Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: suurin kalu, joka on ollut sisällänne?

elämystarja
23.02.2021 |

Kertokaa tuntemuksia, oliko suomalainen, pystyittekö ollenkaan lopettamaan jne? Ei ole parempaa onnea kuin iso kalu sisälläni!

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

31cm

Vierailija
82/142 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut vain vibra/dildo sisällä ja mittoja en muista. N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaivauduit edes vastaamaan jos et vastannut kumpaankaan aloittajan kysymään asiaan?

84/142 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaivauduit edes vastaamaan jos et vastannut kumpaankaan aloittajan kysymään asiaan?

Joillakin on vaan vastaamisen kiima niin kova😄

Vierailija
85/142 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommat seisoo huonommin ainakin mun kokemuksen mukaan. Tykkään kivikovasta niin mieluummin normimittainen kiitos.

Vierailija
86/142 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranteeni paksuinen ja pitkä, enkä tykännyt alkuunkaan. Keskikokoinen ja suora on paras ja sellainen nykyisin löytyy kotoa omaan käyttöön. On tosi hyvä!

Vierailija
87/142 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

isommat seisoo huonommin ainakin mun kokemuksen mukaan. Tykkään kivikovasta niin mieluummin normimittainen kiitos.

Kysyttiinkö mielipidettä mistä tykkäät?

Vierailija
88/142 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla ranskalaisen miehen kanssa. Viikon lomaromanssi. Ihmettelen miten täällä ihmiset osaa sanoa numeroita pituudesta... Hänellä oli sen paksuinen ettei normaalikokoinen naisen käteni mahtunut ympärille. Eli sormeni eivät koskettaneet toisiaan mutta ei paljosta jäänyt kiinni. Normaalikokoisilla kondomeilla ei mitään toivoa. Rajallisesti oli isoja hänellä mukana. Hankaloitti.

Iso koko aiheutti leukojeni kipeytymisen mutta ei kipeyttä muuten. Mahdotontahan sitä oli saada sisään ilman lämmittelyä mutta se meillä toimi hyvin.

Kokemuksen jälkeen olen todennut nauttivani enemmän pienemmästä. Kun on enemmän tilas hakea vielä parempaa asentoa ja saa paremmin vaihtelun tuntua. Se kiihottaa minua eniten kun työstää ja koittaa saada vielä syvemmälle sen sijaan että pitäisi varoa kipua joka koituu kun kohdun suuhun painetaan.

Vierailija
89/142 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiinkö mielipidettä mistä tykkäät?

Ei kysytty elämän lusikkasijoille jääneidenkään mielipidettä, että anna vaan näppiksen olla rauhassa.

Vierailija
90/142 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä kuin hevosella ja paksu kuin koivu halko

Vierailija
91/142 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18 vuotiaana interraililla ja tapasin saksassa Malilaisen miehen. Siihen aikaan olin harrastanut seksiä vain aiemman ex-poikaystävän kanssa eli olin suht kokematon enkä edes tajunnut pelätä sitä vaikka jouduin pitämään kahdella kädellä kiinni ottaessa suihin. Sisään kun se ekan kerran tuli luulin että repeän, mutta jotenkin humalassa rentouduin ja tuntuihan se loppujenlopuksi upealta.

Vierailija
92/142 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tommonen normi 15cm ja 4 cm halkaisijaltaan, vanhempi vibra varmaan jtn sentti pari isompi. Isompaa en suunnitellu itseeni tunkevani koska se sattuu. Aitoonkaan melaan en varmaan koskaan tule koskemaan niin nyt mennään näillä. :P

Vierailija
93/142 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heppadildo about 50cm ja paksu.

Ei menny sisään puoliakaan pimppiin, peppuun sai syvemmälle.

Vierailija
94/142 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummapintainen mies Kanadassa työreissulla. Mittaa en oiken osaa sanoa, mutta siis ISO oli kulli herralla ja kivekset myös kunnon pallukat. Suihinottaessa vasta kunnolla tajusin, että huhhuh mikä vehje - ei mennyt lähimainkaan kokonaan suuhun. Todella kiihottavan näköinen paksu jötikkä ja kostuin jotenkin pelkästään siitä itse aivan kunnolla, kiihotti sekin kun kädellä hyväilin ja se seisoi kivikovana vähän kuin sellainen valtikka miehellä. Oma orkku tuli poikkeuksellisen nopeasti heti jo siinä alun takaapäin panossa, ilman klittakiihotusta. Toinen tuli lähärissä, kun tuntui jotenkin niin täydeltä paikat tms en osaa kuvailla. Hän osasi käytellä kaluaan kivasti ja ekaa kertaa minua vähän alistettiinkin siinä ilman hempeilyä. Ihanaa pelkkää salaista kiihkoseksiä, molemmat tahoillamme naimisissa. 

Vierailija
95/142 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummapintainen mies Kanadassa työreissulla. Mittaa en oiken osaa sanoa, mutta siis ISO oli kulli herralla ja kivekset myös kunnon pallukat. Suihinottaessa vasta kunnolla tajusin, että huhhuh mikä vehje - ei mennyt lähimainkaan kokonaan suuhun. Todella kiihottavan näköinen paksu jötikkä ja kostuin jotenkin pelkästään siitä itse aivan kunnolla, kiihotti sekin kun kädellä hyväilin ja se seisoi kivikovana vähän kuin sellainen valtikka miehellä. Oma orkku tuli poikkeuksellisen nopeasti heti jo siinä alun takaapäin panossa, ilman klittakiihotusta. Toinen tuli lähärissä, kun tuntui jotenkin niin täydeltä paikat tms en osaa kuvailla. Hän osasi käytellä kaluaan kivasti ja ekaa kertaa minua vähän alistettiinkin siinä ilman hempeilyä. Ihanaa pelkkää salaista kiihkoseksiä, molemmat tahoillamme naimisissa. 

Kanadassa?? Satusetä vauhdissalöi tiskiin oikein kunnon tarun. Menee juhannuksen viettäjillä suut kiinni

Vierailija
96/142 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanadassa?? Satusetä vauhdissalöi tiskiin oikein kunnon tarun. Menee juhannuksen viettäjillä suut kiinni

Sulla on varmaan tosi kiva olo siellä jossain pusikkorunkuissa, kun vetelet näitä mökötysjuttuja :) :) On tainnut jäädä pillua saamatta jonkin aikaa tollasella kiukulla. En tiedä tuosta yo jutusta mitään, mutta ihmettelen mistä tällaisia urporunkkareiden kommentteja aina tällekin palstalle putkahtaa. Taitaa olla Suomi täynnä tolloja yksineläviä peräsetiä. Hymyilyttää ihan 

Vierailija
97/142 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten sain todella paksua, takaapäin naidessa sattui kauheasti, piti vaihtaa asentoa. N 59 v

Vierailija
98/142 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten sain todella paksua, takaapäin naidessa sattui kauheasti, piti vaihtaa asentoa. N 59 v

Nonniiih. Hyvää juhannusta satusedälle sinne jonnekin

Vierailija
99/142 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin ori astui, oli noin 50cm ja 10cm paksu. 

Vierailija
100/142 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitudella ole väliä??

Kerran saanut tosi paksua. 

en osaa sanoa kuinka mutta pilluun sattu kun se nai mua (ei siitä nauti)

Mun miehellä on kanssa kookas (ympärysmitta 16cm) ja se on hyvä mutta ei yhtään paksumpaa mun pilluun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi