Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.

Vierailija
25.02.2021 |

Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.

Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.

Kommentit (1004)

Vierailija
21/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella seksikumppanimäärä menee 10-30 välillä.

Vierailija
22/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jotenkin kontrollihalusta/sairaalloisesta mustasukkaisuudesta/huonosta itsetunnosta/omistushalusta jos joku sekoaa jostain toisen vanhoista seksikerroista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppaneita ollut tähän mennessä 9kpl ja tällä hetkellä viimeisestä seksikerrasta on yli kaksi vuotta. Jos se on miehelle ongelma, tai jos ylipäätään tenttailee tuollaisesta, niin emme silloin ole oikeita toisillemme.

N27

Miksi sinulla ei ole ollut kahteen vuoteen miestä?

Vierailija
24/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sitä seksikumppanien määrää mainostaa? Olen ollut vuosia naimisissa, eikä tulisi mieleenkään että mieheni tulisi tietää aiempien seksikumppanieni määrä. Eli ei tietenkään vaikuta mihinkään.

Kyllähän sen tuntee, yleensä vähemmän tiukempi...

Millä perusteella??

Vierailija
25/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumppaneita on ollut "noin 30", niin se on liikaa. Oli mies tai nainen.

Vierailija
26/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä aihe? Kukaan ei ole koskaan kysynyt seksikumppaneistani, ei nykyinen puoliso eikä kukaan aiempi seurustelukumppani. Enkä minä ole kysynyt keneltäkään. En ymmärrä, miten ne olisivat este parisuhteelle. En haluaisi parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka ei kunnioita oikeutta myös yksityisyyteen, jonka piiriin tämä asia mielestäni kuuluu.

Vierailija
27/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluuko järvi soutamalla, metsä marjastamalla?

Molemmissa kuluu. Toisessa airot ja toisessa maaperä ja marjapuskan varsi.

Vierailija
28/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppaneita ollut tähän mennessä 9kpl ja tällä hetkellä viimeisestä seksikerrasta on yli kaksi vuotta. Jos se on miehelle ongelma, tai jos ylipäätään tenttailee tuollaisesta, niin emme silloin ole oikeita toisillemme.

N27

Miksi sinulla ei ole ollut kahteen vuoteen miestä?

Trauma taustalla. Pahoinpitely ja seksuaalinen hyväksikäyttö. Haluan nyt ottaa rauhassa ja antaa itseni miehelle seuraavan kerran vasta, kun tiedän että kyseinen mies on luotettava ja haluaa olla kanssani muutenkin kuin vain seksin takia. Toivon seuraavan suhteeni olevan pitkäaikainen, toivottavasti se koko elämän kestävä parisuhde.

N27

Vierailija
29/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hylännyt kymmeniä naisia, jotka ovat antaneet heti ekana iltana. Ei sellaisella naisella tee mitään, joka lankeaa heti. Vielä huonompia on sellaset, jotka on olleet useampien miesten patjoina. Suomalainen nainenhan ei edelleenkään ymmärrä, miten niille nauretaan, kun toimivat kuin ilotytöt, mutta eivät tajua vaatia rahaa.

Hylkäät naisen, joka antaa sinulle heti ekana iltana? Sinä siis kuitenkin itse sekä ehdotat että harrastat seksiä heti ekana iltana??

Vierailija
30/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaikuttaa kun alle parikymppisenä toistasataa kumppania ja 3 kertaa klamydia. (tuo oli mun kaveri aikoinaan,nyt hävinnyt ties monennenko avioliiton möytä jonnekkin. )

Ja kertoohan se paljon ihmisestä jos hyppii jokaiseen sänkyyn sokeasti.

Vierailija
31/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on tässä ja nyt minun ja sinun välillä.

Mitä se tähän kuuluu mitä eilen tapahtui? Sitäpaitsi kokenutta kumppania ei tarvitse neuvoa sängyssä koko aikaa.

Vierailija
32/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hylännyt kymmeniä naisia, jotka ovat antaneet heti ekana iltana. Ei sellaisella naisella tee mitään, joka lankeaa heti. Vielä huonompia on sellaset, jotka on olleet useampien miesten patjoina. Suomalainen nainenhan ei edelleenkään ymmärrä, miten niille nauretaan, kun toimivat kuin ilotytöt, mutta eivät tajua vaatia rahaa.

Ja sinähän olet sitten soutanut ja tuntenut olevasi paremmassa arvossa kuin antanut nainen :D Ei helvetti tätä miesten ajatuksenkulkua.

Vierailija
33/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on täsmälleen sama asenne, mutta vain miehiin. Mulle s***i on syvän rakkauden täyttymys, eikä todellakaan mitään sellaista, jota harrastetaan jokaisen halukkaan vastaantulijan kanssa.

Vierailija
34/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nämä ketjun miehetkään tunnu kovin älykkäiltä.

Vierailija
35/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole, suurin osa lienee jossain 1-5 määrässä 😂 Jotain rajaa sentäs.

Vierailija
36/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuluuko järvi soutamalla, metsä marjastamalla?

Ei. Mutta tulee helposti mieleen, että sellainen ei pysty sitoutumaan. Miksi kumppani sitoutuisi nyt minuun, jos hänellä on edellisiä "suhteita" 100 kpl, joihin ei ole sitoutunut. Sitä ajattelisi, että todennäköisesti olen vain yksi lenkki pitkässä ketjussa. Joten sellaiseen henkilöön en luottaisi. Parisuhde vaatii luottamusta ja tässä tapauksessa luottamusta ei syntysi. Joten olisi siis este parisuhteelle.

Minä ajattelen asian aivan toisin. Puolisollani on ollut yksi ex-puoliso ennen minua, samoin minulla ennen häntä. Molemmat olimme olleet vuosia sinkkuna ennen tapaamistamme. Siinä vaiheessa, kun hän sanoi haluavansa kanssani loppuelämän suhdetta, jossa jaettaisiin myös arki yhdessä eli muutimme avoliittoon (neljän vuoden seurustelun jälkeen), minä tiesin, että olen hänelle erityinen enkä vain yksi monista, joiden kanssa hän on valmis sitoutumaan (avoliittoon). En olisi huolinut ihmistä, jolla olisi ollut taustallaan enemmän kuin yksi liitto ja/tai kihlaus ja/tai lapsia useamman kuin yhden ihmisen kanssa. Sen sijaan se, monenko kanssa hän on harrastanut seksiä, tapaillut tai seurustellut ei minusta kerro yhtään mitään hänen sitoutumisestaan tai sitoutumiskyvyttömyydestään. Olen itsekin avioeroni jälkeisinä vuosina sekstaillut ja seurustellut mutta yksikään aiemmista seurustelusuhteista ei johtanut sitoutumiseen koska ennemmin tai myöhemmin jompi kumpi huomasi, että emme ole onnellisia yhdessä.

Vierailija
37/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa etsiä lähdettä mutta jonkun suomalaistutkimuksen /-tilaston mukaan ensimmäinen puoliso on sekä miehillä että naisilla keskimäärin yhdeksäs seksikumppani. On se tilasto tännekin moneen kertaan linkitetty mutta en todellakaan hilloa niitä koneellani.

Vierailija
38/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hylkäät naisen, joka antaa sinulle heti ekana iltana? Sinä siis kuitenkin itse sekä ehdotat että harrastat seksiä heti ekana iltana??

Olen joo hylännyt. Itse en ehdota, mutta en ole kieltäytynytkään, jos nainen on ollut aloitteellinen.

Eli olet helppo ja kevytkenkäinen, etkä yhtään sen puhtaampi tai parempi kuin se antanut nainen.

Vierailija
39/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä soutajia ja marjastajia, hoh hoijaa. Niin kuluneita asenteita, kun ei syvällisempään parisuhteeseen kykene, saati suhteessa pysymään.

Vierailija
40/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa etsiä lähdettä mutta jonkun suomalaistutkimuksen /-tilaston mukaan ensimmäinen puoliso on sekä miehillä että naisilla keskimäärin yhdeksäs seksikumppani. On se tilasto tännekin moneen kertaan linkitetty mutta en todellakaan hilloa niitä koneellani.

Ihmiset valehtelee seksikumppaneiden määriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi