Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: suurin kalu, joka on ollut sisällänne?

elämystarja
23.02.2021 |

Kertokaa tuntemuksia, oliko suomalainen, pystyittekö ollenkaan lopettamaan jne? Ei ole parempaa onnea kuin iso kalu sisälläni!

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10' pitkä ja 8' paksu on ollut paras tähän astisista lekoista. Aaaah kun sais uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flyygeli

Vierailija
44/142 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 20 cm ja kohtalaisen paksu, joka tapauksessa paljon suurempi kun mitä olin ennen kokenut. Virolainen. Koko ajan mentiin siinä nautinnon ja kivun rajamailla ja laukeaminen oli sen takia vaikeaa. Siinä vaiheessa kyllä tulin itsekin kun oli superkiihottavaa kun mies alkoi kiihdyttämään tahtia siihen malliin että laukeaa. Ei ollut kortsua niin annoin tulla sisälle, tunsin lämpimät spermat kohdunkaulaa vasten ja samalla tulin itsekin.

Vierailija
45/142 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana neitinä (2007) tapasin afrikkalaisen opiskelijan kenellä oli pidempi kuin talouspaperirullan pahvipötkö ja suurin piirtein yhtä leveä kuin telkan kaukosäädin.

Hyvin mahtui liukkaria käyttäessä mutta ilman olisi saattanut tehdä kipeää.

Vierailija
46/142 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperi rullan hylsyn kokoinen.

Vierailija
47/142 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 20 cm ja kohtalaisen paksu, joka tapauksessa paljon suurempi kun mitä olin ennen kokenut. Virolainen. Koko ajan mentiin siinä nautinnon ja kivun rajamailla ja laukeaminen oli sen takia vaikeaa. Siinä vaiheessa kyllä tulin itsekin kun oli superkiihottavaa kun mies alkoi kiihdyttämään tahtia siihen malliin että laukeaa. Ei ollut kortsua niin annoin tulla sisälle, tunsin lämpimät spermat kohdunkaulaa vasten ja samalla tulin itsekin.

Johannes Virolainen?

Vierailija
48/142 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suomiversio; kauniisti sanoen - ei ihan mun juttu - luotti liikaa kokoonsa eli taidot puuttui. Mieluummin se, että tietää mitä tekee kuin se, että muna määrittää itsetunnon.

N41, sinkku

Vierailija
49/142 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiassa olen saanut muutaman kerran noin 30 senttistä.

Vierailija
50/142 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva ja/tai kirjahylly. Ovat sen verran isoja, että piti tuoda osina sisään ja koota vasta sitten.

Vierailija
51/142 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa eräällä miehellä oli lähemmäksi 30 senttinen ja tosi paksu.

Vierailija
52/142 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohva ja/tai kirjahylly. Ovat sen verran isoja, että piti tuoda osina sisään ja koota vasta sitten.

Touché, jatka - kiitos!

Vierailija
53/142 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama lähes 30 kymppinen on osunut kohdille Afrikan reissuilla

Vierailija
54/142 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa 30 kymppinen? Ei ainakaan kolmekymppistä...

Vierailija
55/142 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa n.20cm. lähes puolta isompi kun miehelläni.

n.56

Vierailija
56/142 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa 30 kymppinen? Ei ainakaan kolmekymppistä...

Kolme metrinen?

Vierailija
57/142 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna on osunut kohdalle kaksi isointa munaa, mitä olen koskaan nähnyt. Molemmat suomalaisia, ja molemmilla 20cm ja uskomattoman paksu. Täytyy sanoa, että eipä paljon kiihottavampaa näkyä ole. Vakituiseen suhteeseen haluaisin kuitenkin hieman lyhyemmän vehkeen omaavan miehen kanssa, koska liian pitkä rajoittaa asentoja, tuntuu välillä epämukavalta ja on esteenä peppuseksiin josta itse nautin suunnattomasti.

Vierailija
58/142 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isoin mitä olen sisääni saanut on ehdottomasti tekopenis, mutta jos sitä ei lasketa, väittäisin että en mitään maailmaa mullistavaan penikseen ole törmännyt. Omalla siipalla ehkä keskikokoinen tai ehkä vähän sen alle, hyvää sekin tekee, ei silti. Joskus parikymppisenä taisin antaa suihinoton jollee baarituttavuudelle ja silloin mietin että nyt kyllä leukalihakset puutuu, oli sen verran tanakka, ei pitkä, mutta paksu.

Vierailija
59/142 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suomalainen mies oli, ja koko oli valtava. Siis ihan oikeesti valtava. Valitettavasti mies oli tosi huono, lähes koominen : rynkytti vaan ja huusi joka työnnöllä. Meni jo siihen että aloin toivomaan että tulis jo. Pahinta oli että se olis ollu halukas jatkamaan toiselle kierrokselle

Vierailija
60/142 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä ollut tosi reikä, johon menee ympärysmitaltaan 63 centtinen pölkky. Vastaa tuommoista kelkkailukypärää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme