Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Toinen rinta vähän kosketusarka...
08.08.2006 |
Ollut sunnuntaista lähtien. Mitään poikkevaa ei ole sen ulkonäössä, enkä tunne mitään patteja tms. Vain tuollainen lievä kosketusrakuus alapuolella. Ehkä vähän samanlaista kuin rintatulehduksessa, mutta siis paljon lievempää.
Huolestuako? Onko kellään ollut?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voiko yhtä-äkkiä tulla?