Miksi mies stalkkaa kolme vuotta suhteen päättymisen jälkeen?
Kommentit (49)
Kyllä stalkkaa koska käynyt ovellani ja kaupassa jäi odottamaan ulko-ovelle milloin poistun kaupasta. Ap
Stalkkaajat taitaa kuvitella vähän liikoja itsestään, että nainen salaa kuitenkin vielä kaipaa ja himoitsee heitä. Itselläni ei tuollaisia kuvitelmia ole, vaan tiedän exieni vihaavan ja halveksuvan minua joten en ole heidän kanssaan missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä stalkkaa koska käynyt ovellani ja kaupassa jäi odottamaan ulko-ovelle milloin poistun kaupasta. Ap
Sitten veikkaisin hänen olevan häiriintynyt tai hän ei ole päässyt erostanne yli. Vaikka olisi päässyterosta yli, niin ihminen sattaa myöhemmin kaipailla jotain aikaa, jolloin hänestä elämä oli parempaa kuin nyt.
Mielenterveysongelmia, aika pahojakin. Pidä varasi.
Soitat poliisille ja käsket niiden jututtaa miestä. Se lopettaa ellei ole 100% hullu.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on mies?
Luuletko oikeasti kaikkien miesten stalkkaavan eksäänsä tai eksiään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on mies?
En.
Minä stalkkaan vielä 22 vuoden jälkeen 💪🏻.
Jori-Kalevi, hesa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on mies?
En.
En minäkään luule. Minä tiedän!
Kerttu-Johanna Kekäläinen, Jyväskylän mlk.
Ei välttämättä korreloi mielenterveysongelmien kanssa..
Minullakin ihan säännöllisesti aina joku eksistä aktivoituu. Sitten ne joko kännissä kysyy, että onks mulla just nyt ketään. Tai selvinpäin vakoilee somessa/kaupungilla. Yleisin syy on ollut se, että niillä on joku oma suhde just kaatunu tai muutenvaan joku hetkellinen kriisi, jonka yhteydessä ne kuvittelee, että vanha suola jotenkin yleisesti janottaisi.
Vain yksi eksä heittäytyi karmivaksi viesteinensä kun numero oli vaihtunut enkä tiennyt kuka niitä epämääräisiä vihjailuviestejä laittaa, joissa lähettäjä selkeesti tuntee mut mutta mulla ei oo havaintoakaan että kuka hullu siellä sekoilee.
Ei ole normaalia tuollainen stalkkaaminen.
Miten yleistä tämä stalkkaaminen oikein on? En tarkoita pelkästään entisiä kumppaneita. Minua on stalkannut 2 vuoden sisällä 3 eri henkilöä. Mistä johtuu, että joutuu stalkatuksi? Johtuuko se omast köyttäytymisestä vai mistä?
Tuo ei ole mitään stalkkaamista enää. Tuo on vainoamista.
Mielisairas hullu. Mun erosta yli 10 v ja tää daiju vaanii vieläkin. Pysy kaukana.
Häiriintynyt tms. mt-ongelmia? Oma ex stalkkasi todistettavasti vielä kahdeksan vuotta sen jälkeen kun olin jättänyt hänet. Mun tapauksessa ex oli väkivaltainen, harhainen ja sairaalloisen mustasukkainen sekopää sekä alkkis.
Minun exäni, 10 (!) vuotta sitten erottu, oli sellainen nuoruuden eka, huono suhde. Saattaa vieläkin ottaa yhteyttä tai käydä vaikka vanhempieni ovella koputtelemassa. Ei ne avaa ovea, kun näkevät sen ovisilmästä. Silti se saattaa käydä rinkuttelemassa, kun vanhemmat asuu samassa huoneistossa kuin silloin aikanaan. Hulluhan se siis on.
Mahdollisesti hän on häiriintynyt voi toki myös olla, ettei hän stalkkaa ja kohde tulkitsee tilanteen väärin. Tilastollisesti veikkaisin ensimmäisen olevan yleisempää kuin jälkimmäisen.