Onko seksipartnereiden määrällä väliä
Onko sinulle väliä sillä, että monenko kanssa kumppanisi on harrastanut seksiä menneisyydessään. (Olettaen luonnollisesti, ettei tästä ole jäänyt mitään pysyvää, kuten parantumattomia sairauksia). Ja katsotko tarpeelliseksi kysyä asiasta.
Entä oletko itse kohdannut muita ihmisiä, joille tämä on oikeasti kynnyskysymys, esim on vaatinut kertomaan seksipartnereittesi määrän ja esim jättänyt sinut vain sen takia, että olet harrastanut seksiä hänen mielestään liian monen kanssa.
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella joo, miehellä ei.
Miksi?
Koska mies ihmisenä oppii kokemuksistaan ja kehittyy paremmaksi.
Nainen taas tavarana ainoastaan kuluu ja sen arvo laskee käytön mukaan.
Eli kokenut kuski on hyvä asia, mutta loppuun ajettu auto ei. Paras yhdistelmä on kokenut kuski ja uusi auto.
Kuluu miten? Sittenhän miehen peniskin kuluu lyhyemmäksi ja kapeammaksi kun sitä oikein hinkkaa.
Lisäksi, naiset eivät kyllä ole tavaroita, siinä kohtaa menet jo metsään kuten trollien kuuluukin.No eikös se nainen olekaan pillunkantoteline?
Näille sovinisteille varmasti on, onneksi sellaisten kanssa ei tarvitse olla tekemisissä.
Kokeneelle ei tarvitse opettaa niin paljon. Siis parempi.
Naisen seksipartnereiden määrällä ei voi olla sen enempää väliä kuin miesten maksullisilla käyntien määrällä
No mulle kävi niin etten päässyt deittailukuvioihin tarpeeksi nuorena mukaan, ja nyt olen outo kokematon friikki, joka on jo torjuttu useasti sen takia. Pitäisi osata kaikki ja olla heti itsevarma, eikä jännittää niin kuin mä. Enää en yritä tavata miehiä kun ei siitä mitään tule ja on saanut vain haukkuja ja torjuntaa osakseen. Mutta olishan se kiva jos miehet päättäisivät jo että pitääkö olla kokenut vai kokematon. Osaa kun haukutaan kevytkenkäiseksi, ja mun kaltaisia taas tylsiksi ja oudoiksi.
Vinkkinä vaan, että sellainen joka alkaa sitä toiselta tivaamaan, on mustasukkainen, joten heipat vaan heti..!!
Se ei pelaa joka pelkää ja kyselee toissijaisia paskakysymyksiä ja varsinkin kun kysyjä paljastaa itse pelaavansa mutta koittaa valehdella eli pelata huijaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua asia ei periaatteessa haittaa niin pitkään, kunhan kumppani ei ole maannut jokaisen vastaantulijan kanssa. Jos kelpuuttaa kenet tahansa niin en usko, että sellaisen ihmisen käsitys omasta itsestään on muutenkaan sillä tasolla, että hänet voisi ottaa vakavasti parisuhdemielessä ja kyllä, myöskään minulle itselleni ei kelpaa kuka tahansa.
Itse epäilisin, että kun elämässä tulee vähän tuulta ja tuiverrusta niin tuollaisella taustalla ollaan heti ketarat levällään ensimmäisen tarjokkaan kanssa ja sellaisia ajatuksia en halua ottaa kannettavaksi
Kysytkö siis, monenko kanssa potentiaalinen puolisoehdokas on harrastanut seksiä? Ihan mielenkiinnosta: miten ihmiset yleensä suhtautuvat tuollaiseen kysymykseen? Minä en osaisi kuvitella kysyväni enkä osaisi kuvitella, että minulta kysyttäisiin. Jokainen tietää, että minun iässäni ihmisellä on jo historiaa ja onhan taustalla yksi avioliittokin. Ja vaikka minulla on ollut paljon seksikumppaneita niin kyllä niitä seksikertoja oli huomattavan paljon enemmän avioliitossani. Ja olivat paljon ikimuistettavampia kuin ne vaniljaseksi-yhdenyönjutut kondomilla.
Asiaa ei tarvitse yleensä edes kysyä vaan se tulee esille muilla tavoin. Historiaa on jokaisella, mutta on aika paljonkin eroa onko sitä historiaa kymmenen vai kahdensadan kanssa ja kun ne määrät alkavat kasvamaan niin sitä epäsuoraa dataa alkaa löytymään muutenkin, vaikka henkilö ei itse puhuisikaan. Maine kulkee edeltä.
Miten se tulee esille? Kerro ihan konkreettisia esimerkkejä, jotta on helpompi ymmärtää. Minulla ei nimittäin ole aavistustakaan puolisoni historiasta enkä todellakaan keksi mistä se tulisi esille. Tai minun historiani hänelle.
Mulla itselläni oli nuorena se ikivanha ajatus, että seksiä tulisi vasta avioliitossa. Ei se sitten ihan niin mennyt, koska eka kaverini painosti seksiin (olin tuolloin juuri 21 täyttänyt). Ajattelin myös nuorena, että miehellä pitäisi olla hieman kokemuksia takanaan, jottei rupeaisi aviossa haikailemaan, mitä jäi kokematta. Muuten mulla ei olisi mitään neitsytmiestä vastaan, jos vain joku takaisi, ettei hänelle tulisi näitä ajatuksia.
Nyksällä on juttujensa mukaan ollut vähintään 50 naista, mutta aina kun tulee riitaa, niin kyllä hän jaksaa mulle pottuilla mun muutamasta, joista tulin joskus kertoneeksi. Hän itse niistä kysyi, ja kertoili ja kertoo edelleen muinaisista naisseikkailuistaan, vaikka olen monesti sanonut, etten tahdo kuulla, en varsinkaan tuhannetta kertaa.
Ei ole mitään merkitystä. Kahdelta olen vienyt poikuuden, joten silloin oli kiva tietää, että ensikertalaisena kanssa on tekemisissä. Nykyisin on ihan ok, jos on ollut 1 tai 101 kumppania. Kunhan ei ole saanut tauteja.
On sillä väliä. Kiertopalkinnot jätän sinne, minne ne kuuluvat eli pölyttymään komeron perälle. Tylsynyt meisseli ei kiinnosta.
En huolisi irtosuhteita harrastavaa miestä, mutta eipä hänkään varmaan minua. Itse olen niin vanhoillinen, että mielestäni seksi kuuluu avioliittoon. Tiedostan kyllä, että tällä asenteella todennäköisesti kuolen neitsyenä, sillä samanhenkisen kumppanin löytäminen on epätodennäköistä.
Nuorempana, noin 20-25 v., sillä oli mulle paljonkin väliä. Pitkää suhdetta en olisi voinut harkita, jos naisella olisi ollut enemmän seksikumppaneita kuin minulla, jotenkin se tuntui ajatuksena jo pahalta. Tämä on totuus ja näin ajatteli moni saman ikäinen silloin. Osittain ehkä johtuu nuoren ihmisen maailmankuvasta, joka oikeastaan aina on kapeampi kuin hän itse uskaltaa myöntää.
Nykyään olen 37 v. eikä moinen ihan hirveästi jaksa kiinnostaa. Sanotaan että alle kaksikymmentä jos on niin eipä tarvitse paljon ajatusta uhrata. Ainut asiassa klikkaava juttu on fyysinen terveys: kyllä kaikkien tautien, erityisesti HPV:n, todennäköisyys vaan kasvaa paljon, jos kumppaneita on ollut sinkkuvuosina kymmeniä. Tässä mielessä pienempi luku parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella joo, miehellä ei.
Miksi?
Koska mies ihmisenä oppii kokemuksistaan ja kehittyy paremmaksi.
Nainen taas tavarana ainoastaan kuluu ja sen arvo laskee käytön mukaan.
Eli kokenut kuski on hyvä asia, mutta loppuun ajettu auto ei. Paras yhdistelmä on kokenut kuski ja uusi auto.
Kuluu miten? Sittenhän miehen peniskin kuluu lyhyemmäksi ja kapeammaksi kun sitä oikein hinkkaa.
Lisäksi, naiset eivät kyllä ole tavaroita, siinä kohtaa menet jo metsään kuten trollien kuuluukin.Tosimiehen kanki on rautaa ja kestää kulutusta paljon paremmin kuin naisen löystyvä piirakka.
Ja toki te naiset keskenänne voitte leikkiä olevanne ihmisiä, mutta kyllä te miehille olette kulutustavaroita.
Normaalejakin miehiä on, sellaisia joille naiset on ihan ihmisiä. Ne normaalit miehet ei vaan viihdy tällä palstalla.
Sinuna hakeutuisin hoitoon tuollaisen ihmisvihan takia. Tai ehkä vaan myönnät itsellesi, että olet homo? Sekin on ihan ok! Naisista ei tarvitse tykätä, mutta viha on turhaa.
On merkitystä. Kierrän kaukaa nämä tautipesäkkeet ja keppinsä uittajat, yök!
Vierailija kirjoitti:
On sillä merkitystä.
Tiedäthän, että on niitä joiden kanssa pidetään huvia ja hauskaa esim. pikkujouluissa ja sitten on sitä parempaa avioliittomateriaalia.
Ei ihminen muutu. Jos harrastaa seksiä periaatteessa milloin ja missä vaan kenen kanssa vaan niin sehän on jo elämäntapa, eikä se muutu avioliitossakaan.
Minä tiedän, koska olen itse sellainen.
Se että juuri sinä et muutu ei tietenkään tarkoita yhtään mitään eikö vain.
Itselläni on useita kumppaneita, mutta ei se mitään tarkoita. Mielestäni olisi erittäin tylsää pysyä samanlaisena läpi elämän. Ja minä nimenomaan pyrin kasvamaan ja kehittymään jatkuvasti. Minulla ei ole materialistisia tavoitteita, mutta muunlaisia senkin edestä, olen utelias.
Odotan sitä myös kumppaniltani. Parisuhteeni on kestänyt 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
On merkitystä. Kierrän kaukaa nämä tautipesäkkeet ja keppinsä uittajat, yök!
Win win 🙂
Kierrän ajatusmalleihinsa jumiutuneet ihmiset kaukaa. Sellainen ihminen usein lakkaa ajattelemasta ja kyseenalaistamasta.
Tällaisia ovat vanhempien naisten seksimatkat Gambiassa – nuoret ”rantapojat” tarjoavat seuraa
Vastineeksi nainen saattaa maksaa miehen ylläpidon tai tarjota tälle ravintolakäynnit ja huvitukset ja kenties majoituksen luonaan lomansa ajan.
Kotimaassaan ollessaan nainen saattaa lähettää rahaa tälle miehelle. Tämä on pragmaattista elintasoturismia, jossa on selvät säännöt, kertoo seksiteollisuutta, organisoitua prostituutiota ja ihmiskauppaa tutkinut Helsingin yliopiston sukupuolentutkimuksen yliopistonlehtori ja dosentti Elina Penttinen.
liittyy seikkailunhalu ja uuteen kulttuuriin tutustuminen. Toisinaan matkailukokemukseen kuuluu jännittävä romanssi, johon sisältyy myös seksi,
Naiset ovat kautta aikain olleet valmiita seikkailuun ja toteuttavat seksuaalisuuttaanGambia suomalaisten keskuudessa saanut vankan maineen naisten seksiturismikohteena, vaikka paikkoja on muitakin.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005522721.html
Sanotaan ettei järvi soutamalla kulu. Mutta seksin osalta voi käydä niin, että järvi soutamalla saastuu. Eli siis tarttuu herpes tai syöpää aiheuttava hpv joiden kanssa sitten joutuu elämään lopun elämäänsä.
Mitä laajempi seksikumppaneiden määrä sitä todennäköisemmin on taudin jo saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua asia ei periaatteessa haittaa niin pitkään, kunhan kumppani ei ole maannut jokaisen vastaantulijan kanssa. Jos kelpuuttaa kenet tahansa niin en usko, että sellaisen ihmisen käsitys omasta itsestään on muutenkaan sillä tasolla, että hänet voisi ottaa vakavasti parisuhdemielessä ja kyllä, myöskään minulle itselleni ei kelpaa kuka tahansa.
Itse epäilisin, että kun elämässä tulee vähän tuulta ja tuiverrusta niin tuollaisella taustalla ollaan heti ketarat levällään ensimmäisen tarjokkaan kanssa ja sellaisia ajatuksia en halua ottaa kannettavaksi
Kysytkö siis, monenko kanssa potentiaalinen puolisoehdokas on harrastanut seksiä? Ihan mielenkiinnosta: miten ihmiset yleensä suhtautuvat tuollaiseen kysymykseen? Minä en osaisi kuvitella kysyväni enkä osaisi kuvitella, että minulta kysyttäisiin. Jokainen tietää, että minun iässäni ihmisellä on jo historiaa ja onhan taustalla yksi avioliittokin. Ja vaikka minulla on ollut paljon seksikumppaneita niin kyllä niitä seksikertoja oli huomattavan paljon enemmän avioliitossani. Ja olivat paljon ikimuistettavampia kuin ne vaniljaseksi-yhdenyönjutut kondomilla.
Asiaa ei tarvitse yleensä edes kysyä vaan se tulee esille muilla tavoin. Historiaa on jokaisella, mutta on aika paljonkin eroa onko sitä historiaa kymmenen vai kahdensadan kanssa ja kun ne määrät alkavat kasvamaan niin sitä epäsuoraa dataa alkaa löytymään muutenkin, vaikka henkilö ei itse puhuisikaan. Maine kulkee edeltä.
Miten se tulee esille? Kerro ihan konkreettisia esimerkkejä, jotta on helpompi ymmärtää. Minulla ei nimittäin ole aavistustakaan puolisoni historiasta enkä todellakaan keksi mistä se tulisi esille. Tai minun historiani hänelle.
Huhuu? Miten se historia tulee esille?
On.
Latentit virukset joka vaossa.
Herpekset, Kondyloma tulevat ensin mieleen. Ne ovat TODELLA tavallisia ja viruksina aina mukana.
Paljon seksikontakteja suurempi riski niiden kantamiseen. Lopuun asti. Virus ei poistu, vaikka olisi latentti.
Runsas kirjo kontakteja kertoo kumppanin olevan mahdollisesti addikti.
Runsaasti kumppaneita niin voi olla aika runoton ja autopilot seksityyli, jossa ei kohdata toisen kanssa.
Seksi ei ole asentoja, vaan intohimon ja perustekniikan avulla tulevia mahtavia kokemuksia.
Jaahas, se on pikkupoikien hiihtolomaviikko. Mene vaikka ulkoilemaan.