Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.
Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.
Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.
Kommentit (1004)
Eipä siitä tarvitse avautua. Kyllä ihmisellä saa olla salaisuuksia
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Siis miksi nainen ei saisi nautiskella seksistä? Ja kai ne miehetkin levittävät tauteja!
Kerran täällä ollaan, ei siellä haudassa nautita enää seksin iloista! Ei naiset sen enempää kuin miehetkään.
Siitä vaan nauttimaan.
Vastaisin tähän mielelläni, mutta näyttäisi sensuuri saavuttaneen nyt sellaiset mittasuhteet, että ei tähän ketjuun kannata kirjoitella enää yhtään mitään, lähes kaikki miesten kommentit poistetaan :-/
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Siis miksi nainen ei saisi nautiskella seksistä? Ja kai ne miehetkin levittävät tauteja!
Kerran täällä ollaan, ei siellä haudassa nautita enää seksin iloista! Ei naiset sen enempää kuin miehetkään.
Siitä vaan nauttimaan.
Sinäkin olet siis sitä mieltä että seksistä nautiskelu on mahdotonta pelkästään yhden kumppanin kanssa?
Jepjep, kyllähän tämä teidän naisten arvomaailma on jo tutuksi tullut tässä ketjussa
Nyt takaisin sinne kirkon penkille nauttimaan ”arvomaailmastasi”, etsimään sieltä siveän neitsyen ja sitten jonkun ajan päästä takaisin Vauva-palstalle valittamaan siitä, että mitenköhän siinä näin kävi, ettei nainen tykkää seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Siitä vaan nauttimaan.
Vastaisin tähän mielelläni, mutta näyttäisi sensuuri saavuttaneen nyt sellaiset mittasuhteet, että ei tähän ketjuun kannata kirjoitella enää yhtään mitään, lähes kaikki miesten kommentit poistetaan :-/
Mies? Et ole sellainen, jos tarkoituksenasi oli ulista ja ruikuttaa siitä, että naisella on oma seksuaalisuus. Kai sinunkin on pakko pohjimmiltasi tiedostaa, että pyrkimykset rajoittaa naisten seksuaalista vapautta lähtevät vain ja ainoastaan epävarmojen ”mies”yksilöiden peloista, että en riitäkään enää naiselle sen jälkeen, kun on tietoa paremmasta.
T. Mies.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Siitä vaan nauttimaan.
Sinäkin olet siis sitä mieltä että seksistä nautiskelu on mahdotonta pelkästään yhden kumppanin kanssa?
Jepjep, kyllähän tämä teidän naisten arvomaailma on jo tutuksi tullut tässä ketjussa
No enhän ole sellaista väittänyt! Mutta kun on vapaa nainen ja ei naimisissa tai suhteessa, mikä estää?
Itse olen ollut vuoskymmenet jo naimisissa, ja jokapäivä nautiskellaan kyllä...mutta sitä ennen en kainostellut, vaan nautiskelin jo nuorena monistakin pojjista ja sittenmmin miehistäkin, eikä hävetä yhtään. Eka poikaystävä oli onneksi todella fiksu, ja osasi monin tavoin jo minua opastaa nautinnon saloihin. Olen siis ihan onnekas, ja yhä olen. Mikä minusta siis tekee epäsiveän tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siitä tarvitse avautua. Kyllä ihmisellä saa olla salaisuuksia
Niin... Mitäpä sitä nyt pikku syrjähypyistäkään avautumaan, kyllähän sitä ihmisellä oikeus yksityisyyteen on, parisuhteessakin, eikös?
Miksi haluaisit syrjähyppyä jos on kaikki hyvin suhteessa.
Seksi on keskinkertaista koheltamista uuden henkilön kanssa verrattuna parisuhteeseen missä nainen tietää mieltymykset ja kummallakin on selkeä käsitys siitä mistä kumpikin nauttii.
Parisuhteessa on myös luottamusta ja kommunikaatio pelaa niin ettei ole samanlaisia estoja kuin yhden illan hoitojen kanssa joiden mieltymyksiä ei tunne eikä sitä mitä nämä osaavat sängyssä tai ovat valmiita tekemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Siitä vaan nauttimaan.
Mies? Et ole sellainen, jos tarkoituksenasi oli ulista ja ruikuttaa siitä, että naisella on oma seksuaalisuus. Kai sinunkin on pakko pohjimmiltasi tiedostaa, että pyrkimykset rajoittaa naisten seksuaalista vapautta lähtevät vain ja ainoastaan epävarmojen ”mies”yksilöiden peloista, että en riitäkään enää naiselle sen jälkeen, kun on tietoa paremmasta.
T. Mies.
Olet (osittain) oikeassa.
Hyvin moni mies pelkää tulevansa petetyksi parisuhteessa, ja tämä pelkohan on kaikkea muuta kuin aiheeton, sehän tässä on tullut todistettua jo.Pelon keskiössä tosin ei ole se, että nainen löytää itseä paremman rakastajan (näinhän kuitenkin lähes väistämättä käy ajan saatossa, mikäli nainen jatkuvasti makailee lukuisten miesten kanssa ja hakee jatkuvasti uutta verrokkia), vaan se, että ajatus naisesta toisen miehen kanssa on epämiellyttävä.
” näinhän kuitenkin lähes väistämättä käy ajan saatossa, mikäli nainen jatkuvasti makailee lukuisten miesten kanssa ja hakee jatkuvasti uutta verrokkia”
Tässä todistetaan vain kerta toisensa jälkeen, ettei naisen seksuaalisuuden rajoittajat kykene hahmottamaan sitä eroa, mikä on tässä asiassa parisuhdestatuksella. Jos nainen tekee näin kuten tuossa kuvailit ollessaan parisuhteessa, se on jo lähtökohtaisesti pettämistä. Kuitenkin tilanne ei ole millään tavalla verrattavissa siihen, jos naisella on ollut vaikkapa yhteensä 30 seksikumppania sinkkuainoina ja tämän jälkeen on vuosia harrastettu vain parisuhdeseksiä.
Siinä tilanteessa nainen ei hae mitään verrokkia, eikä oikea miehen ei tarvitse pelätä, että nainen vaihtaa hänet parempaan.
Ei taida käydä järkeen?
Mitä ihmeen skeidaa täällä joku saarnamies kirjottelee?! Ei päätä ei häntää.
Siis olenko minä pettänyt miestäni sillon 40 vuotta sitten joidenkin kanssa, kun en ollut vielä miestäni edes tavannnut?hui hai mitä ajatuksenjuoksua!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Siis olenko minä pettänyt miestäni sillon 40 vuotta sitten joidenkin kanssa, kun en ollut vielä miestäni edes tavannnut?hui hai mitä ajatuksenjuoksua!
Montako kertaa tämä pitää sanoa??????
Runsas lumputtelu sinkkuaikoina ennustaa uskottomuutta parisuhteessa, todistettu homma!
Ei ole.
Vertailu heroiiniriippuvaisiin ei tässä kohtaa todista tätä asiaa, ei alkuunkaan.
Sinä haluat nähdä tämän asian näin, mutta vertaus on yhtä ontuva kuin se, että pakkastalvi ennustaa pakkaskesää, sillä nämä asiat eivät ole verrannollisia.
Linkkejä vertaisarvioituihin tutkimuksiin todisteeksi, kiitos.
...ja ennenkuin kysyt:
Ei, näitä linkkejä tutkimuksiin ei ole juurikaan enää jäljellä, koska niin paljon on tästä ketjusta ”siivottu” kommentteja :(
Yhtään linkkiä en kyllä olekkaan nähnyt, eikä sellaisia varmaan olekkaan.
MUTTA,
kuinka on ihan ok että naiselle saa puhua miten sattuu, ihan siis tuntemattomalle kuten minulle, ja puhu minusta lumppuna? Kuinka tämä on yleisesti ihan näköjään hyväksyttä miehelle?
Oi aikoja, oi tapoja!
Miehelle on sallittua määritellä nainen vain yhdessä asiassa, esim juuri seksikumppaneiden määrällä. SE ainoastaan ja vain se kertoo minkälainen nainen on, ei muu. Ja tämä on täysin sallittua sanoa kenelle vain. Mies määrittää.
Että juu, ei meillä tarvita feminismiä ei toki!
Kyllä suuri määrä seksikumppaneita olisi minulle turn off. Ehkä se enemmän liittyy siihen, että viehätyn vähän enemmän vetäytyvistä ja hiljaisemmista, sellaisista vähän introverteista mysteereistä, enkä kovin räväkistä persoonista. Ehkä se mielikuva rikkoutuisi heti alkuun, jos kuulisin että miehellä on ollut jo 25 seksikumppania. En kyllä tiedä kysyisinkö sellaista, tuntuisi aika kömpelöltä tollasta udella, missä tilanteessa ja milloin.... Mutta joo, ajatuksenakaan ei kauheasti tykkää suuresta määrästä seksikumppaneita, en jotenkin näe itsenäni ihastumassa ja rakastumassa tuon tiedon jälkeen.
Mutta vaikea sanoa miten kävisi tosielämässä, ei nimittäin ole tullut tuollaista tilannetta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suuri määrä seksikumppaneita olisi minulle turn off. Ehkä se enemmän liittyy siihen, että viehätyn vähän enemmän vetäytyvistä ja hiljaisemmista, sellaisista vähän introverteista mysteereistä, enkä kovin räväkistä persoonista. Ehkä se mielikuva rikkoutuisi heti alkuun, jos kuulisin että miehellä on ollut jo 25 seksikumppania. En kyllä tiedä kysyisinkö sellaista, tuntuisi aika kömpelöltä tollasta udella, missä tilanteessa ja milloin.... Mutta joo, ajatuksenakaan ei kauheasti tykkää suuresta määrästä seksikumppaneita, en jotenkin näe itsenäni ihastumassa ja rakastumassa tuon tiedon jälkeen.
Mutta vaikea sanoa miten kävisi tosielämässä, ei nimittäin ole tullut tuollaista tilannetta vastaan.
Ajatteletko kenties, että kun eteesi tulee elämäsi mies, kysyt ensin häne kumppaniensa lukumäärän, ja sitten hylkäät jos niitä "liikaa" ollut? Ei taida mennä elämässä ihan noin, mielestäni.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko kenties, että kun eteesi tulee elämäsi mies, kysyt ensin häne kumppaniensa lukumäärän, ja sitten hylkäät jos niitä "liikaa" ollut? Ei taida mennä elämässä ihan noin, mielestäni.
No kuten luit varmasti tekstistäni, en usko että kysyisin. Ei tunnu luontevalta tentata tollasta. Ja tämähän on vain ajatusleikkiä. Minua ei ajatuksena viehätä ihminen, jolla on ollut paljon seksikumppaneita vaan päinvastoin se on jonkinlainen turn off.
Kuka tietää miten asiat menisi tosielämässä. Nää on kaikki meidän keksimiä skenaarioita.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapauskohtasta. Millon ja miten saisin kuulla tuosta. Onko niitä entisiä 15 vai 150. Mikä miehen suhtautuminen on seksiin. Millanen meidän suhde muuten on... ei se "turn off" tarkota täyttä hylkyä ja ehdotonta eitä, vaan sitä että kiinnostus laskee.
Mulle ois turn off myös moni asia, mikä taas jotain toista ei vois vähempää kiinnostaa. Ihmiset on niim erilaisia. Ja onko se nyt sit joku henkilökohtainen loukkaus tai tekee musta huonomman ihmisen, jos mun turn off-listalla on muun muassa suuri määrä seksikumppaneita. Ei mun mielestä.
Jos henkilö muuten ok ja tuntuu että kumpikin tykätään toisistaan niin, ei ole este. Tietenkin jos kumppaniehdokas myöntää useat edelliset suhteensa, niin edellytän että on sitten ollut vastuullinen ja muut huomioon ottava, eli esimerkiksi käynyt vaikkapa testeissä väliajoin. Se kun on maksutonta.
En ryhtyisi suhteeseen naisen kanssa, jolla on hyvin vähän tai ei lainkaan seksikokemuksia. Kertoo se jostakin, jos ei seksi ole ollut tärkeässä osassa aiempaa elämää. Minun tapauksessani siitä, että en voi olla alkuunkaan varma, miten seksuaalinen tämä henkilö on. Eli mieluummin paljon seksikumppaneita kuin vähän.