Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suljetaanko kuntosalit pk-seudulla

Vierailija
25.02.2021 |

Sinne meni se viimeinen elämänlanka sitten. Yksi välillinen koronauhri lisää.

Kommentit (206)

Vierailija
81/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuntosalin käyttäjä 2 krt viikossa. Ja syön ravintoloissa. Mutta: pidän hyvänä asiana, että nyt suljetaan kaikki pariksi viikoksi kerralla, jotta tämä saataisiin loppumaan. Vielä kannattaisi sulkea rajat. Nämä tipottaiset rajoitukset sillä täällä on joutavia. Kaikki kerralla olisi tehokasta.

Oletpa naiivi. Luuletko että jää kahteen viikkoon? :D

Vierailija
82/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä kuntosalitkin mainitaan, ikävä kyllä."

Mutta siellä voi harrastaa yksilönä, tuossa kohdassa viitattiin kontaktiin tai ryhmiin. No, tarkennusta varmasti avilta tulee.

Mistä lähtien varsinaisella kuntosalilla on harrastettu ryhmäliikuntaa? Toki kuntokeskusten ryhmäliikuntatunnit asia eriksensä, mutta ei niitä siellä laitteiden seassa yleensä pidetä. Minun tulkintani tuosta on, että kuntosalit suljetaan kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytynee hurauttaa autolla päivittäin Uudenmaan ulkopuolelle salille käymään

Mitenköhän pitkälle sitä joutuu lähtemään, Kirkkonummikin taitaa olla vielä Uuttamaata? Ja Nurmijärvi. Mäntsälä vissiin enää ei?

Vierailija
84/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytynee hurauttaa autolla päivittäin Uudenmaan ulkopuolelle salille käymään

Mitenköhän pitkälle sitä joutuu lähtemään, Kirkkonummikin taitaa olla vielä Uuttamaata? Ja Nurmijärvi. Mäntsälä vissiin enää ei?

Mäntsälä on Uudellamaalla. Lisäksi leviämisvaiheessa on osa lähimaakunnistakin, joten voi olla hankalaa löytää auki jäävää salia kovin läheltä.

Vierailija
85/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kaksi viikkoa nyt menee. Mutta jos jollain kumman verukkeella se venyykin kahdeksi kuukaudeksi.

Julkiset salit on olleet kiinni vuoden. Mikä tässä tilanteessa muka viittaa siihen että tämä sulku kestää vain kaksi viikkoa? Kertokaa mitä maagista tapahtuu siinä kahdessa viikossa. Vastaus on että ei mitään, salit tulee olee kiinni kauemmin. Pahimmassa tapauksessa kesään saakka vähintään.

Vierailija
86/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kyykkytelinettä ja irtopenkkiä kotiin vaikka olohuoneeseen tai keittiöön. 2x2,5 metrin vapaa tila riittää hyvin.

Alakerran naapurit tykkää.

Vierailija
87/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tana kun kuntosalilla käyvät ihmiset koittaa pitää huolta terveydestään, et ehkä kestäis sen koronankin paremmin: nyt nekin suljetaan varmasti kesäksi. Tunnen parikin kuntosaliyrittäjää, jotka eivät ehkä selviä tästä. Ovat pitäneet todella tarkkaan huolta salin hygieniasta, valvoneet ja ohjeistaneet. Tehneet pitkää päivää. Tässä kiitos.

Sali ei ole baari.

Vierailija
88/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jumppasin koko viime kevään kotona; YouTube täynnä ilmaisia jumppavideoita. Kotona myös käsipainot- näiden ja kuminauhan yhdistelmällä saa pidettyä lihakset kunnossa kyllä. Päälle kävelyä tai juoksua ulkona. Vaatii itsekuria, mutta tästä kuntosalien sulkemisesta ei ole ainakaan minun kuntoni kiinni, vaikka niissä tykkään normioloissa käydäkin.

Vierailija
89/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jumppasin koko viime kevään kotona; YouTube täynnä ilmaisia jumppavideoita. Kotona myös käsipainot- näiden ja kuminauhan yhdistelmällä saa pidettyä lihakset kunnossa kyllä. Päälle kävelyä tai juoksua ulkona. Vaatii itsekuria, mutta tästä kuntosalien sulkemisesta ei ole ainakaan minun kuntoni kiinni, vaikka niissä tykkään normioloissa käydäkin.

Tiedän kyllä vanhana kilpanyrkkeiljänä kehonpainotreenit. Ei se vaan riitä, eikä lenkkikään. Ei alkuunkaan.

Vierailija
90/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kyykkytelinettä ja irtopenkkiä kotiin vaikka olohuoneeseen tai keittiöön. 2x2,5 metrin vapaa tila riittää hyvin.

Alakerran naapurit tykkää.

Tavallista maastavetoa en kehtaa tehdä eikä painot siihen riittäisikään, mutta muuten ilmassa liikkuva levytanko ei havaittavaa ääntä kyllä pidä.

Vierailija
91/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella masentava uutinen. Muutenkin menee koronan takia huonosti, firmani on vaikeuksissa, tuli avioero ym. Ainoita henkireikiä mullekin nykyään.

Vierailija
92/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä lähtien varsinaisella kuntosalilla on harrastettu ryhmäliikuntaa?"

Crossfit-saleilla monia vuosia.

Vierailija
93/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä liikunta-alan yrittäjille aika kuolinisku, samoin monelle, jolla liikunta on henkireikä.

Muuallahan ei voi liikkua kuin salilla.

Vierailija
94/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämänlanka?

Kyllä teidän elämänne on pienestä kiinni, jos joku harrastus loppuu tai menee tauolle.

Suomalainen sisu on pelkkä vitsi. Suurin osa on pillittäviä pikkulapsia kun kaikki ei mene omien mielihalujen mukaan

Pienestä kiinni? Mä olen menettänyt KAIKEN tän koronan takia. Työ, parisuhde, asunto, harrastukset. Kuntosalin avulla olen sentään voinut pitää selkäkipuja kurissa, nyt siis fyysinenkin terveyskin menetetään näille rajoituksille, mielenterveys meni pahaksi jo vuosi sitten. Ja ei, en voi tehdä kehonpainotreeniä.

Ja tämä kaikki muutaman kuolleen vanhuksen takia, jotka menehtyisivät 10 vuoden sisällä kuitenkin.

Ei vanhusten vaan myös monen muunkin takia. Itse sairastin koronan erittäin pahana, joten en jaksa olla kovin myötätuntoinen, anteeksi vaan. Ei näitä rajoituksia kiusalla tehdä.

Vierailija
95/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämänlanka?

Kyllä teidän elämänne on pienestä kiinni, jos joku harrastus loppuu tai menee tauolle.

Suomalainen sisu on pelkkä vitsi. Suurin osa on pillittäviä pikkulapsia kun kaikki ei mene omien mielihalujen mukaan

Pienestä kiinni? Mä olen menettänyt KAIKEN tän koronan takia. Työ, parisuhde, asunto, harrastukset. Kuntosalin avulla olen sentään voinut pitää selkäkipuja kurissa, nyt siis fyysinenkin terveyskin menetetään näille rajoituksille, mielenterveys meni pahaksi jo vuosi sitten. Ja ei, en voi tehdä kehonpainotreeniä.

Ja tämä kaikki muutaman kuolleen vanhuksen takia, jotka menehtyisivät 10 vuoden sisällä kuitenkin.

En ihmettele että parisuhteesikin meni kun oot tuollainen itsekäs märisijä. Häpeäisit edes. Kaltaistesi tyhjäpäiden takia nämä rajoitukset on täällä.

Vierailija
96/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin Fitness 24/7 sivuilta että auki pysyvät! Turvavälit, käsihygienia, tehostettu siivous ja vastaanoton ollessa läsnä lasketaan asiakasmäärät ja liikaa porukkaa ei saa tulla. Mietin vain sitä kun siellä aspa on arkisin vain pari tuntia niin eipä juuri mihinkään vaikuta...

PS sinä porsas joka tänään poljit hikipäässä kuntopyörää, voisitko seuraavalla kerralla pyyhkiä laitteen. Sinun jälkeesi laitteelle istahti jo toinen kun olit poistunut, hänelle ehdin sanomaan että laite on likainen ennen kuin aloitti treenin. Minä oletan että jokainen pyyhkii laitteen ennen ja jälkeen, kädet pestään ennen ja jälkeen.

Fitnessin pitäisi kehittää joku muu sisääntulo systeemi kuin sormenjälki.

Vierailija
97/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu kertoo hyvin suomalaisten luoteen. Mistään ei saa tuntea surua tai mitään negatiivista, empatia on täysin tuntematon asia.

Tunnetaanko tässä ketjussa sellaista koronaan sairastuneita ja kuolleita kohtaan? Ei. Joten ei tipu kermaperseillekään.

Vierailija
98/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole koronauhria nähnytkään

Vierailija
99/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hankkia Fitnessille jäsenyys!

Vierailija
100/206 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnessin voi luottaa! Keväällä oli ainoa mikä pysyi auki kun kaikki muut salit sulkivat ovensa! Salien ovissa oli isoja lappuja "OLEMME AUKI!" ja yhä pysyvät auki!