Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.
Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.
Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla oulun marketeilla oli ns "lihatiski" pöytä, siihen tuli joka ikinen viikonloppu 13+ tyttöjä toivomaan että joku ottaa kyytiin ja tarjoaa vähä tupakkia ja ehkä jopa kaljaakin.
Ja nuita tyttöjä oli todella paljon .
Ai teilläkin? Joo, meidänkin yläasteellamme aikuiset miehet tulivat ruosteisine korolloineen ja ooppeleineen hakemaan 14-vuotiaita tyttöjä perjantapäivän iltapäiväpanoille kaljalla. Ja kukaan muu kuin me, itse sen ikäiset pojat, eivät tuntuneet kyseenalaistavan tätä hommaa mitenkään. Meistä se oli todella saastaista, että parinkympin molemmin puolin pyörivät miehet nussivat käytännössä suurimman osan tuntemistani tytöistä.
Oli aivan helvetin outoa, eikä näiden vanhempia kiinnostanut pätkääkään. Ilmeisesti sama touhu jatkuu edelleen, nyt vain tarjotaan kannabista.
Tämä ilmiö on ollut olemassa eri muodoissaan iät ja ajat.
Minua häiritsee se, miten miehet aina demonisoidaan tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi täällä että kuka tällaisia kysyy? Ainakin minä keskustelin tyttilseni kanssa aikoinaan, kun itse kysyi. Sanoin että reippaasti alle 10. Siihen tyttis että "joo, aika samoissa lukemissa".
Eli ihan helvetisti enemmän, suomeksi.
Jep, veikkaan että todellinen lukema on 20 paremmalla puolella, reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla oulun marketeilla oli ns "lihatiski" pöytä, siihen tuli joka ikinen viikonloppu 13+ tyttöjä toivomaan että joku ottaa kyytiin ja tarjoaa vähä tupakkia ja ehkä jopa kaljaakin.
Ai teilläkin? Joo, meidänkin yläasteellamme aikuiset miehet tulivat ruosteisine korolloineen ja ooppeleineen hakemaan 14-vuotiaita tyttöjä perjantapäivän iltapäiväpanoille kaljalla. Ja kukaan muu kuin me, itse sen ikäiset pojat, eivät tuntuneet kyseenalaistavan tätä hommaa mitenkään. Meistä se oli todella saastaista, että parinkympin molemmin puolin pyörivät miehet nussivat käytännössä suurimman osan tuntemistani tytöistä.
Oli aivan helvetin outoa, eikä näiden vanhempia kiinnostanut pätkääkään. Ilmeisesti sama touhu jatkuu edelleen, nyt vain tarjotaan kannabista.
Kerrotko se lainkohdan joka kieltää alaikäisen kyytiin ottamisen?
Kiitos etukäteen.Nuo paneskeluhommat on pelkästään sairaan mielikuvituksesi tuotosta.
Oikeasti kyseessä on monesti vain viaton cruisailu.
ROFL. Älä nyt puhu p*skaa. Olen itse ollut mukana, kun jo aikuiset naiset ovat kertoneet näistä lapsuuden "cruisailuistaan". Ihan huvikseen kyydittelit esiteinejä autollas. ;D
Ja suus*ksihän ei ole seksiä lainkaan, vai mitä?
Olet juuri näitä: "Se oli niin aikuisen näköinen, että en tunnistanut sitä yläkouluikäiseksi" Just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, eihän se aikuisen miehen vika ole, että lapsen sisään päätyi. Hupskeikakkaa, eiks jeh!?
Olet l*pseensekaantuja. Piste.
Siihen on vaan yksi syy, jos kumppanin normaali seksielämä on kauhea uhka: tietää, että itse on surkea seksikumppani.
Jo siksi tuollaisia kyselevä mies jätetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole seksikumppaneiden määrällä väliä. Olenpa muuten lukenut (viime aikoina palstalta) että naiset voivat "palauttaa neitsyytensä" lääkärin avustuksella. Immenkalvo kiristetään alkuperäiseen moodiin tikeillä, näin täällä kerrottiin. Tehdään enimmäkseen muissa maissa ja kulttuureissa, siellä missä naisilta vaaditaan edelleen avioliittoon neitsyyttä. Suomessa vain joitakin kymmeniä vuodessa. Ettei olisi myös mainittu, että Alibabassa on myynnissä immenkalvon kiristämiseen tarkoitettuja geelejäkin. Kaikenlaista! Tästä lähtien, kun kuulen neitsyyden olevan tallella, niin pienellä varauksella uskon...
Hahahhhahaahhah! Ettei vain olisi eräskin palstalta tuttu "ulkomaalainen neitsytvaimo" käynyt operoitavana.
Tämähän tarkoittaa, että kaikki naiset voivat vapautuneesti nauttia vilkkaasta mahtavasta upeasta ihanasta aktiivisesta seksielämästä!
Sitten kun joskus tulevaisuudessa nainen on valmis sitoutumaan ja kun hänen kohdalle osuu mies, joka on aviomiesmatskua, niin silloin tietenkin kuuluu pihtailla, aivan kuten täälläkin on kerrottu kunnollisten naisten tekevän. Ja kunnon miehethän eivät edes utele aiempien seksikumppaneiden määrää. Utelijat eivät ole aviomiesmatskua, heitä ei kelpuuteta jatkoon. Ja jos joku yrittää johdatella kiertoteitse puhumaan aiemmista seksikumppaneista ja paljastamaan itsestään jotakin vahingossa, niin voi myös aina vastata, että ujostuttaa puhua aiheesta, tai koen seksistä puhumisen tungettelevaksi ja epäkohteliaaksi. Näin antaa kuvan kokemattomuudesta. Tai nainen voi tietenkin myös aina vastata miehelle, että sinun kohdallasi haluan odottaa avioliittoon asti, koska olet niin erityinen. Siinähän ei edes valehtele, kun sanoo "sinun kohdallasi". Ja sitten kun sen aviomiesmatskun kanssa suhde etenee sinne avioliittoon asti, niin käy vain ennen ensimmäistä yhteistä kertaa kiristyttämässä paikat. PERFECT! :D:D:D
Tässähän nyt näyttäisi olevan rivien välissä viestinä se, että vaikka te miehet kuinka pyrkisitte valitsemaan parisuhteisiin naisia, joilla on ollut vain vähän tai ei ollenkaan seksikumppaneita ennen teitä, niin ette te voi naisen kokemattomuutta varmuudella tietää ainakaan haaroväliä tutkimalla. Näinpä teille ei jää muuta vaihtoehtoa kuin luottaa naisen sanaan aiempien seksikumppanien määrästä. Ihan samalla tavoin kuin naisellakin on vain miehen sana hänen aiempien seksikumppaneiden määrästä. Tasa-arvoista, eikö totta.
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen on vaan yksi syy, jos kumppanin normaali seksielämä on kauhea uhka: tietää, että itse on surkea seksikumppani.
Jo siksi tuollaisia kyselevä mies jätetään.
Olisiko ihan mahdoton ajatus, että parisuhdetta lähdettäisiin rakentamaan rehelliseltä pohjalta eikä ”ketunhäntä kainalossa” ?
Nyt on jo käynyt varmasti selväksi, että miehet pääsääntöisesti odottavat ja OLETTAVAT naisen eläneen jokseenkin säädyllistä elämää.
Mikäli näin ei ole, olisi reilua miestä kohtaan, että nainen toisi tämän asian esiin itse, ilman että sitä tarvii miehen erikseen kysellä?Ujolle miehelle tuollaisen asian kysyminen voi olla niin kiusallista, että jättää kokonaan kysymättä, luottaen siihen että nainen on kunnollinen.
Tämä asia saattaa sitten ikävästi paljastua myöhemmässä vaiheessa, ja siinä vaiheessa miestä häiritsee varsinaista asiaa vielä enemmän aiheen salailu.
Rehellisyys maan perii!
’Rehellisyys maan perii’ , se on hieno viisaus se.
Toinen mainio on:
’Elä myös itse kuten muita opetat’ , onko tuttu sulle?
Siihen nähden että itse salasit oman steriiliytesi aiemmassa suhteessasi, vaikka siis puolisosi halusi lasta, tällaiset rehellisyys maan perii heitot kuulostaa aika banaaleilta sun suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... Tai ehkäpä olitte vaan kateellisia kun vanhemmat pojat varasti tytsyjen huomion? ;-)
Vanhemmat pojat? AIKUISET MIEHET.
Lapseen sekaantuja on lapseensekaatuja, vaikka lapsi itse pyrkisikin itse tämän kyytiin.
Ei kai kukaan kertoisi, jos yleinen mielipide on liikaa seksikumppaneista. Ne asiat sitten pidetään omanaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten naurattajat ovat huonoja sängyssä. Olen itse jumalainen rakastaja.
Siksi en deittaile naisia, jotka menevät naistennaurattajien kyytiin. Sorry, nämä sentit jäävät saamatta.
Kun on hyvä ja -iso-, ei tarvitse esittää. :)
Täällähän teitä riittää. Hyvinvarusteltuja taitavia rakastajia, joille 200 naista on vain langennut eteen, ja halveksuen olette kajonneet heihin. Just just.
Itse olen onnellinen, etten ole käynyt teitä lähelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos oikeasti aikuiset miehet hyväksikäyttävät jotain varhaisteinejä, niin kyllä siinä vähän voi jo demonisoidakin.
En ottaisi miestä joka ei nuoruudessaan ole kunnolla saanut. Pysyy uskollisenakin paremmin kun on mitä muistella ja ehtinyt näkemään riittävästi. Muutenkin Alfat kiinnostaa ja heillä luonnostaan partnereita.
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi täällä että kuka tällaisia kysyy? Ainakin minä keskustelin tyttilseni kanssa aikoinaan, kun itse kysyi. Sanoin että reippaasti alle 10. Siihen tyttis että "joo, aika samoissa lukemissa".
Tosi kiva luottamus sinulla rakkaimpaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten naurattajat ovat huonoja sängyssä. Olen itse jumalainen rakastaja.
Siksi en deittaile naisia, jotka menevät naistennaurattajien kyytiin. Sorry, nämä sentit jäävät saamatta.
Kun on hyvä ja -iso-, ei tarvitse esittää. :)
Täällähän teitä riittää. Hyvinvarusteltuja taitavia rakastajia, joille 200 naista on vain langennut eteen, ja halveksuen olette kajonneet heihin. Just just.
Itse olen onnellinen, etten ole käynyt teitä lähelläkään.
Hyh. En minä saastaisiin tinder-/baarihupakkoihin koske! Ainoastaan muutama valittu on saanut tätä herkkua.
Säälin heitä. Kumppani, joka ei osaa keskustella nimittelemällä ja tekemättä oletuksia.
Ei ole.
Ja jos et kerro tarkkaa lukumäärää kumppanille, ei hän siitä tule tietämäänkään eikä takuuvarmasti huomaa eroa sen välillä, onko jollakulla ollut vaikkapa 5 tai 20 partneria ennen. Mistään taidoista tai kokemuksista/kokemattomuuksista ei tätä numeroa pysty satavarmasti arvioimaan. Ihmiset ovat niin erilaisia. Jollain on ollut 2 partneria, mutta esim. pitkään ja kokeiltu montaa juttua -> laaja kokemuspiiri. Toisella vaikka 10 tapausta, mutta aina samaa. -> kapea kokemuspiiri.
Itse päätät, kenelle mitäkin kerrot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko se lainkohdan joka kieltää alaikäisen kyytiin ottamisen?
Kiitos etukäteen.Nuo paneskeluhommat on pelkästään sairaan mielikuvituksesi tuotosta.
Oikeasti kyseessä on monesti vain viaton cruisailu.
"Mitäs aikuinen herrasmies tämän yläkouluikäisen tytön kanssa täällä touhuaa?"
"Ihan vaan viattomasti cruisailen. Ei mitään ketunhäntiä kainalossa, ei."
Läts!
-mies
Ei se parisuhde nyt mikään maailman tavoiteltavin asia ole. Varsinkaan, jos lapsetkin on jo tehty viime vuosituhannella ja on tottunut asumaan ilman kumppania.
Leikkiajat on leikkiaikoja, muulloin keskitytään työntekoon ja nautitaan siltikin aina elämästä.
Vaihtelua katsos!
Jos jokaisen naaman eteen lyötäisiin valokuvat entisistä hoidoistaan ja jokainen pystyisi niitä katsoessaan myöntämään itselleen ja mahdolliselle kumppanilleen, että kannatti lähteä, elämäni paras päätös, niin homma on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Ja jos et kerro tarkkaa lukumäärää kumppanille, ei hän siitä tule tietämäänkään eikä takuuvarmasti huomaa eroa sen välillä, onko jollakulla ollut vaikkapa 5 tai 20 partneria ennen. Mistään taidoista tai kokemuksista/kokemattomuuksista ei tätä numeroa pysty satavarmasti arvioimaan. Ihmiset ovat niin erilaisia. Jollain on ollut 2 partneria, mutta esim. pitkään ja kokeiltu montaa juttua -> laaja kokemuspiiri. Toisella vaikka 10 tapausta, mutta aina samaa. -> kapea kokemuspiiri.Itse päätät, kenelle mitäkin kerrot.
Entinen tyttiskuvitteli myös näin. Kun kolmas sälli tuli, tällä kertaa minua näkemättä oikein naisen iholle asti uusintaa kyselemään, jäi tyttis ruokakasseineen cittarin käytävälle.
Näitä moraalifantasioitasi uskovat vain ne ikuiset tupakkapaikan pikkupojat, jotka eivät koskaan oppineet kyseenalaistamaan ”isojen poikien” juttuja.