Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset "isoja", nyt olen yhtä hukassa kuin ennen lapsia. Työtön edelleen, kuten 11v sitten. Teenkö neljännen lapsen?

Vierailija
25.02.2021 |

Sain ekan lapsen 11v sitten, 2 vuoden työttömyyden jälkeen. Tein lapsia, välillässä hommasin suurtalouskoki paperit, taas raskauduin, kun ei löytynyt töitä. Anniskelupassikin löytyy.
Nuorin syksyllä kouluun, ja olen samassa jamassa kuin 2010.

Nyt ei ole ravintola alan töitä, ei varmaan vuosiin, kun konkurssit iskee.

Opiskelu ei ole vaihtoehto, pelkään esitelmiä, seminaareja, siksi olenkin Amis.
Olen ihan hukassa, pitääkö tässä elää 70 vuotiaaksi asti työttömänä?
N37

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nythän asia on jo ratkaistu. Ap hakeutuu lääkäriin saamaan diagnoosin sosiaaliselle pelolleen, sitten pyytää lääkäriltä lausunnon. Hakee kouluun, vie lausunnon sinne.

Problem solved.

Jos sen jälkeen vielä on ongelmia, ne menee sitten sinne elämänhallinnan ongelmien piikkiin...

Vierailija
122/149 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tehnyt samantyylisen aloituksen aiemminkin eikä niistäkään neuvoista ollut mitään hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulu?

Vierailija
124/149 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja amiksessa on myös muitakin aloja kuin se kokki. Eikä niissä tarvitse pitää mitään esitelmiä, etenkään nyt kun yhteiset aineet kuten äikkä tehdään kaikki itsenäisesti etänä tietokoneella.

Yhteiset aineet suoritettu.

Olen kuullut että esim. Lähärin opinnot on yhtä esitelmää.. :(

Aloittaja

Lähärin opinnot ovat yhtä esitelmää ja ryhmätyötä ihan syystä; valmistaa työelämään paremmin kuin yksinään opiskelu.

Lähärin työ on asiakaspalvelutyötä, jossa tulee olla läsnä, kuunnella herkällä korvalla, puhua myös itse sekä asiakkaille, että työtovereille ja tuoda omia mielipiteitään ja kokemuksiaan esiin myös moniammatillisissa työryhmissä. Työpaikasta riippuen, voit joutua kertomaan asiakkaan omaisille saattohoidosta ja kuolemasta, ilman, että alat heidän mukanaan itkemään. Nuorten parissa kohtaat hyökkäävää ja jopa aggressiivista käyttäytymistä. Lapsille sinun tulisi olla luotettava ja vakaa, tulla toimeen heidän vanhempiensa ja isovanhempiensa (kuka milloinkin vie ja hakee) kanssa. Myös niiden vanhempien, joilla on ongelmia hoitaa lastansa ja keikkuvat huostaanoton rajoilla.

Tuo on vain pintaraapaisua. Jos sinua pelottaa koulun esitelmät, et tule selviytymään työelämästä lähihoitajana.

Vierailija
125/149 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja amiksessa on myös muitakin aloja kuin se kokki. Eikä niissä tarvitse pitää mitään esitelmiä, etenkään nyt kun yhteiset aineet kuten äikkä tehdään kaikki itsenäisesti etänä tietokoneella.

Yhteiset aineet suoritettu.

Olen kuullut että esim. Lähärin opinnot on yhtä esitelmää.. :(

Aloittaja

Lähärin opinnot ovat yhtä esitelmää ja ryhmätyötä ihan syystä; valmistaa työelämään paremmin kuin yksinään opiskelu.

Lähärin työ on asiakaspalvelutyötä, jossa tulee olla läsnä, kuunnella herkällä korvalla, puhua myös itse sekä asiakkaille, että työtovereille ja tuoda omia mielipiteitään ja kokemuksiaan esiin myös moniammatillisissa työryhmissä. Työpaikasta riippuen, voit joutua kertomaan asiakkaan omaisille saattohoidosta ja kuolemasta, ilman, että alat heidän mukanaan itkemään. Nuorten parissa kohtaat hyökkäävää ja jopa aggressiivista käyttäytymistä. Lapsille sinun tulisi olla luotettava ja vakaa, tulla toimeen heidän vanhempiensa ja isovanhempiensa (kuka milloinkin vie ja hakee) kanssa. Myös niiden vanhempien, joilla on ongelmia hoitaa lastansa ja keikkuvat huostaanoton rajoilla.

Tuo on vain pintaraapaisua. Jos sinua pelottaa koulun esitelmät, et tule selviytymään työelämästä lähihoitajana.

Ok, kiitos tästä, tulen siis olemaan toimeentulotuella loppuelämäni.

Pitää ilmeisesti hakea työkyvyttömyyseläkettä sitten 10 vuoden päästä.

:/

Aloittaja

Vierailija
126/149 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nythän asia on jo ratkaistu. Ap hakeutuu lääkäriin saamaan diagnoosin sosiaaliselle pelolleen, sitten pyytää lääkäriltä lausunnon. Hakee kouluun, vie lausunnon sinne.

Problem solved.

Jos sen jälkeen vielä on ongelmia, ne menee sitten sinne elämänhallinnan ongelmien piikkiin...

Laitan asian korvan taakse.

Nyt ensi viikolla ovulaatio, eli sitä kohti.

Aloittaja

Vierailija
127/149 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee neljäs lapsi vain, jos ihan aidosti sinä ja puolisosi haluatte neljännen lapsen. Älä tee lasta täyttämään mitään muita tyhjiöitä. Se ei ole hyväksi kenellekään teidän perheessä.

Vierailija
128/149 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee neljäs lapsi vain, jos ihan aidosti sinä ja puolisosi haluatte neljännen lapsen. Älä tee lasta täyttämään mitään muita tyhjiöitä. Se ei ole hyväksi kenellekään teidän perheessä.

Vauva kuume iski, kun täytin 35v. Se on joku sellainen "elämä ohitse" etappi, alkaa miettimään lähestyvää kuolemaa ja 40v ikää.

Olisi ihana olla pienen lapsen äiti nelikymppisenä.

Eli kyllä se on se ykkövaihtoehto, töihin ehtii myöhemminkin, jos edes koskaan pääsee.

Aloittaja

Vierailija
129/149 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva kuume iski, kun täytin 35v. Se on joku sellainen "elämä ohitse" etappi, alkaa miettimään lähestyvää kuolemaa ja 40v ikää.

Eli kyllä se on se ykkövaihtoehto, töihin ehtii myöhemminkin, jos edes koskaan pääsee.

Aloittaja

Nykyiset lapset edelle. Parissa vuodessa valmistut laitoshuoltajaksi, varmasti löytyy työtä. Teinit vie paljon rahaa, jos siinä vielä pari pk ikäistä niin huh huh

Vierailija
130/149 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsisi ohjaajaksi? Vaikka vastaanottokeskukseen? Tai lasten iltapäiväkerhoon?

Pääseekö päiväkotiin helposti päiväkoti apulaiseksi?

Haluaisin siistin sisätyön, ilman eritteitä. (Päiväkodissa ei tietenkään näiltä voi välttyä.)

Aloittaja

Vierailija
131/149 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä!

Nuo aiemmat kersatkin suuri virhe!

Aivan järkyttävän vastuutonta jatkaa työttömän surkeaa geeniperimää ja tuottaa vaan yhteiskunnalle kuluja uusien työttömien reppanoiden muodossa.

Vierailija
132/149 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä missään nimessä!

Aivan järkyttävän vastuutonta jatkaa työttömän surkeaa geeniperimää ja tuottaa vaan yhteiskunnalle kuluja uusien työttömien reppanoiden muodossa.

Työttömyys ei ole mun syy. Minulla kaksi ammattia ja ennen lapsia hain siivoojaksi, kotipalveluun, postin lajitteluun, tehtaalle linjalle, teurastamoon siivoojaksi, ei kukaan palkannut. Yrittämisestå ei ole kiinni.

Aloittaja

Vierailija
133/149 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Ei olisi. Usko pois. 

Vierailija
134/149 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo alkoholia ennen esitelmää niin eiköhän löydy rohkeutta. Ärsyttää tälläset luuseri ihmiset, joita pelottaa kaikki.

Vierailija
135/149 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä missään nimessä!

Työttömyys ei ole mun syy. Minulla kaksi ammattia ja ennen lapsia hain siivoojaksi, kotipalveluun, postin lajitteluun, tehtaalle linjalle, teurastamoon siivoojaksi, ei kukaan palkannut. Yrittämisestå ei ole kiinni.

Aloittaja

Vaikea uskoa että kukaan ei ole palkannut siivoojaksi. Varmaan vain laiskuudesta kiinni.

Vierailija
136/149 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin pentutehtailu jatkukoon. Lapsilisät ja sossutuet kantaa kyllä. Saadaan meille tänne valtakuntaan lisää kestävyysvajeen paikkaajia ja penaalin terävimpiä kyniä, kun näytät hyvää mallia ja geenipohjasi vain leviää ja laajenee.

Vierailija
137/149 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä missään nimessä!

Aloittaja

Vaikea uskoa että kukaan ei ole palkannut siivoojaksi. Varmaan vain laiskuudesta kiinni.

Olisko sillä vaikutusta työnantajiin, että ap painaa sata kiloa eikä ole ollut yli kymmeneen vuoteen töissä?

Vierailija
138/149 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä missään nimessä!

Aloittaja

Olisko sillä vaikutusta työnantajiin, että ap painaa sata kiloa eikä ole ollut yli kymmeneen vuoteen töissä?

Missä lukee 100kg :D

Aloittaja

Vierailija
139/149 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä missään nimessä!

Aloittaja

Kaikki ei asu pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
140/149 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee molemmat?

Nykyään voi sujuvasti opiskella etänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän