Pääsen kohta kahvilaan. Mitä ostan?
Kommentit (45)
Kakkupala tai leivos. Usein käydään tossa leipomon kahvila-myymälässä.
Tarkista että kahviasetillasi on varmasti suklaakonvehti.
Mikään ei voittaisi nyt perinteistä mokkapalaa paksulla kuorrutteella. Paitsi tippaleipä.
Bagel, jossa on täytettä niin että lakki vinossa.
Lehtevä suolainen pasteija. Sillä siirtää vähän nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Karjalanpiirakka munavoilla on klassikko, jos ostaa suolapalaa.
Sitten se koristepersilja jätetään lautaselle.
Latte ja jotain missä on marsipaania. Prinsessakakkupala?
Lupasin tulla kertomaan, mitä otin. No ensinnäkin minulla oli vähän nälkä, joten ostin aivan ihanan kinkkujuustosämpylän, jossa oli hyvät täytteet. Jopa kurkut rouskuivat. Sen jälkeen ostin "vadelmaunelman", joka oli vähän kuin hieman fiinimpi kääretortunpala, jossa oli kermaa päällä, ja se maistui aivan mahtavalta.
Perhe osti toscapullaa, tattarimarjapiirakkaa ja oikein klassista kaakaota, jossa oli iso keko kermavaahtoa pinnalla.
Kaiken kaikkiaan oikein onnistunut kahvilakäynti! ap
Kiitos, kun palasit vielä kertomaan! Teillä oli varmasti hieno kahvihetki.
terv. se joka ehdotti possumunkkia
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kun palasit vielä kertomaan! Teillä oli varmasti hieno kahvihetki.
terv. se joka ehdotti possumunkkia
Oli! Ja niitä possumunkkeja ei tällä kertaa ollutkaan... ap
Hyviltä kuulostaa ap nuo teidän perheen valinnat!
Mun tekee mieli laskiaispullaa.
Osta nyt vaikka aluksi päätöksentekokykyä puoli kiloa ja viisautta 300 grammaa.
Lihaisa pastori Bulmunen kirjoitti:
Osta nyt vaikka aluksi päätöksentekokykyä puoli kiloa ja viisautta 300 grammaa.
Olen tyytyväinen tekemiini päätöksiin. ap
Vierailija kirjoitti:
Lupasin tulla kertomaan, mitä otin. No ensinnäkin minulla oli vähän nälkä, joten ostin aivan ihanan kinkkujuustosämpylän, jossa oli hyvät täytteet. Jopa kurkut rouskuivat. Sen jälkeen ostin "vadelmaunelman", joka oli vähän kuin hieman fiinimpi kääretortunpala, jossa oli kermaa päällä, ja se maistui aivan mahtavalta.
Perhe osti toscapullaa, tattarimarjapiirakkaa ja oikein klassista kaakaota, jossa oli iso keko kermavaahtoa pinnalla.
No mutta miksi ihmeessä sun piti sitten aluksi kysyä meiltä, että mitä otat??? Et taida olla ihan penaalin viimenen kanootti?
Cafe Latte ja laskiaispulla mansikkahillon ja kermavaahdon kera. Lisäksi pieni lasillinen vettä.
Olisi kiva nähdä millainen ihminen ap on kun ei vaikuta ihan laakson terävimmältä inkkarilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta miksi ihmeessä sun piti sitten aluksi kysyä meiltä, että mitä otat??? Et taida olla ihan penaalin viimenen kanootti?
Teki herkkujen odottelusta vielä herkullisempaa. Ja harkitsin oikeasti tuota possumunkkia. Ja olihan tuossa vähän yhteishyvääkin. Muutkin saivat miettiä, mitä ottaisivat. ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä millainen ihminen ap on kun ei vaikuta ihan laakson terävimmältä inkkarilta.
Ja tämän sanot sillä perusteella, että kysyin mielipidettänne kahvilaostoksiin liittyen. Jaha. ap
Sinun vakiotilauksesi?