Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Peruskoululaisista purnaan
14.08.2006 |
Tänään tunnilla nähtyä: oppilas repii kalenterin, jonka hänelle koulun puolesta ilmaiseksi jaettiin. Sama oppilas katkaisee oman ja kaverinsa viivottimen. Sama kohtalo kynällä. Seuraavaksi 4 muuta kaveria repii kalenterinsa päreiksi.
Onko niin, ettei mitään ilmaiseksi jaettua arvosteta, vaan kaikki pitää tuhota.
Seuravaksi tämäkin tietysti oli open vika...
Niin ja kysymys oli 9. luokkalaisista
Kommentit (3)
että joku joutuu maksamaan kaiken tuon. Siinä sinulle perhetaustoja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
terkuin, toinen samaa nähnyt ope