkään kovin kamala, kun siitä läpi kävelen. Junantuomilla on kauheita Itä-Helsinkiin kohdistuvia ennakkoluuloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäki. Hyi hitto.

Vierailija
124/141 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivihaka!

Vierailija
125/141 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itäkeskus, Kalasatama, Jätkäsaari. Kaksi jälkimmäistä rakennettu ja suunniteltu täysin pilalle.

So? Sekö nyt niin ärsyttää?

Huonosti suunnitelu kortteliko ei ärsytä sinua? Lapset jouksee pihatasanteen kerroksen mukaan makuuhuoneen ikkunan edessä Muutoin näkymätt 5m päässä oleva vastakkainen seinä. Jos taas asut ihan rannassa, niin ulkoilureittejä ei ole ja jos on, tyyliin mustikkamaa, niin se sama reitti on niille on tuhansille muillekin se ainoa Koiran kanssa ei pääse betonihelvitissä minnekään

Vierailija
126/141 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa ajatella Itäkeskusta kovin kamalana, kun olen tuolla alueella liikkunut koko ikäni. Kun olin lapsi, oli tosi rauhallista aluetta, eikä vieläkään kovin kamala, kun siitä läpi kävelen. Junantuomilla on kauheita Itä-Helsinkiin kohdistuvia ennakkoluuloja.

olen asunut siellä ja muuttanut pois jo 25v sitten minusta ihan hirveää aluetta ja riittää, kun kerran vuodessa käy basaarilla.

Vierailija
127/141 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Mogadishu = Itäkeskus. Kauhea paikka.

Ikinä en haluaisi asua alueella jossa olisin omassa kotimaassani vähemmistöä.

Vierailija
128/141 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Itä-Helsinki on yhtä isoa slummia, eikä tällä mielipiteellä ole mitään tekemistä asukkaiden ihonvärin tai etnisen taustan kanssa. Kulosaari ehkä on juuri ja juuri ok, koska suvullani oli siellä aikoinaan kesämökki ;)

Vierailija
129/141 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo itä on karmeata seutua hki ssä.

aikoinaan itis oli rauhallista seutua. itiksen paikalla. hernepellot. jossa penskat saivat käydä hakemassa herneitä niin paljon kuin halusivat.

nyt kaikki paikat rakennettu täyteen.

olen onnellinen että lähdimme stadista. vaikka alkuperäisiä olemme. tuskin kovin helpolla muutamme takaisin.

perintökämpät heti myyntiin kun tulee ajankohtaiseksi.

Vierailija
130/141 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Itä-Helsinki on yhtä isoa slummia, eikä tällä mielipiteellä ole mitään tekemistä asukkaiden ihonvärin tai etnisen taustan kanssa. Kulosaari ehkä on juuri ja juuri ok, koska suvullani oli siellä aikoinaan kesämökki ;)

Taidan viihtyä slummissa. Meri vieressä ei lisää pahoinvointia. 😄

Vierailija
131/141 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo itä on karmeata seutua hki ssä.

aikoinaan itis oli rauhallista seutua. itiksen paikalla. hernepellot. jossa penskat saivat käydä hakemassa herneitä niin paljon kuin halusivat.

nyt kaikki paikat rakennettu täyteen.

olen onnellinen että lähdimme stadista. vaikka alkuperäisiä olemme. tuskin kovin helpolla muutamme takaisin.

perintökämpät heti myyntiin kun tulee ajankohtaiseksi.

Vierailija
132/141 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin ydinkeskusta. Ei mitenkään järkevästi saa 1500 neliön tonttia, omakotitalolle ja kunnolliselle kahden auton tallille. Oma rauhakin puuttuu, ei voi pihallaan nauttia rauhassa kesäpäivän hiljaisuudesta. Aivan kauheaa!

133/141 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko alue. Täynnä maalta muuttaneita ihmisiä jolla on suuret kuvitelmat. Jokainen jonka tunnen on saanut lähes orgasmeja siitä että pääsee muuttamaan helsinkiin. Jotkut on myöntäneet että se on noussut hetkeksi jotenkin päähän. En ymmärrä lainkaan näiden ajatusmaailmaa koska ihminen on mitä on riippumatta ympäristöstä ja ne juuret ja geenit kertoo kuka olet ja mistä. Iso paikka ei ole parempi kuin pienempi rauhallinen paikka. 

Vierailija
134/141 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmed17 kirjoitti:

Puotinharju. Siellä ei pärjää suomenkielellä.

Häh? Mun yksi ystäväni asuu Puotinharjussa. Sehän on ihan sellainen tavallinen väljästi rakennettu 1960-luvun peruslähiö. Siellä asuu enimmäkseen varmaan eläkeläisiä ja lapsiperheitä. Ei siinä talossa ainakaan ole rapussa kuin suomenkielisiä sukunimiä, vaikka en ymmärrä, mitä väliä sillä olisi, mistä maasta naapurit olisivat. 

Vierailija
135/141 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartanonkoski. Nättiä on ja rauhallista, mutta lienee pääkaupunkiseudun homogeenisin asuinalue. Joka mökissä on 2 lasta, kultainen noutaja ja kaksi valkoista farkkuautoa pihassa. Tai saattaa ne itse asiassa olla metallivärisiä harmaitakin. Halloweenina jokaisen portin pieleen kaiverretaan kurpitsalyhty. Rennomman väen tunnistaa siitä, että on ostettu kaupasta valmiiksi kaiverrettu versio. Illalla sinne sytytetään kynttilä, ja äiti laittaa kuvan instaan. #halloween #socozy #blessed #autumnlove #thoseoctoberevenings. Kaikki lapset pelaa jalkapalloa ja iltaisin vietetään yhteisöllisiä pihajuhlia. Iskät ovat insinöörejä, myyntijohtajia tai lentäjiä ja äiskät sairaanhoitajia tai lentoemäntiä.

Vierailija
136/141 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo latokaski. Aivan järkyttävä paikka.

Vierailija
137/141 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehä kolmosen sisäpuolelle jäävä alue ylivoimaisesti huonoin.

Vierailija
138/141 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eira ja Ullanlinna. Voi sitä hienostoperseiden määrää. Olen asunut molemmissa ja ei voi muuta sanoa. On se sitten olevinaan niin hienoa kun voi kävellä Stockmannille viidessä minuutissa. Vain meri on lähellä, pelkkiä kivikatuja, luontoa kuten metsää ei missään.

Vierailija
139/141 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannelmäki. Malmi.

Vierailija
140/141 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kartanonkoski. Nättiä on ja rauhallista, mutta lienee pääkaupunkiseudun homogeenisin asuinalue. Joka mökissä on 2 lasta, kultainen noutaja ja kaksi valkoista farkkuautoa pihassa. Tai saattaa ne itse asiassa olla metallivärisiä harmaitakin. Halloweenina jokaisen portin pieleen kaiverretaan kurpitsalyhty. Rennomman väen tunnistaa siitä, että on ostettu kaupasta valmiiksi kaiverrettu versio. Illalla sinne sytytetään kynttilä, ja äiti laittaa kuvan instaan. #halloween #socozy #blessed #autumnlove #thoseoctoberevenings. Kaikki lapset pelaa jalkapalloa ja iltaisin vietetään yhteisöllisiä pihajuhlia. Iskät ovat insinöörejä, myyntijohtajia tai lentäjiä ja äiskät sairaanhoitajia tai lentoemäntiä.

Tuntuu että tätä löytyisi enempi alueella Paloheinä-Pakila? Kartanonkoskellakin varmaan varakkaita mutta myös muunlaista porukkaa, asunut en ole mutta vieraillut. T: Itä-Pakilassa asunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme