Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.

Vierailija
25.02.2021 |

Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.

Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.

Kommentit (1004)

Vierailija
501/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä montako seksikumppania mulla on ollut. Veikkaan että yli 50 mutta alle 100. En ole koskaan laskenut ja suurin osa heistä on ollut humalassa lähes 30 vuotta sitten. Miten tuommoista voisi muistaakaan, jos ei jotain hemmetin kirjallista luetteloa ole pitänyt.

Ei tämä ole este parisuhteen löytämiselle ollut. En tietenkään ole edes etsinyt sellaisia miehiä, joille asia olisi kovin tähdellinen. Ei se ole minullekaan merkityksellinen asia miehessä.

Vierailija
502/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama jotkut taudit ja muut selitykset.

Fakta nyt on niin, että jos ihminen on nussinut puoli kaupunkia läpi, niin niissä entisissä hoidoissa on mukana AINA ongelmatapauksia. Ja myöhemmässä elämässä nämä tulevat yleensä jossain vaiheessa aiheuttamaan ongelmia. Joko kateuden tai sitten ihan vain v*ttumaisuuden takia.

Tästä syystä olen itse välttänyt partnerin vaihtoa, enkä mene parisuhteeseen ihmisen kanssa jolla on pitkä kumppanitausta. Se ei vain koskaan toimi. Aina se tulee jotenkin vastaan.

Kokemusta on, kahdesta eri henkilöstä. Sitten riitti.

En nyt tajua logiikkaasi - meinaatko oikeasti, että joku entinen hoito, joka on ollut pelkkä yhden illan juttu, olisi todennäköinen ongelmien aiheuttaja? Luulisi, että se todennäköisemmin olisi entinen vakikumppani, jolla sattuukin olemaan persoonallisuushäiriö tai muu ongelmallinen piirre. Eli voitaisko sanoa, että on parempi pelkät kasvottomat ja anonyymit irtosuhteet kuin esim. yksi pitkä suhde?

Huomaa että olet nainen. Et ole koskaan ollut tilanteessa, jossa satunnainen mies alkaa kertoa yleisötilaisuudessa lauenneensa kihlattusi suuhun muutamia vuosia sitten. Ja toisinaan perseeseen. Mutta ihan tuttujahan tässä vaan ollaan ja silleen.

Kyllä.

Kuulostaa ihan omalta kokemultani 8 vuoden takaa. Duunissa yksi pukusälli tuli ihan pokkana kysymään että olenko Annan mies. Kun sanoin että kyllä, tämä jutteli ensin niitä näitä ja sitten ihan pokkana, täysin puuntakaa muiden ihmisten jo tullessa kokoushuoneeseen heitti että "Vieläkö se tykkää ottaa saunassa k*llia p*rseeseen? Oli kyllä paras p*rsreikä mitä olen saanut." Menin totaalisen sanattomaksi. Mutta tämän jutut eivät loppuneet siihen.

"Eihän tää sua nolota, sano vaan jos et halua jutella. Mut joo, kyl sä tiiät, se on kyllä ihan jumalainen kassien tyhjentäjä. Vieläkin välillä mietin kuinka se otti multa p*skeen yhdellä mökkireissulla."

Voihan v*ttu. Tuossa tilanteessa ei juuri auta, että vaimo on hyvä panemaan. Hyviä panijoita on kolmevitosissa 13 tusinassa.

Aika sanattomaksi tosiaan vetää, mutta ei siitä syystä mitä sinä luulet. Jos tuollaista joutuu nainen suhteessa tekemään ja saa sitten siitä vielä halveksunnan päälleen, niin eipä tosiaan käy kateeksi miesten kanssa parisuhteessa tai seksisuhteessa tai yhtään missään suhteessa olevia naisia. Jos esimerkiksi tuo "pukusälli" tai sinä olette sitä mistä pitäisi valita, niin olen kyllä väistänyt luodin kun minulla ei ole miestä.

Eiköhän tuossa(kin) pahin asia ollut  se, että tämä paljasti että vaimolla on aikaisemmin ollut kompassi totaalisen kateissa, jos tuollaisen kansa on ollut kimpassa.

Juuri näin. Kuvittelin aina että vaikka vaimollani oli kymmeniä kumppaneita, hän olisi ainakin ollut edes kohtuullisen tasapainoisten kavereiden kanssa yhdessä. Tämä kyllä rikkoi täysin tällaiset luulot.

Sinä ja muut mieslampaat siis uskotte tätä sosiopaattia? Ainoa tieto, minkä hän on juttuunsa tarvinnut, on vaimosi nimi.

Ei tarvitse uskoa, vaimo sanoi itse deittailleensa tätä herkkupalaa.

Mitäs lähdette kaikenmaailman sekopäiden mukaan. Ei se meidän muiden ongelma pitäisi olla, mutta hassusti aina välillä on kuitenkin.

Eipä sinulla kyllä mitään empatiakykyä ole vaimoasi kohtaan, luulisi, että tuntuisi toisen puolesta pahalta kun häntä on tuo entinen mies kohdellut noin, mutta selvästikään et välitä yhtään mitään siitä, miltä siitä vaimosta tuntuu. :(

Tämä.

Satuahan koko juttu on.

Todellisuudessa tunne-elämältään edes etäisesti normaalia muistuttava aviomies olisi huolissaan vaimostaan. Tuollainen seksijuttuja fabuloiva sosiopaatti on selvä turvallisuusuhka.

Mutta ei, oli vain sosiaalisesti vaikea tilanne miehelle.

Satua tai ei, miehen kertomus ei todellakaan osoita mitään empatiakykyä vaimoa kohtaan. Ensimmäisenä miehelle tulee mieleen naisen syyllistäminen, "mitäs lähdette kaikenmaailman sekopäiden mukaan". Hänellä on myös todella suuri tarve saada hyväksyntää muilta miehiltä, jopa tuntemattomilta, jopa henkilöltä jota itse kutsuu sekopääksi. Tälle miehellehän jo kommentoitiin aiempana, että ei kannata välittää niin paljon kaikenmaailman pukusällien mielipiteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla näköjään jaksetaan toistella päivästä toiseen yhtä ja samaa kaavaa:

EDISTYKSELLISET naiset yrittävät keskustella TAANTUMUKSELLISTEN miesten kanssa.

Eikö ketään väsytä?

Kysytty jo sivulla 5.

Vastaus lienee ei?

Vierailija
504/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa kerran entinen poikkis kysyi että kuinka monen kanssa olen harrastanut seksiä ja kun numero oli isompi kuin hänellä, hänen mielestään hänellä oli oikeus käydä "tasoittamassa" lukua xD 

Mutta siis jos on parisuhteessa niin seksiä voi harrastaa vaikka monta kertaa päivässä mutta esim. viisi vuotta sinkkuna oleville kaksikin kertaa vuodessa on liikaa, jos kaikki ovat eri tyyppejä?

Mistä löydät kaksi tyyppiä vuoteen, kun ei yhtäkään löydy koko elämän ajalle?? Jos kuka tahansa käy, niin ymmärrän, mutta jos minkäänlaiset kriteerit ihmisellä kumppanilleen on, niin ei helvetissä ole mahdollista.

Kun sinä et löydä ketään, ei kukaan muukaan saisi löytää? Happane keskenäsi.

Vierailija
505/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ottaisi sellaista miestä, jolla on ollut yli kymmenen ennen minua.

Tiedätkö sinä kumppanissasi tuon asian?

Minä en, enkä halua tietää kuinka paljon tai kenen kanssa puolisollani on minua ennen seksiä ollut.

Meillä on meidän oma seksielämä.

Olennaista on, että nyt ei ole muita.

Vierailija
506/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pösilö kertoo oikeita määriä?

Vierailija
507/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useat seksikumppanit kertovat vain ja ainoastaan siitä, että minkäänlaista vaatimustasoa ei ole ollut. Kaikki käy. Itsekontrollin puutetta. Onko se sitten jonkun mielestä hyvä juttu, jokaisen pääteltävissä.

Kaikki seksikumppanit ovat olleet mieluisia ja juuri sellaisia mitä olen halunnut.

Vierailija
508/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuluuko järvi soutamalla, metsä marjastamalla?

Aika vanha vitsi. Kyllä molemmat kuluvat siitä jos tarkkoja ollaan.

Ihmissuhteissa liika "kuluttaminen" heikentää mahdollisuutta muodostaa pysyvä parisuhde. Seksi ja ihmiset muuttuvat jossain vaiheessa kulutushyödykkeiksi.

Tämä. Seurustelin miehen kanssa, jolla paljastui olleen varsin värikäs historia naisten kanssa. Eihän siinä periaatteessa mitään ja riippuu paljon ihmisestä, mutta kyllä se joillekin ihmisille tekee vahinkoa. Kuten tälle tyypille. Kauniista sanoista ja vakuutteluista huolimatta ei pysty sitoutumaan. Kyllästyy jokaiseen naiseen ennemmin tai myöhemmin, nauttii selvästi saalistamisesta ja on jäänyt siihen koukkuun. Etsii täydellistä naista, joka on sellainen taruolento, ettei sellaista ole olemassakaan. Varsinkaan kun tyyppi paljastui itse olevansa luonnehäiriöinen manipuloija, ihmissuhdepelaaja, kontroloija ja kiintymyssuhdehäiriöinen. Luultavammin lapsuuden kiintymyssuhdetraumat ovat se ensisijainen syy käyttäytymisen taustalla ja lukuisat seksisuhteet sekä kyvyttömyys parisuhteeseen vain oire siitä. Mutta kyllä se herättää enemmän kysymyksiä, jos miehelläkin paljastuu olleen lukuisia partnereita, koska monien kohdalla se tarkoitata sitä, että on jonkin asteista kyvyttömyyttä pitkäaikaiseen parisuhteeseen. Ei kaikkien kohdalla, mutta monien. Eli on se yksi varoitusmerkeistä, joka saa minut tarkkailemaan henkilöä ja hänen kykyään pitkäkestoiseen parisuhteeseen huomattavasti enemmän. Toki ei se mikään automaattinen leima otsaan ole.

Vierailija
509/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tiedä montako seksikumppania miehelläni on ollut ennen minua. En ole kysynyt enkä meinaa kysyäkään. Eikä hänkään ole kysynyt montako minulla on ollut. Eli ei merkitystä.

Vierailija
510/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä raivon määrästä päätellen, joka nousee aina, kun naisten holtitonta pepunjakamista kritisoidaan, seksikumppanien määrällä on todella suuri merkitys.

Joo, kun neitsyt-jonnet raivoaa voimattomana, ettei kellään saa käydä flaksi, koska ei hänelläkään käy.

IRl en tunne ketään, kenen elämää seksuaalinen aktiivisuus olisi haitannut. Kun ensinnäkään ei enää asuta siellä takahikiällä koko elämää juorujen vankina, oikeasti ihmiset eivät edes tiedä muiden kumppanien määrää. Vasta jos kyse on prostituutiosta tai vastaavasta, asialla on merkitys, mutta en tunne irl ketään sellaistakaan.

Toki mulla onkin täysipäinen mies, molemmat ollaan sitä mieltä että aikuisella on aina menneisyys, suurempi hätä olisi ellei olisi koskaan kellekään kelvattu, tai seksi edes kiinnostanut. Veikkaan että n kymmenen exää on molemmilla, kun vasta aikuisena tavattiin, kyllähän parissakymmenessä vuodessa ehtii ihmisiä tavata, vaikkei olisi yhtään yhden illan suhdetta.

Kun on terve itsetunto, ei tarvitse surra ihan normaalia nuoruutta.

Vierailija
511/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa perinteinen nais-viha ketju. Vastaan tähän kuitenkin naisena, koska voin

Minulla on ollut seksikumppaneita 27, olen ollut sinkkuna lähes 10 vuotta, ikää 30. Jos miehellä on _todella_ paljon seksikumppaneita tyyliin 100, se on este. Olen heivannut miehen joka oli mennyt laskuissa sekaisin 200 kohdalla.

Haluan kuitenkin ihmisen jolla on jotain tasoa, eikä kuka vaan kelpaa. Ja joo, joku varmasti ajattelee että olen itse tällainen. No, kaikki nuo 27, joihin lukeutuvat myös kumppanini, ovat olleet tasokkaita. Hyvännäköisenä naisena sellaista seuraa ei ole vaikea löytää. Tämä minun mielipiteeni.

Vierailija
512/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin suhteen vähän yli parikymppisenä naisen kanssa jolla oli ollut ikään nähden paljon suhteita. Kyseessä oli hyvä tyyppi ja halusin uskoa ja aidosti luulinkin, että käytös muuttuu vakiintuneemman suhteen myötä. Näin olikin aika pitkään ja erosimme lopulta noin parinkymmenen vuoden jälkeen. Ennen eroamme hänelle tuli keski-ikäistymisen myötä jokin myöhäispissisvaihe jolloin hyväksyntää ja asemaa haettiin taas seksillä, ihan niin kuin nuorena. Aikoinaan jopa hänen parhaimmat ystävänsä sanoivat, että ei kannattaisi pidempään suhteeseen hänen kanssaan lähteä. Luulin tietäväni paremmin, enpä tiennyt.

Olen samaa mieltä. Aikaisemmin totesinkin, että suuret seksikumppanimäärät ovat aina merkki heikosta itsetunnosta. Olin itse samanlainen, ja vasta myöhemmällä iällä olen ymmärtänyt olleeni täysi nolla.

Vieläkin tekisi mieli lähteä harrastamaan heti seksiä ensimmäisen miellyttävän henkilön kanssa. Vaikka on parisuhteessa. Kyllä tämä jotain mielen heikkoutta on.

Vierailija
513/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuluuko järvi soutamalla, metsä marjastamalla?

Aika vanha vitsi. Kyllä molemmat kuluvat siitä jos tarkkoja ollaan.

Ihmissuhteissa liika "kuluttaminen" heikentää mahdollisuutta muodostaa pysyvä parisuhde. Seksi ja ihmiset muuttuvat jossain vaiheessa kulutushyödykkeiksi.

Tämä. Seurustelin miehen kanssa, jolla paljastui olleen varsin värikäs historia naisten kanssa. Eihän siinä periaatteessa mitään ja riippuu paljon ihmisestä, mutta kyllä se joillekin ihmisille tekee vahinkoa. Kuten tälle tyypille. Kauniista sanoista ja vakuutteluista huolimatta ei pysty sitoutumaan. Kyllästyy jokaiseen naiseen ennemmin tai myöhemmin, nauttii selvästi saalistamisesta ja on jäänyt siihen koukkuun. Etsii täydellistä naista, joka on sellainen taruolento, ettei sellaista ole olemassakaan. Varsinkaan kun tyyppi paljastui itse olevansa luonnehäiriöinen manipuloija, ihmissuhdepelaaja, kontroloija ja kiintymyssuhdehäiriöinen. Luultavammin lapsuuden kiintymyssuhdetraumat ovat se ensisijainen syy käyttäytymisen taustalla ja lukuisat seksisuhteet sekä kyvyttömyys parisuhteeseen vain oire siitä. Mutta kyllä se herättää enemmän kysymyksiä, jos miehelläkin paljastuu olleen lukuisia partnereita, koska monien kohdalla se tarkoitata sitä, että on jonkin asteista kyvyttömyyttä pitkäaikaiseen parisuhteeseen. Ei kaikkien kohdalla, mutta monien. Eli on se yksi varoitusmerkeistä, joka saa minut tarkkailemaan henkilöä ja hänen kykyään pitkäkestoiseen parisuhteeseen huomattavasti enemmän. Toki ei se mikään automaattinen leima otsaan ole.

Täydennyksenä, että lukuisilla tarkoitan lähemmäs sataa ja yli. Joku parisenkymmentä on nyt vielä aika normi luku monelle.

Vierailija
514/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sitä seksikumppanien määrää mainostaa? Olen ollut vuosia naimisissa, eikä tulisi mieleenkään että mieheni tulisi tietää aiempien seksikumppanieni määrä. Eli ei tietenkään vaikuta mihinkään.

eli ei vaikuta, koska mies ei tiedä totuutta

Vierailija
515/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasin joskus sellaisen turkulaisen miehen kanssa, jolla oli keskikokoista pienempi penis. Tällä tyypillä oli tärkeää päästä aina harrastamaan peppuseksiä (varmaan juuri sen peniksen ohuuden ja pienuuden takia). Yritti minuakin työntää takapuoleen useista kielloista huolimatta. Oli tosi huono sängyssä, ja aina tunkemassa naamaa haarojen väliin. Ehkäisy ei kiinnostanut.

Jostain syystä tällä oli silti vientiä. Vuosien jälkeen keskustelimme ystäväni kanssa että miksi sitäkin rumilusta piti panna. Todettiin vaan, että oli helppo. Ei siltikään selvinnyt että miksi.

Vierailija
516/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XL kirjoitti:

Nämä on näitä pienivehkeisten miesten ongelmia...

Tjaa. Minulla on 5,5 senttiä paksu halko. En silti ole uittanut sitä kymmenissä naisissa. 5 on riittänyt ihan hyvin.

5 senttiä? Olet vain dipannut? Mitä?

Tässä ketjussa taan hyvinvarustetut panotaiturit esittäytyvät yksi toisensa jälkeen. Suokaa anteeksi, kun en ihan teitä usko :D

Vierailija
517/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa kerran entinen poikkis kysyi että kuinka monen kanssa olen harrastanut seksiä ja kun numero oli isompi kuin hänellä, hänen mielestään hänellä oli oikeus käydä "tasoittamassa" lukua xD 

Mutta siis jos on parisuhteessa niin seksiä voi harrastaa vaikka monta kertaa päivässä mutta esim. viisi vuotta sinkkuna oleville kaksikin kertaa vuodessa on liikaa, jos kaikki ovat eri tyyppejä?

Ei sillä nussimisella ole merkitystä.

Se kertoo persoonasta, jos ei kykene olemaan parisuhteessa, vaan on pakko juosta hakemassa baarista tai tinderistä viikonloppuisin uutta panoa. Molemmilla sukupuolilla sama.

Vierailija
518/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useat seksikumppanit kertovat vain ja ainoastaan siitä, että minkäänlaista vaatimustasoa ei ole ollut. Kaikki käy. Itsekontrollin puutetta. Onko se sitten jonkun mielestä hyvä juttu, jokaisen pääteltävissä.

Kaikki seksikumppanit ovat olleet mieluisia ja juuri sellaisia mitä olen halunnut.

XD Aivan varmasti.

Nyt puhut kyllä paskaa. :D

Vierailija
519/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löydät kaksi tyyppiä vuoteen, kun ei yhtäkään löydy koko elämän ajalle?? Jos kuka tahansa käy, niin ymmärrän, mutta jos minkäänlaiset kriteerit ihmisellä kumppanilleen on, niin ei helvetissä ole mahdollista.

Kerropa ne kriteerisi niin nauretaan yhdessä.

Vierailija
520/1004 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mitä? Siis kyllähän seksiin kelpaavia miehiä löytää. Siihen riittää hyvä ulkonäkö, supliikki, hauska, rento habitus. Riittävän turvallinen vaikutelma. Parisuhteeseen on sitten ihan eri luokan kriteerit, siihen nuo ovat vasta alkua.

Ei sillä ulkonäölläkään ole merkitystä. Pelkkä helppous riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi