Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laihdutus jo pilalla, kun söin 3 karjalanpiirakkaa margariinilla ja kinkulla. ? Paino 100kg

Vierailija
23.02.2021 |

Hirveä nälkä iski, vaikka lounaasta alle 2h.
Lounaalla söin 5 desiä kanapastaa ja 500g kasviksi.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on laihduttamista, niin miten paljon sä syöt, kun et laihduta?!! 😯

Aamupala ja lounas oli sitä laihdutusta. Kyllä, muuten syön/ahmin ihan hirveitä määriä.

Mihin syöt noin isoja määriä? Johonkin tunnetilaan? Onko sulla jotain käsittelemättömiä asioita?

Ruuan himo on vaan valtava!

Illalla söin kyllä itku-vitutukseen, kun en taaskaan pystynyt syömään fiksusti. Syömisestä tuli hyvä olo. Ainakin hetkeksi, sitten morkkis. Ap

Vierailija
82/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin tänään vasta yhden karjalanpiirakan, mutta se olikin pellin kokoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkauksessa on Joululta kinkkuva

Vierailija
84/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin itse tosi nopeasti kun aloin lisäämään joka ruokaan vettä. Eli salaattiin vettä, pastakastikkeeseen vettä, puuroon vettä...energiatiheys pienenee nopeasti. Japanilaiset syövät paljon keittoja.

Vierailija
85/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pystyy syömään kinkulla ja markariinillä karjalanpiiraita? Minä ainakin syön sormin tai haarukalla

Vierailija
86/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksaisi tätä elämää jos en saisi syödä mahaa täyteen. Kiitos vastauksista. Ap

Vierailija
87/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduin itse tosi nopeasti kun aloin lisäämään joka ruokaan vettä. Eli salaattiin vettä, pastakastikkeeseen vettä, puuroon vettä...energiatiheys pienenee nopeasti. Japanilaiset syövät paljon keittoja.

Lisäätkö vettä myös Coca colaan?

Vierailija
88/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatasyödä liikaa selihottaa

Vierailija
89/95 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä jaksaisi tätä elämää jos en saisi syödä mahaa täyteen. Kiitos vastauksista. Ap

Ei ole minun vastaus tämä!

-oikea viestiketjun aloittaja-

Vierailija
90/95 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä vesihommaa pitää kokeilla.

Tänään mennyt hyvin, juonut vain kahvia koko aamun.

A p

Vierailija
91/95 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A p

Eli oikein hyvä todennäköisyys sille, että ahmit viimeistään päivällisen jälkeen, luultavasti jo lounaasta alkaen.

Vierailija
92/95 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A p

Eli oikein hyvä todennäköisyys sille, että ahmit viimeistään päivällisen jälkeen, luultavasti jo lounaasta alkaen.

Kokeilen nyt sitä pätkäpaastoa :) Eilen ahmin vielä klo. 21.15, ei ole yhtään nälkä. Eli saan syödä mitä vaan aikavälillä klo 13.15 ja 21.15 ja laihduin, eikö tämä ole se idea?

A. P

Vierailija
93/95 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei tietenkään ole pilalla mikään! Mä painoin vielä 7 vuotta sitten 84 kg. Raskauskilot eivät lähteneet millään ja syöminen oli mutustelua pitkin päivää. Nykyisin painan 66-67 kg ja olen ihan tyytyväinen kroppaani. Saatan helposti syödä pari karjalanpiirakkaa välipalaksikin, jos silloin on nälkä. Kokonaisuus ratkaisee. Jos on tullut syötyä runsas lounas ja runsas välipala, illalla pitää syödä kevyemmin. Näillä ohjeilla omaa kehoa kuunnellen minä pysyn tässä painossa. En pidä itseäni nälässä enkä vahdi kellosta, milloin voi syödä. Ylimääräiset pienet mutustelut olen jättänyt kokonaan. Syön ehkä 4 kertaa vuorokaudessa, joskus 5 kertaa, jos tekee mieli ottaa vaikka hedelmä vielä iltamyöhällä. Ja toinen juttu, että en osta kaappiin houkutuksia, kuten suklaata tai keksiä tai pullaa. Pakastimessa ei ole ollut vuosikausiin yhtään jäätelöä.

Vierailija
94/95 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaattiin vettä? Ei salaattia syömällä liho! Ja kasvikset sisältävät enimmäkseen vettä, joten tuo on ihan turhaa.

Vierailija
95/95 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A p

Kokeilen nyt sitä pätkäpaastoa :) Eilen ahmin vielä klo. 21.15, ei ole yhtään nälkä. Eli saan syödä mitä vaan aikavälillä klo 13.15 ja 21.15 ja laihduin, eikö tämä ole se idea?

A. P

Joo, juuri noin se toimii. Eikö ole ihanaa, saat syödä vaikka kilon pastaa, toisen piirakoita ja kolmannen jäätelöä, ja laihtuminen on taattua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä