Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tarjoan naiselle treffeillä kaiken, niin mikä on tekosyy kieltäytyä uusintatreffeistä?

Vierailija
25.02.2021 |

Jotenkin törkeää sanoa ei.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitkö numeron siitä tarjoamisesta?

En. Olen herrasmies.

No sitten hän ei vain pitänyt sinusta niin paljon, että olisi  halunnut tavata toisen kerra. Piditkö sinä hänestä?

Kyllä pidimme molemmat toisistamme.

Ilmiselvästi hän ei kuitenkaan pitänyt tarpeeksi. 

Vierailija
22/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismi säteilee aloituksesta kilometrien päähän. Puku päällä treffeille kun miehellä ei ole siihen varaa. Seuraavat treffit sitten ABC:lle ja molemmat maksaa oman kahvinsa. Pidä ap huoli että seuraava treffikumppani on itsekin autistinen, niin voit jopa parin löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina voin tulla! Mjuistat antaa mjinulle kortin. Oikein hjuva mies! Tiedät mitä tehdä 💋

Terveisin: Svetlana

Vierailija
24/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitkö numeron siitä tarjoamisesta?

En. Olen herrasmies.

No sitten hän ei vain pitänyt sinusta niin paljon, että olisi  halunnut tavata toisen kerra. Piditkö sinä hänestä?

Kyllä pidimme molemmat toisistamme.

Herää. Nainen ei pitänyt sinusta, koska ei halua toisille treffeille.

Vierailija
25/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita tekosyytä. Ihan se riittää, että häntä ei kiinnosta.

Miksi sitten ei maksanut omaa osuuttaan vaan otti vastaan maksun? Huijausta?

Minkä ihmeen maksun? Käy suosiolla huorissa, muilta et tule toosaa saamaan eikä niille tarvitse ruokaa tarjota.

Vierailija
26/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en kehtaisi ottaa tarjontaa vastaan jos mies ei kiinnostaisi pidemmän päälle.

Vierailija
27/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita tekosyytä. Ihan se riittää, että häntä ei kiinnosta.

Miksi sitten ei maksanut omaa osuuttaan vaan otti vastaan maksun? Huijausta?

Sinä suurieleisesti ilmoitit tarjoavasi ja nyt ihmettelet, miksei nainen ruvennut vänkäämään vastaan. Se on ikävä tilanne, jos ensimmäisellä tapaamisella pitää väitellä tuollaisesta.

En väitellyt .Laitoin naiselle viestiä myöhemmin ja kiitin häntä onnistuneista treffeistä ja ilmoitin olevani kiinnostunut tapaamaan toistamiseen..

Tuonko jälkeen naisen olisi pitänyt ilmoittaa sinulle, että hän haluaa maksaa sinulle oman osansa treffikuluista?

Vierailija
28/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autismi säteilee aloituksesta kilometrien päähän. Puku päällä treffeille kun miehellä ei ole siihen varaa. Seuraavat treffit sitten ABC:lle ja molemmat maksaa oman kahvinsa. Pidä ap huoli että seuraava treffikumppani on itsekin autistinen, niin voit jopa parin löytää.

Kävimme kylläkin hyvässä ravintolassa. Joimme viiniä ja söimme kolmen ruokalajin illallisen. En vie naistani mihinkään huoltoasemalle.

Vierailija
29/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suosiolla ostovaimo, vai oletko feikki?

Vierailija
30/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs vanha puolituttu pyysi minua treffeille. Hän maksoi kaiken. En ollut lainkaan kiinnostunut hänestä. Hän oli halutussa ammatissa ja menestynyt siinä. Ei merkinnyt mitään, koska ei vain kiinnostanut. Tapasimme muutaman kerran, ja aina minulla oli tylsää ja hän sanoi, että kun oli niin hyvää seuraa... Kävi melkein vähän sääliksi.

Mutta naisella on aina oikeus kieltäytyä treffeistä, vaikka olisi millainen mies.

Vierailija
31/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävimme kylläkin hyvässä ravintolassa. Joimme viiniä ja söimme kolmen ruokalajin illallisen. En vie naistani mihinkään huoltoasemalle.

No miksi ihmeessä sitten urputat? Jos sulla ei ole varaa kolmen ruokalajin illallisiin, älä ihmeessä järjestä sellaisia.

Vierailija
32/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NAISTASI? Ongelma taisi löytyä. Ekat treffit. Kukkuluuruu? Omistushaluinen much?

Vierailija
33/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräs vanha puolituttu pyysi minua treffeille. Hän maksoi kaiken. En ollut lainkaan kiinnostunut hänestä. Hän oli halutussa ammatissa ja menestynyt siinä. Ei merkinnyt mitään, koska ei vain kiinnostanut. Tapasimme muutaman kerran, ja aina minulla oli tylsää ja hän sanoi, että kun oli niin hyvää seuraa... Kävi melkein vähän sääliksi.

Mutta naisella on aina oikeus kieltäytyä treffeistä, vaikka olisi millainen mies.

Mikä hänessä oli vikana? Kuulostaa herrasmieheltä.

Vierailija
34/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarjoaminen ole maksu seurasta.

Tämä! Tästä syystä ei pidä antaa miehn tarjota, kun täällä ne olettaa, että pldee on silloin naisen tarjottava.

Miehenkin tulee tuntea etiketti, eikä miesten elämää tarvitse siloitella. Treffeille pyytävä mies maksaa, ellei nainen tarjoudu itse maksamaan. Jos mies pyytää syömään hienoon ravintolaan ja nainen suostuu seuraksi, niin mies maksaa. Mies saa siinä sen ruoan ja seuran, mitä on ollut vailla. Nainen ei välttämättä edes pidä syömisestä tai miehen valitsemasta ravintolasta, mutta suostuu seuraksi.

Vierailija
35/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole sinun naisesi.

Vierailija
36/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei juurikaan harrasteta kulissiliittoja, paitsi tietenkin jotkut. Suurinosa hakee muutakin kuin vain maksajaa.

Vierailija
37/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä huijata naista, että olisit varakas tai tienaisit hyvin, jos niin ei ole. Tarjoamalla sellaisen vaikutelman nainen saa. Yksinkertaisesti et tarjoa, jos se tarjoaminen tuntuu pahasti lompakossa. Samaa mieltä muiden kanssa myös siit, että sovit hienon ravintolan sijaan treffejä puistonpenkille, jädekioskille, lenkkipolulle. Jätä hienot ravintolat hyvin tienaaville miehille ja heidän treffikumppaneilleen. Ne romanttiset ravintolatreffit voit jättää ns. varmistetuille tapauksille eli naisille, jotka ovat aiemmin lähteneet useammille jatkotreffeille ja ovat siis sinusta kiinnostuneita. Tsemppiä!

Vierailija
38/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä tekosyitä tarvinnut, ihan rehellisillä syillä on mennyt. Ehkä asenteesi on jotenkin näkynyt läpi, vaikket ole ehkä aloitusviestin ajatusmaailmaa ääneen avannutkaan

Vierailija
39/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin tontut väittää harvat ovat elintason perään.

Vierailija
40/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä pointtia nyt ollenkaan. Tarkoitin juuri sitä, että jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta, vaikka olisikin herrasmies ja kunnon ammatissa. Täytyy olla oikeanlainen mies. Ja naisella on oikeus kieltäytyä sitten kun ei enää halua nähdä miestä. Eikö se sitäpaitsi ole kaikkien etu?

-se, jolta kysyit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä