Onko seksipartnereiden määrällä väliä
Onko sinulle väliä sillä, että monenko kanssa kumppanisi on harrastanut seksiä menneisyydessään. (Olettaen luonnollisesti, ettei tästä ole jäänyt mitään pysyvää, kuten parantumattomia sairauksia). Ja katsotko tarpeelliseksi kysyä asiasta.
Entä oletko itse kohdannut muita ihmisiä, joille tämä on oikeasti kynnyskysymys, esim on vaatinut kertomaan seksipartnereittesi määrän ja esim jättänyt sinut vain sen takia, että olet harrastanut seksiä hänen mielestään liian monen kanssa.
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vain hyvä että kumppanillani on riittävästi aiempia kumppaneita, muuten sille iskee jossain vaiheessa se "onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella" -vaihe. En kyllä ole koskaan kysynyt kenenkään lukua eikä kiinnostakaan kuin yleisellä tasolla (eli onko kokematon vai ei).
Mistä sinä tai kumppanisikaan tietää, mikä se riittävä määrä on? 500? 5000? vai riittäkö mikään?
Varmaan enemmän vaikuttaa muut asiat kuin se tarkka määrä.
Jos on parisuhdeluonteinen, ei pettäjätyyppinen, mutta sinkkuaikoina on kuitenkin ollut seksikumppaneita, niin ei se minusta kovin epäilyttävää ainakaan ole.
Minulle sillä ei ole väliä. Jos sitä minulta kysytään, valehtelen ihan varmasti. Kenenkään ei tarvitse tietää, että olen harrastanut seksiä +500 ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ex oli itse ollut noin 60 naisen kanssa, mutta minun kaksi aiempaa olivat ongelma.
Ihan sama millainen siveyden sipuli itse on, tällaiseen kaksinaismoralistiin ei kannata tuhlata aikaa yhtään.
Tällaisen asenteen takia en oikeastaan halua potentiaaliselle miehelle edes sanoa, kuinka vähän minulla on kumppaneita, mieluummin haluan jonkun joka ei asiasta välitä suuntaan tai toiseen.
On sillä väliä. En voisi kuvitella olevani parisuhteessa liian kevytkenkäisen naisen kanssa.
20-vuotiaana olin harrastanut seksiä jo niin monen naisen kanssa, että en enää jaksanut laskea. 27-vuotiaana olin omasta halustani perheen isä, helpompi sitoutua suhteeseen, kun tietää, että ei ole menettänyt mitään eikä ole enää mitään etsittävää suhteen ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole kysynyt eikä minulta ole kysytty. Minulle ei seksikumppaneiden määrällä ole väliä ellei niissä ole ollut jotain laitonta kuten seksin ostamista alaikäiseltä. Enemmän minua kiinnostaisi, onko mies pettänyt parisuhteessa ollessaan. Uskoisin, ettei hän minun kanssaan toimisi toisin.
Totta, minulla oli mies jolla oli ollut muutama seksikumppani, mutta oli pettänyt pitkäaikaisessa suhteessaan eikä tuntunut edes katuvan. Kun sain kuulla, itse kaduin kyllä että aloin sellaisen kanssa.
Sitten olin sellaisen mukavan tyypin kanssa, jolla oli vapaana ollessaan seksisuhteita, mutta joka oli hyvin parisuhdeorientoitunut. Ei hän kaivannut suhteessa ollessaan niitä seksisuhteita.
Pelkästään se että, asiaa kysytään aika ajoin kertoo että sillä on väliä. Ja itse olen sen verran vanhanaikainen, että seksi on jotain sellaista mikä halutaan säilyttää erityisenä erityisten ihmisten kanssa. En vaan yksinkertaisesti pysty ajatelemaan samalla tavalla, että se olisi suoritus siinä missä leivänsyöminen. Jos toinen suhtautuu siihen, että se on älhes aivan sama kenen kanssa harrastaa sitä, niin silloin meidän maailmat eivät kohtaa ja täten yhdessäololle ei ole edellytyksiä-
Olen siis mies ja harrastanut seksiä vain parisuhteen aikana. Vanhoillista varmasti, mutta minun arvomaailman mukaista.
Eipä juuri, jos se on alle 300, alle keski-ikäisellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex oli itse ollut noin 60 naisen kanssa, mutta minun kaksi aiempaa olivat ongelma.
Ihan sama millainen siveyden sipuli itse on, tällaiseen kaksinaismoralistiin ei kannata tuhlata aikaa yhtään.
Tällaisen asenteen takia en oikeastaan halua potentiaaliselle miehelle edes sanoa, kuinka vähän minulla on kumppaneita, mieluummin haluan jonkun joka ei asiasta välitä suuntaan tai toiseen.
Silloin myöskin sinä olet turha ihminen
hänelle.
Naisilla on tutkimusiten mukaan huomattavasti enemmän seksikumppaneita kuin miehillä. HPV ja herpes-virukset sanoo vaan että terve! Tietämättä levitätette sitten eteenpäin pöpöjänne, jopa omiin lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen asenteen takia en oikeastaan halua potentiaaliselle miehelle edes sanoa, kuinka vähän minulla on kumppaneita, mieluummin haluan jonkun joka ei asiasta välitä suuntaan tai toiseen.Silloin myöskin sinä olet turha ihminen
hänelle.
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella joo, miehellä ei.
Miksi?
Koska mies ihmisenä oppii kokemuksistaan ja kehittyy paremmaksi.
Nainen taas tavarana ainoastaan kuluu ja sen arvo laskee käytön mukaan.
Eli kokenut kuski on hyvä asia, mutta loppuun ajettu auto ei. Paras yhdistelmä on kokenut kuski ja uusi auto.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tutkimusiten mukaan huomattavasti enemmän seksikumppaneita kuin miehillä. HPV ja herpes-virukset sanoo vaan että terve! Tietämättä levitätette sitten eteenpäin pöpöjänne, jopa omiin lapsiin.
"2000-luvulla miehet ja naiset ovat sen sijaan ilmoittaneet FINSEX-tutkimuksessa suunnilleen yhtä monia seksikumppaneita alle 40-vuotiaiden ikäryhmässä. Kaikki ikäryhmät huomioiden miehet raportoivat kuitenkin useampia kumppaneita kuin naiset."
Mistä revit tuon väitteesi? Tämä on väestöliitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Eli kokenut kuski on hyvä asia, mutta loppuun ajettu auto ei. Paras yhdistelmä on kokenut kuski ja uusi auto.
Kuluu miten? Sittenhän miehen peniskin kuluu lyhyemmäksi ja kapeammaksi kun sitä oikein hinkkaa.
Lisäksi, naiset eivät kyllä ole tavaroita, siinä kohtaa menet jo metsään kuten trollien kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tämä.
On. En ole mikään kaksoistandardit omaava moralisti, joten en odota mitään neitsyyttä keneltäkään.
Oma mukavuusalueeni on, että jos oletetaan, että nainen on 15 vuotiaana mennyt ensimmäisen sänkyyn ja on nyt 25 vuotias, niin 20 aiempaa seksikumppania vielä menettelee (2 per vuosi tahtia). 30-vuotiaalla sitten 30 kumppania ja niin edespäin.
Ei noi mitää tarkkoja raja-arvoja ole, mutta suuntaa antavia. Sitten, kun aletaan puhumaan useista kymmenistä tai sadoista eri seksikumppaneista, niin se herättää epäluuloa. Minulle seksi on muutakin kuin hetken himojen täyttämistä, joten jätän nämä naiset sitten ihan suosiolla muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Kuluu miten? Sittenhän miehen peniskin kuluu lyhyemmäksi ja kapeammaksi kun sitä oikein hinkkaa.
Lisäksi, naiset eivät kyllä ole tavaroita, siinä kohtaa menet jo metsään kuten trollien kuuluukin.
No eikös se nainen olekaan pillunkantoteline?
Jos tämä minun parisuhde jostain syystä päättyy, niin en kyllä halua kertoa yhdellekään miehelle seksikumppaneitteni määrää, sillä niitä on tasan tämä yksi. En halua sellaista miestä, jolle se on tärkeä asia varsinkaan, jos miehellä itsellään on paljon irtosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Kaltaisillasi sovinisteilla on kyllä todella pahoja ongelmia. Ehkä kannattaa hakea apua.
Ei ole väliä ja asia on niin täysin subjektiivinen muutenkin.
Toisaalta, puolisolleni kymmenen kumppaniani oli täysin ok, mutta hänen kokemattomuutensa taas vähän hirvitti aluksi.