Fb-suhde ja raskaus
Minulla on ollut fb-suhde jonkin aikaa yhden miehen kanssa ja nyt olen alkanut ihastumaan häneen. Olen pohdiskellut jättäväni ehkäisyn pois ja tulla raskaaksi tälle miehelle, jotta en menettäisi häntä. Voisimme elää sitten onnellisena perheenä ja luulen, että mieskin olisi alun järkytyksen jälkeen tyytyväinen.
Onko kukaan toiminut näin ja onko suhde kestänyt?
Kommentit (13)
Noin 50% lapsista saa alkunsa noin. Muista vaatia kunnon elarit kun eroatte, mitäs veteli sua paljaalla!!!
Nuorena naiivina tyttönä olen toiminut ap:n tavoin kaksi kertaa ja voin kertoa ettei vauva pelasta liittoa.
Tulin raskaaksi txt suhteessa ja mies ei suostu maksamaan elatusmaksuja
Vierailija kirjoitti:
Nuorena naiivina tyttönä olen toiminut ap:n tavoin kaksi kertaa ja voin kertoa ettei vauva pelasta liittoa.
En tiedä uskallanko kertoa miehelle tunteistani, jos se lopettaa suhteen :/
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jos haluat äidiksi niin kannattaa jättää pillerit pois miehen tietämättä. Ei kannata hiiskua tunteista, silloin se mies ainakin juoksee karkuun.
Mä tulin nuorena raskaaksi Pen Pal -kirjekaverisuhteesta. Ei auttanut, tiemme erosivat. Hidas postinkulku ja huono kielitaitokin saattoivat vaikuttaa asiaan.
Vinkkinä ap:lle voit valehdella käyttäväsi kierukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulin raskaaksi txt suhteessa ja mies ei suostu maksamaan elatusmaksuja
Minkä takia ei suostu? Eikös se ole kaikkien onni saada elättää lapsi?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jos haluat äidiksi niin kannattaa jättää pillerit pois miehen tietämättä. Ei kannata hiiskua tunteista, silloin se mies ainakin juoksee karkuun.
Kiitos tuesta ❤️ Näin minäkin ajattelin tehdä
AP
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin nuorena raskaaksi Pen Pal -kirjekaverisuhteesta. Ei auttanut, tiemme erosivat. Hidas postinkulku ja huono kielitaitokin saattoivat vaikuttaa asiaan.
Miten mies suhtautui raskauteesi?
AP
Täällä ig- ja wa-suhteet. Jomman kumman kautta se vauva kohta tulee! Ollaan kaikki naisia mutta ei se mitään, kun filtterit on jätetty pois niin kyllä pian natsaa!
Facebook-suhde? Vai tarkoititko FWB?
0/5 joka tapauksessa.