Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies stalkkaa kolme vuotta suhteen päättymisen jälkeen?

Vierailija
25.02.2021 |

?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yleistä tämä stalkkaaminen oikein on? En tarkoita pelkästään entisiä kumppaneita. Minua on stalkannut 2 vuoden sisällä 3 eri henkilöä. Mistä johtuu, että joutuu stalkatuksi? Johtuuko se omast köyttäytymisestä vai mistä?

Hyvännäköisiä yleensä stalkataan.

Se riittää, että on jonkinlaista sutinaa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Liittyy usein järjettömään ja vainoharhaiseen mustasukkaisuuteen suhteen päättymisen jälkeen.

Erikseen sitten ne pöpit, jotka eivät edes pääse siihen suhteeseen.

Vierailija
42/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on mies?

Kyllä naisetkin tähän pystyy. Nettikyyläyshän on varsin tavallista, siis eksien väijyminen somessa.

Tässä ei tainnut olla ihan vaan nettikyyläyksestä kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melko tavallista miettiä välillä menneitä ja semmoista "mitenköhän elämä ois jos ois jääny sen kaa". Yleensä kuitenkin ihmiset kaipaavat sitä nuoruuttaan, eikä erityisesti sitä nuoruuden kumppania, mutta monelle menevät nämä sekaisin. Arki puuduttaa ja töissä paha stressi päällä, ja yht'äkkiä keksitään että se nuoruuden-Tiina ratkaisisi kaikki ongelmat, kun silloin vuosikymmeniäkin sitten lähdettiin ex-tempore ulkomaille vaeltamaan, eikä kökötetty kotona koronan kourissa.

Eli tuntemuksina varmasti normaaleja, mutta se että nämä haihattelut siirtyvät tekoihin on onneksi hieman harvinaisempaa. Jos eksä näkee sinut yllättäen kaupassa ja yrittää vaihtaa pari sanaa, on mielestäni vielä ihan normaalia. Jos taas tulee oven taakse odottamatta niin vähän creepyltä kuulostaa jo...

Vierailija
44/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu tuossa miehen käytöksessä ole mitään normaalia eikä puolusteltavaa.

Vierailija
45/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on mies?

Tiedän monta naista jotka stalkkaa eksiään ja sen lisäksi eksän uutta kumppania, se on jopa aika tavallista, ja todella häiriintynyttä.

Voih, kunpa exäni stalkkaisi minua. Vaan ei, kun meni vaan täysin blokkaamaan joka paikasta eikä halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
46/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-avokki stalkkasi kahdeksan vuotta eron jälkeen. Kyseinen herra meni tänä aikana naimisiin ja sai ainakin yhden lapsen. Samoin tein itsekin.

Ihmettelin vaan, miten naimisissa olevalla pienen lapsen isällä on aikaa istua kuukausimäärin parkkipaikalla joka ilta, tuntikausia, kuukaudesta toiseen. Oven takana käytiin kyttäämässä. Postiluukusta yritettiin kuunnella/katsella asuntoomme. Myös pari naapuria kiinnitti huomiota miehen outoon käytökseen.

Olin siis muuttanut toiseen kaupunkiin eron jälkeen, mutta epäonnekseni stalkkerin veli sattui näkemään, kun tulin vauvan kanssa ovesta ulos.

Kadulla seuraamista, myös mieheni seuraamista kesti vuosia. Puhelinhäiriköinnin sain loppumaan, kun vaihdoin numeroni salaiseksi.

Tuttu psykologi sanoi, että täytyy olla pahoja ongelmia, että jaksaa harrastaa kyseistä toimintaa noin pitkään. Pakko olla samaa mieltä!

Vierailija
47/49 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisina nämä tyypit alun perin teille esittäytyivät?

Vierailija
48/49 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti hän on häiriintynyt voi toki myös olla, ettei hän stalkkaa ja kohde tulkitsee tilanteen väärin. Tilastollisesti veikkaisin ensimmäisen olevan yleisempää kuin jälkimmäisen.

Estin joka puolella enkä ole antanut uutta numeroani hänelle. Silti varmuuden vuoksi estin hänen numeronsa sekä poistin. Satunnaisesti stalkkaa mun julkisia snapchat tarinoitani. Se on minusta tosi outoa ja inhottavaa, varsinkin kun viime vuonna tapahtui todella outoja ja sairaita juttuja. Kotona on käyny ja jätetty ovi auki jne. Paljon paljon muutakin. Ei minua kiinnosta hänen elämänsä. Erosta on jo lähemmäs kymmenen vuotta. Antais jo olla! En halua pahaa rikollista elämääni. Hänen tekonsa ei oo hyväksyttäviä eikä perusteltavissa millään. 

Väkivaltarikollinen on vaikka voissa paistaisi. 

Vierailija
49/49 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippuri sumutetta ja pesarilla kiveksille. Luulis loppuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi