Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksusuolen TÄHYSTYS! Kerro kokemuksesi ja ystävällisesti suosittele lääkäriä, joka teki sen kivuttomasti

Vierailija
25.02.2021 |

Pääkaupunkiseudulta siis kokeneita ja taitavia alan lääkäreitä haussa! Voit mainita myös lääkäriaseman nimen, mikäli kävit yksityisellä. Kiitos :)

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on crohnikkona niin paljon niin huonoja kokemuksia, ettej jaksa edes kirjoittaa niistä. Ainoa onnistumisen tae kahdella sanalla: Rapifen suoneen.

Vierailija
102/105 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo ensin kyljellään, kuten pyytävät. Käänny sitten selälleen ja paina kädellä siitä kohdasta, missä tähystin tuntuu sattuvan.

Mulle on tehnyt yksi lääkäri hyvin kivuliaasti ja toinen kivuttomasti. Jotkut osaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Keski-Euroopassa. Täällä tähystys tehdään aina (siis julkisella puolella) humautusnukutuksessa. Ei siis sattunut yhtään! Ainoa inhottava asia oli sen litkun kittaaminen ja vessassa juokseminen. En enää uskaltaisi Suomessa mihinkään tutkimuksiin, kun siellä on aina vallalla tuo " ei se pikku kipu mitään tee" -mentaliteetti.

Täällä lääketiede on taantunut keskiajalle, parasta hoitoa saa itsehoitona ja kolmannella sektorilla. Olet tehnyt terävän havainnon.

Vierailija
104/105 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemusta useasta lääkäristä. Viimeksi Peijaksen sairaalassa erinomainen naislääkäri, nimeä en muista. Sai tilanteen rauhoitettua ja tunnelma oli vapautunut. Ei kivunlievitystä ole koskaan tarvittu.

Vierailija
105/105 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oo ensin kyljellään, kuten pyytävät. Käänny sitten selälleen ja paina kädellä siitä kohdasta, missä tähystin tuntuu sattuvan.

Mulle on tehnyt yksi lääkäri hyvin kivuliaasti ja toinen kivuttomasti. Jotkut osaa. 

Asento varmaan pitää olla sen mukaan mitä määrätään? Itsellä oli huoneessa neljä ihmistä; lääkäri, joka teki tutkimusta ja kaksi hoitajaa valmiina painamassa mahan päältä yksi hoitaja taisi avustaa lääkäriä, en itse olisi mitenkään siinä selälläni pysynyt omaa mahaa painamaan niin voimalla. Mulla on kyllä ylipainoa, voisiko siitäkin johtua kivuliaisuus.

Kovin erilaisia on kokemukset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä