Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies stalkkaa kolme vuotta suhteen päättymisen jälkeen?

Vierailija
25.02.2021 |

?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ex vainosi eron jälkeen vielä kuusi vuotta myöhemmin. Mt-vika ja päihteet ei hyvä yhdistelmä

Vierailija
22/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies on perheellinen eli vaimo ja lapsia löytyy. Heitä en tunne joten en pysty ilmoittamaan vaimollensa mitä miehensä tekee. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvin tuntuu ex olevan perillä, milloin mulla on vieras auto pihassa. Oli selvittänyt kerran, et kenen kanssa hengailen, kun yhteisiä tuttuja on. Onneksi yksi mun miesvieraista asuu niin lähellä, ettei tule autolla. Exän kanssa yhteisiä lapsia, niin asutaan aika lähekkäin. Erosta pari vuotta. Ex itse kyllä hyppäsi heti uuteen suhteeseen, minä en ole vieläkään seurustellut. Tosin ex nyt yksin, ei vissiin muija tykännyt hyvää, kun ex niin kiinnostunut mun asioista.

Vierailija
24/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhteisiä lapsia niin voi hyvinkin käydä ovella. Ja kaupan ulos odottamaan jääminen on myös ihan normaalia käyttäytymistä.

Vierailija
25/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä stalkkaamisen ja vainoamisen raja menee? Jos katselee ihmistä salaa, niin ettei tämän ole tarkoitus huomata, onko se jo vainoamista?

Nuorempana, kun olin kovin ihastunut, saatoin kävellä kohteeni asunnon ja ikkunoiden ohi vaikka kuinka monta kertaa... Nolottaa nyt, mutta ei kai lopulta ole kovin epätavallista.

Vierailija
26/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaajat taitaa kuvitella vähän liikoja itsestään, että nainen salaa kuitenkin vielä kaipaa ja himoitsee heitä. Itselläni ei tuollaisia kuvitelmia ole, vaan tiedän exieni vihaavan ja halveksuvan minua joten en ole heidän kanssaan missään tekemisissä.

Minulla on myös ollut tapana varmistaa, että he eivät halua ottaa enää yhteyttä.

Vierailija
27/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti hoidetusta erosta, pettämisineen  yms saattaa jäädä pahatkin traumat jotka oireilevat monella eri tavalla. Aika yksinkertaistavaa on vain tuomita joku pelkästään hulluksi tietämättä paremmin asioiden taustoja

Vierailija
28/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies on siis naimisissa ja lapsia on vaimonsa kanssa, ei siis minun kanssani. Meillä oli vain satunnainen seksisuhde, ei sen enempää. Halusin lopettaa ja sen kerroin miehelle. Ei suostunut uskomaan asiaa ja sen jälkeen on yrittänyt ottaa kontaktia. Ap

Vierailija
29/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu on aina hullu 😈

Vierailija
30/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaajat taitaa kuvitella vähän liikoja itsestään, että nainen salaa kuitenkin vielä kaipaa ja himoitsee heitä. Itselläni ei tuollaisia kuvitelmia ole, vaan tiedän exieni vihaavan ja halveksuvan minua joten en ole heidän kanssaan missään tekemisissä.

Minulla on myös ollut tapana varmistaa, että he eivät halua ottaa enää yhteyttä.

Minäkin jätin senverran kusipäisesti, ettei varmasti jäänyt kaipailemaan tai huokailemaan. Niinhän se kannattaa tehdä.

Vierailija
31/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies on perheellinen eli vaimo ja lapsia löytyy. Heitä en tunne joten en pysty ilmoittamaan vaimollensa mitä miehensä tekee. Ap

No totta helvetissä sinä voit ilmoittaa. Ja sinun pitääkin ilmoittaa.

Vierailija
32/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotomaanikko.

Vierailija
33/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet joka päivä aloituksen tästä samasta aiheesta? Et taida olla henkisesti terve.

Vierailija
34/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yleistä tämä stalkkaaminen oikein on? En tarkoita pelkästään entisiä kumppaneita. Minua on stalkannut 2 vuoden sisällä 3 eri henkilöä. Mistä johtuu, että joutuu stalkatuksi? Johtuuko se omast köyttäytymisestä vai mistä?

Hyvännäköisiä yleensä stalkataan.

Vierailija
35/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin toisinaan tulee katumusta erosta ja tekee mieli ottaa häneen jotain yhteyttä. Sitten tajuan kuitenkin, etten halua olla mikään hullu stalkkeri ja jäädytän ne ajatukset.

Vierailija
36/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaajan oma aloitus.

Vierailija
37/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on mies?

Tiedän monta naista jotka stalkkaa eksiään ja sen lisäksi eksän uutta kumppania, se on jopa aika tavallista, ja todella häiriintynyttä.

Vierailija
38/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis pysty ilmoittamaan vaimolle asiasta koska en tiedä hänen nimeään. Ilmeisesti muuttaneet tässä välissä paikkakuntaa. Ap

Vierailija
39/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on mies?

Kyllä naisetkin tähän pystyy. Nettikyyläyshän on varsin tavallista, siis eksien väijyminen somessa.

Vierailija
40/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaajan oma aloitus.

Ei vaikuta naisen aloittamalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi