Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: suurin kalu, joka on ollut sisällänne?

elämystarja
23.02.2021 |

Kertokaa tuntemuksia, oliko suomalainen, pystyittekö ollenkaan lopettamaan jne? Ei ole parempaa onnea kuin iso kalu sisälläni!

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambian kollilla oli yli 30cm.

Nautin 😍

Vierailija
22/142 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambia-filmi iski jälleen.

Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyteni menetin aikoinaan miehelle jolla oli aivan jäätävän iso. Nuorena tyttönä luulin että eka kerta kuuluukin sattua niin paljon. Myöhemmin tajusin että se johtui siitä kalun koosta, varmaan reilusti yli 20 cm ja paksu.

Vierailija
24/142 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti vaan moi kirjoitti:

Gambian kollilla oli yli 30cm.

Nautin 😍

Ja kolli sai rahaa? Miksi te naiset tykkäätte käydä maksullisissa? En ymmärrä

Vierailija
25/142 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin Big Red Jacks -tunkki. Palautin käytön jälkeen Tokmannille Tukesin suosituksesta.

Vierailija
26/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kulmasohva sisällä olohuoneessa.

Vierailija
27/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnalainen vaalea kundi.

On isoin mitä oon saanut ja kaiholla vieläkin muistelen.

Sain ekan heti, kun laittoi sisälle.

En mitannut sitä, mutta oli pitkä ja paksu. Kun runkkasin, niin en saanut sormia kokonaan sen ympärille.

Vierailija
28/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina puhelintolppa käsilaukussa, jos tarvitsee itsensä tyydyttää.

Vierailija
29/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä yhden yön tutulla oli kalu samaa kokoluokkaa kuin hk:n sininen. Nuori poika työnteli kokemattomasti pohjaan asti ja kieltämättä sattui. Käskin olemaan varovaisempi. Tuntui hyvältä ja pillu oli arka vielä seuraavanakin päivänä.

Vierailija
30/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä yhden yön tutulla oli kalu samaa kokoluokkaa kuin hk:n sininen. Nuori poika työnteli kokemattomasti pohjaan asti ja kieltämättä sattui. Käskin olemaan varovaisempi. Tuntui hyvältä ja pillu oli arka vielä seuraavanakin päivänä.

Mulla on vastaava kokemus myös yhdenyönjutun kanssa. Se oli oikeesti ihan valtava, varmaan oisin tykännyt jos ois ollu osaavassa miehessä kiinni. Tämä kuitenkin oli ihan käsittämätön möykkääjä ja rynkyttäjä, tullessaankin survoi ja sätki niin että tuntu kalu tulevan suurinpiirtein mun selästä ulos

Vierailija
31/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön juttu, kun mentiin musakeikalta jatkoille yhden rastamiehen luokse. Kokoa oli noin kolme kertaa enemmän kuin mun miehellä.

Vierailija
32/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden yön juttu, kun mentiin musakeikalta jatkoille yhden rastamiehen luokse. Kokoa oli noin kolme kertaa enemmän kuin mun miehellä.

Missä kaupungissa? Mikä keikka oli ja missä? Tämän hauskan sattumuksen ajankohta?

Vierailija
33/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

23cm mies ilmoitti olevan, ihan suomalainen.

Kun näin sen sanoin että ei mahdu,ja jos niin perseeseen et työnnä.

Vaatteet pois ja vuoteeseen, rullasin miehen antaman kortsun päälle, ja jalat levälleen niin leveelle kun vaan sain.

Liukkaria moneen kertaan ja menihänse sinne.

Kipeää teki mutta kiima ajoi, lisää oli pakko saada ja kaveri oli innokas.

Kaveri vetäytyi pillusta ja kiskas kumin pois ja työntyi paljaalla sisään. Voi luoja kun alkoi tekemään hyvää.

Ei pystynyt oleen hiljaa ja mies karjahti ja laski lastin syvälle ja samassa pillu sykki sain orkun.

Vierailija
34/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet pois ja vuoteeseen, rullasin miehen antaman kortsun päälle, ja jalat levälleen niin leveelle kun vaan sain.

Kaveri vetäytyi pillusta ja kiskas kumin pois ja työntyi paljaalla sisään. Voi luoja kun alkoi tekemään hyvää.

Ei pystynyt oleen hiljaa ja mies karjahti ja laski lastin syvälle ja samassa pillu sykki sain orkun.

Miten sen kissan ulos laskemisen laita oli??

Vierailija
35/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin kokemani aito kulli oli "vain" 20-senttinen. Sitä suurempaa ei ole tullut ainakaan vielä vastaan, mutta eipä oikeastaan tarviikaan, kun tuonkin kokoinen on jo enemmän kuin riittävä.

Leluista ei nyt vissiin kysytty tässä, mutta niistä isoin on tuo lähes 25-senttinen aasinkulli (kirjaimellisesti, kaalimadosta jne kun on alkanut saada noita hevosdildoja).

Vierailija
36/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupungissa? Mikä keikka oli ja missä? Tämän hauskan sattumuksen ajankohta?

Helsingissä oli ja ajat sitten. Miksi haluat tietää niin tarkkaan. Olitko mahdollisesti paikalla, vai?

Vierailija
37/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canapé à Confidente antiikkisohva

Vierailija
38/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä oli ja ajat sitten. Miksi haluat tietää niin tarkkaan. Olitko mahdollisesti paikalla, vai?

Luulisin että olen ollut ainakin siellä päin. Asun stadissa

Vierailija
39/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen kissan ulos laskemisen laita oli??

Ai sulla on kissa?päästä ihmeessä ulos,,älä ihmeessä kiduta itseäsi älykkäämpää.

Vierailija
40/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin idioomeja palsta täysi , jaa miehiä tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme