Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksusuolen TÄHYSTYS! Kerro kokemuksesi ja ystävällisesti suosittele lääkäriä, joka teki sen kivuttomasti

Vierailija
25.02.2021 |

Pääkaupunkiseudulta siis kokeneita ja taitavia alan lääkäreitä haussa! Voit mainita myös lääkäriaseman nimen, mikäli kävit yksityisellä. Kiitos :)

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolen tyhjennykseen on satsattava. Ohjeet eivät riitä, niillä konsteilla suoli ei ole riittävän puhdas. . Aloita paljon aikaisemmin tyhjennys ja tee se paljon huolellisemmin.

Vain täysin puhtaasta suolesta selviää onko suolessa syöpäkasvainta tai kiinnikkeitä.

Vierailija
42/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty sekä yksityisellä että julkisella. Ei eroa. Ei pääkaupunkiseudulla. En tarvinnut lääkitystä. Ei todellakaan mitenkään kivulias ainakaan itselleni.

Itse tein tyhjennyksen kummallakin kerralla Picoprep aineella. Itse aine maistuu tosi hyvältä ja sitä tarvitsee juoda vain pari lasillista. Loppu neste voi olla vaikka mehua yms. Itse join vuorotellen mehua, limsaa ja vettä. Sokeripitoinen juotava oli itselleni hyvä, kun muuten olisi tullut päänsärky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Saukko HUSsilta. Suositus.

Vierailija
44/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt julkisella puolella. Esilääkitys on mahdollista saada.

Vierailija
45/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en menis

Vierailija
46/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait kukaan siihen hommaan lähde ilman syytä. On se aika kamalaa se tyjennys jo ja sitten vielä se tähystys. Kyllä sen silti kesti sisulla. 

Vierailija
47/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aava, Kerava. Fentanyyliä annos niin olin ihan tillin tallin koko tutkimuksen.

Vierailija
48/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehty sekä yksityisellä että julkisella. Ei eroa. Ei pääkaupunkiseudulla. En tarvinnut lääkitystä. Ei todellakaan mitenkään kivulias ainakaan itselleni.

Itse tein tyhjennyksen kummallakin kerralla Picoprep aineella. Itse aine maistuu tosi hyvältä ja sitä tarvitsee juoda vain pari lasillista. Loppu neste voi olla vaikka mehua yms. Itse join vuorotellen mehua, limsaa ja vettä. Sokeripitoinen juotava oli itselleni hyvä, kun muuten olisi tullut päänsärky.

Tämän ketjun suunnilleen eka asiallinen kommentti, jossa ei maalailla kauhukuvia. Miksi alapeukut?

Vierailija
49/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni kauheimmat mahakivut. Ei toista kertaa.

Vierailija
50/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo Pakkastie, käy ensin ao.henkikön vastaanotolla yksityisellä lääkäriasemalla ja pyydä tekemään yleisellä puolella.

Erikoismaksuluokat on poistettu. Missäpä tämmöinen toimintamalli että julkisen puolen lääkäri keräilee arvovallallaan rahoja privaatissa? Verorahoilla kaikille samaa.

Vierailija
51/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolen tyhjennys oli pahempi kuin tähystys. En muista lääkäriä. Kävin Jorvissa.

Vierailija
52/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä anestesia. Mulla oli ihan kauheat ja vuotavat pukamat, joiden vuoksi tehtiin. En olisi pystynyt siihen tyhjennykseen kotona, joten kun leikkaus oli joka tapauksessa tulossa, pyysin tekemään tähystyksen sen yhteydessä. Onnistui. Tyhjennyksen tein samana aamuna itse apteekista saatavalla suolihuuhtelupussilla, lisäksi edeltävänä päivänä vain kevyttä syötävää/paljon juotavaa.

Miten sait tyhjennettyä koko paksunsuolen suolihuuhtelupussilla?

Tehtiinkö vain peräsuolentähystys?

Jos paksunsuolen pinnan tarkistus tehdään ja otetaan koepaloja niin kyllä suoli pitää olla koko matkalta tyhjä. Joskus joutuvat lopettamaan alkuunsa skopian kun suoli täynnä tavaraa

Paska homma etsiä sairauksia paskan seasta.

Vierailija
53/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää,ei satu.Ikävää tietty.T.sh

Vierailija
54/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuo on taas pitkän ajan jälkeen pian edessä . Lähinnä tyhjennys hirvittää. Muistuttakaa parhaat vinkit siihen ja sitä edeltävään syömiseen ja paastoon.

Vierailija
55/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyy gastroeneterologia joka kokenut tähystäjä. Julkisella puolella pyydän erikoislääkärin tekemään, ei eval.

Kuka sinut tähystää sitten kun se el jää eläkkeelle?

Vierailija
56/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudun joskus tuohon toimenpiteeseen niin otan vaikka pikavipin, että saan sen huomautuksessa. Tai myyn ensin vähän persettä

Vierailija
57/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennys on rankempi juttu kuin itse tähystys. Itselläni siedettävää kipua aiheutti suoleen pumpattava hiilidioksidi, joka venytti suolen seinämää. Muuta kipua en tuntenut. Mut suolistoni ei olekaan ärtynyt. Kokemus on kaikenkaikkiaan hyvin yksilöllinen.

Vierailija
58/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joudun joskus tuohon toimenpiteeseen niin otan vaikka pikavipin, että saan sen huomautuksessa. Tai myyn ensin vähän persettä

Ja tarkoitan tietysti humautuksessa

Vierailija
59/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operaation voi tehdä kivuttomasti vain suonensisäisellä kipulääkityksellä tai kulutuksessa. Jos suolessa on vähänkin tulehdusta ja/tai on kipuherkkä suolen venymiselle niin sattuu aivan saatanasti

Elämäni suurin kipu, onneksi ei kestänyt kauaa.

Vierailija
60/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haminan tk:ssa ja menisin uudestaan.

Vähemmän tuntuu kun kanyyli suomessa.

Se juoman loppusakka oli ällöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme