Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko seksipartnereiden määrällä väliä

Vierailija
24.02.2021 |

Onko sinulle väliä sillä, että monenko kanssa kumppanisi on harrastanut seksiä menneisyydessään. (Olettaen luonnollisesti, ettei tästä ole jäänyt mitään pysyvää, kuten parantumattomia sairauksia). Ja katsotko tarpeelliseksi kysyä asiasta.

Entä oletko itse kohdannut muita ihmisiä, joille tämä on oikeasti kynnyskysymys, esim on vaatinut kertomaan seksipartnereittesi määrän ja esim jättänyt sinut vain sen takia, että olet harrastanut seksiä hänen mielestään liian monen kanssa.

Kommentit (242)

Vierailija
21/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan toisen olevan vähän kokenut. Tietää millaista oikea seksi on eikä tarvitse miettiä saako jostain parempaa.

Omasta menneisyydestäni voi varmasti kuvitella kaikenlaista sanoin sitä tai tätä, joten en ottaisi ketään kellä on pakkomielle asiaan.

Vierailija
22/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä, mutta antaako sen vaikuttaa on toinen juttu. Itse menetin mielenkiintoni erääseen muuten varsin ihastuttavaan ihmiseen menneisyyden vuoksi. Etenkin se, että puhui ihailevasti/haikallen muutamien perään, niin oli sellainen turn off- että ei mitään jakoa sen jälkeen jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella joo, miehellä ei.

Vierailija
24/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt puolisoltani enkä keneltäkään muulta eikä kukaan ole koskaan kysynyt minulta.

Vierailija
25/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
26/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä. Tutkimuksen mukaan naiset pienentävät ja miehet lisäävät määrää.

Lisäksi lukua tuskin missään ikään kysytään.

Vierailija
27/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kolme vuotta miehen kanssa, joka parin vuoden kohdalla alkoi yllättäen vängätä seksikumppanieni määrää.

Ensin en halunnut sanoa, koska en koe tarpeelliseksi keskustella asiasta, mutta lopulta pinnani paloi ja vastasin täsmällisesti kaksinumeroisen lukuni.

Mies meni aivan pois tolaltaan. Anteli ja sain täyslaidallisen.

Kunnes loppuun kertoi oman lukunsa, joka oli kaksinkertainen.

Kertoohan tuo nyt jotain. Jostain.

Minulle siis ei ole väliä.

Vierailija
28/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menneisyyteni olisi miehelle joku maailman tärkein asia ja kynnyskysymys, en välittäisi itsekään olla enää hänen kanssaan tekemisissä. Kaikilla on historiansa, johon sinä et liity millään tavalla ja tässä on kyse kuitenkin vaan seksistä. Vähän naurettava vaatimus toiselle ehkä minusta... Minulla ja miehelläni molemmilla oli seksielämää ennen kun tapasimme toisemme eikä se haittaa yhtään kumpaakaan. Ja kuinka tarkkaan edes täytyy tietää ajasta, jolloin toista ei edes tuntenut? Eikä ole muuten yhtään vaikeuksia olla pettämättä, tiedän että olemme toisillemme juuri se ihminen, jonka kanssa haluaa olla loppuelämän.

Vierailija
29/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä, jos ajattelee että miehet haluavat naisia ja seksiä, niin jos sitten ei ole paljon kumppaneita ollut, niin mikä on vialla?

Miehet ajattelee just toisinpäin, että hyvä asia kun ei ole monelle miehelle antanut.

Vierailija
30/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh...ei kyllä tuollaiset konservatiiviset miehet kiinnostaisi tippaakaan jotka paheksuu naisten seksikumppanien määrää..hyi hitto minkälainenhan sen naisen muuten pitää olla... 😨

Vierailija
31/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh...ei kyllä tuollaiset konservatiiviset miehet kiinnostaisi tippaakaan jotka paheksuu naisten seksikumppanien määrää..hyi hitto minkälainenhan sen naisen muuten pitää olla... 😨

Sama juttu. Eikä naiset jotka kauhistelee miesten aasian reissuja. Antaa kaikkien elää niin kuin haluavat.

Vierailija
32/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla kannattaa olla vähän kokemuksia, miehillä paljon.

Vierailija
33/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua asia ei periaatteessa haittaa niin pitkään, kunhan kumppani ei ole maannut jokaisen vastaantulijan kanssa. Jos kelpuuttaa kenet tahansa niin en usko, että sellaisen ihmisen käsitys omasta itsestään on muutenkaan sillä tasolla, että hänet voisi ottaa vakavasti parisuhdemielessä ja kyllä, myöskään minulle itselleni ei kelpaa kuka tahansa.

Itse epäilisin, että kun elämässä tulee vähän tuulta ja tuiverrusta niin tuollaisella taustalla ollaan heti ketarat levällään ensimmäisen tarjokkaan kanssa ja sellaisia ajatuksia en halua ottaa kannettavaksi

Vierailija
34/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain hyvä että kumppanillani on riittävästi aiempia kumppaneita, muuten sille iskee jossain vaiheessa se "onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella" -vaihe. En kyllä ole koskaan kysynyt kenenkään lukua eikä kiinnostakaan kuin yleisellä tasolla (eli onko kokematon vai ei).

Vierailija
35/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua asia ei periaatteessa haittaa niin pitkään, kunhan kumppani ei ole maannut jokaisen vastaantulijan kanssa. Jos kelpuuttaa kenet tahansa niin en usko, että sellaisen ihmisen käsitys omasta itsestään on muutenkaan sillä tasolla, että hänet voisi ottaa vakavasti parisuhdemielessä ja kyllä, myöskään minulle itselleni ei kelpaa kuka tahansa.

Itse epäilisin, että kun elämässä tulee vähän tuulta ja tuiverrusta niin tuollaisella taustalla ollaan heti ketarat levällään ensimmäisen tarjokkaan kanssa ja sellaisia ajatuksia en halua ottaa kannettavaksi

Kysytkö siis, monenko kanssa potentiaalinen puolisoehdokas on harrastanut seksiä? Ihan mielenkiinnosta: miten ihmiset yleensä suhtautuvat tuollaiseen kysymykseen? Minä en osaisi kuvitella kysyväni enkä osaisi kuvitella, että minulta kysyttäisiin. Jokainen tietää, että minun iässäni ihmisellä on jo historiaa ja onhan taustalla yksi avioliittokin. Ja vaikka minulla on ollut paljon seksikumppaneita niin kyllä niitä seksikertoja oli huomattavan paljon enemmän avioliitossani. Ja olivat paljon ikimuistettavampia kuin ne vaniljaseksi-yhdenyönjutut kondomilla.

Vierailija
36/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Nainen antaa ja mies saa. Jos paljon panevaa miestä kutsuu lutkaksi niin ei hän välitä. Sanoa paljon panevaa naista lutkaksi niin kyllä sellaiset raivot saat päällesi :D

Ihan rauhassa saat kutsua, se kertoo enemmän sinusta kuin minusta. Rakasteleminen on täysin luonnollinen asia enkä häpeä sitä yhtään. Kun olin sinkku, en halunnut olla kokonaan ilman seksiä. Minä uskon että moni mies pelkää naisen avointa suhtautumista seksiin, että hän ei sitten itse kelpaisikaan. Eli huonosta itsetunnosta kertoo. Eikä ole muuten minulle yhtään vaikeuksia pysyä uskollisena parisuhteessa. Nyt ollut 7v parisuhteessa.

Vierailija
37/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies ei ole koskaan ollut pitkässä parisuhteessa ja esim. 5kymppiseksi mennessä on ollut 30 eri seksisuhdetta, niin eihän se tarkoita kuin joku alle 1 per vuosi.

Jos taas välissä on 25 vuoden (yksiavioinen) suhde ja silti 30 kumppania, niin homma on eri.

Kiihotun itse miehestä, joka ei ole koko ajan kytiksellä ja katso joka lyylin perään. On esim ollut vuoden ilman, koska ei ole löytynyt sopivaa ja sitten meillä kahdella iskeekin kipinää. Silloin tuntee olevansa itse erityinen, ja se rakentaa jotenkin luottamusta, turvan tunnetta ja kiihottaa..

Vierailija
38/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö siis, monenko kanssa potentiaalinen puolisoehdokas on harrastanut seksiä? Ihan mielenkiinnosta: miten ihmiset yleensä suhtautuvat tuollaiseen kysymykseen? Minä en osaisi kuvitella kysyväni enkä osaisi kuvitella, että minulta kysyttäisiin. Jokainen tietää, että minun iässäni ihmisellä on jo historiaa ja onhan taustalla yksi avioliittokin. Ja vaikka minulla on ollut paljon seksikumppaneita niin kyllä niitä seksikertoja oli huomattavan paljon enemmän avioliitossani. Ja olivat paljon ikimuistettavampia kuin ne vaniljaseksi-yhdenyönjutut kondomilla.

Asiaa ei tarvitse yleensä edes kysyä vaan se tulee esille muilla tavoin. Historiaa on jokaisella, mutta on aika paljonkin eroa onko sitä historiaa kymmenen vai kahdensadan kanssa ja kun ne määrät alkavat kasvamaan niin sitä epäsuoraa dataa alkaa löytymään muutenkin, vaikka henkilö ei itse puhuisikaan. Maine kulkee edeltä.

Vierailija
39/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vain hyvä että kumppanillani on riittävästi aiempia kumppaneita, muuten sille iskee jossain vaiheessa se "onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella" -vaihe. En kyllä ole koskaan kysynyt kenenkään lukua eikä kiinnostakaan kuin yleisellä tasolla (eli onko kokematon vai ei).

Mistä sinä tai kumppanisikaan tietää, mikä se riittävä määrä on? 500? 5000? vai riittäkö mikään?

Vierailija
40/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran sellaisen miehen kanssa, jolla niitä kumppaneita oli ollut aika paljon, tarkkaa määrää en tiedä. Outoa oli myös se, että itse tiesin näistä muutamia, tai ainakin oletettuja sellaisia. Kyllä se suoraan sanoen häiritsi, erityisesti kun itselläni ei ole montaa kumppania.

Jos en olisi näitä entisiä tuntenut, ei varmaan olisi häirinnyt ainakaan samalla lailla.