Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei deittimiehiä kiinnosta naisen ammatti?

Vierailija
23.02.2021 |

Onko muut törmänneet samaan ilmiöön vai vain oma lähipiirini?
Käyn toisinaan treffeillä ja juttelen miesten kanssa deittisovelluksessa. Sanoisin olevani aika tavallinen keskustelija, en osaa keksiä supermielenkiintoisia aiheita heti alkuun tuntemattoman kanssa, vaan keskustelen ja kyselen ihan tavallisia asioita alkuun ja toivon että keskustelu siitä sitten lähtee rullaamaan omalla painollaan (kuten usein käy). Yksi piirre kuitenkin herättää ärsytystä; miksei miehiä tunnu kiinnostavan naisen ammatti? En oleta, että kaikki olisivat työorientoituneita eikä minua kiinnostakaan koko treffejä jauhaa työstä, mutta se on sellainen hyvä peruskysymys keskustelun ylläpitoon ja toki käytämme kaikki ison osan ajasta työntekoon arjessa. Miehet poikkeuksetta kertovat mielellään omasta työstään, mutta olen huomannut että he harvoin kysyvät tai kiinnostuvat yhtään tietämään mitä minä teen. Tämä on jotenkin ärsyttävää, ihan kuin minun (naisena?) Työ ei olisi merkityksellistä, vaan ainoastaan heidän menestyksensä.
Oletteko törmänneet samaan? Meitä on lähipiirissäni ikäluokissa 25-60v ja kaikilla samoja kokemuksia

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sillä loppujen lopuksi hirveästi mitään väliä?

Vierailija
2/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa naisen ammatti ja koulutus, mutta naiset eivät kiinnostu minusta. Ilmeisesti kiinnostutte miehistä, jotka eivät ammatista välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit.

Vierailija
4/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noh, olisihan se vähän hassua tapailla ihmistä, josta ei sen vertaa tiedä, eikä toisen tekemiset kiinnosta. Sillä ei ole minulle väliä mikä se toisen ammatti on.

AP

Vierailija
5/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa aina kysytään mtö työtä teen, varmaan vaan että voivat varmistua siitä että olen töissä enkä etsi elättäjää.

N26

Vierailija
6/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fissä kyselet moista? Ehkä on muuta merkityksellisempää.

Monikaan ei ole kovin urasuuntautunut vaan jonnekin vain töihin lähtenyt missä sitä on, miksi ne muidenkaan työt niin kiinnostaisi.

Vierailija
7/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa ihmisist' jauhaa tylsää p-skaa

Vierailija
8/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa millainen nainen on ihmisenä. Kiinnostaa näkemykset, asenteet, mielipiteet, mitä haluaa, mitä välttelee. Ammatti ei välttämättä kerro näistä asioista, johtaa kenties ajatukset vain stereotypioihin. Jos nainen kokee ammattinsa tosi tärkeäksi identiteetilleen, se on tietysti olennainen asia, mutta siinä tapauksessa nainen kyllä kertoilee asiasta kyselemättäkin. On paljon ihmisiä, jotka eivät määrittele itseään ammattinsa kautta. Tärkeämpää kuin se, mitä tekee, on se miten näkee itsensä ja tulevaisuutensa.

Vierailija
9/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tähän vastanneet tapailette ihmisiä tietämättä heidän ammattiaan? Mitkä muut asiat ovat epärelevantteja teille? Outoa, ettei näin normaalia asiaa haluta yhdellä kysymyksellä kysyä ja saada selville. Minusta ei ole luontevaa heti hypätä syvään päähän keskustelemaan elämän tarkoituksesta tuntemattoman kanssa, ja sellaista tekevät ihmiset tuntuvat vähän raskailta.

Vierailija
10/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille se ei ole niin tärkeää, miehiä ei kiinnosta naisen ammatillinen status tai varakkuus. Miehiä kiinnostaa nainen itse. Naisilla tämä on edelleenkin sisäänrakennettuna, että miehen pitää tuoda leipää pöytään ja elättää perhe, siksi udellaan ammatit ja tulot perinpohjin vaikka itse olisivatkin toimeentulevia ja hyvin tienaavia itsenäisiä vahvoja naisia. Jos mies kertoo olevansa vaikka siivooja, niin aika moni nainen nyrpistää nokkaansa joten se siitä että ammattiuteluilla muka pyrkisivät vain karsimaan lokit pois. Kyllä miehellä joku hyvä ammatillinen status täytyy olla.

Vierailija
11/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nainen harvoin kuitenkaan tekee mitään järkevää ja merkityksellistä joten sen perusteella ai kannata valikoida tai mies jää yksin.

Vain naisilla on mahdollisuus olla ronkeli pitkän kaavan mukaan

Vierailija
12/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa fyysinen suhde, muu on sivuseikkoja.

Vierailija
13/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä nyt paljon väliä, missä asuu tai mitkä ovat työajat. Erittäin olennaista. Mutta itse oletan, että tuollaiset miehet eivät etsi parisuhdetta tai eivät ymmärrä, mitä parisuhde tarkoittaa. Työ rajoittaa tai mahdollistaa ja työllä ostetaan asunnot, valitaan asuinpaikka ja mietitään harrastusajat.

Vierailija
14/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö työ ole aika tavallinen keskustelun aihe? Jos uuden ihmisen kohtaa missä tahansa, ensimmäisten viiden kysymyksen joukossa on työ. 

Itsekin kysyn tätä ihan sen takia, että voin varmistaa, että ihminen on se joka sanoo olevansa. 

Vierailija
15/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille se ei ole niin tärkeää, miehiä ei kiinnosta naisen ammatillinen status tai varakkuus. Miehiä kiinnostaa nainen itse. Naisilla tämä on edelleenkin sisäänrakennettuna, että miehen pitää tuoda leipää pöytään ja elättää perhe, siksi udellaan ammatit ja tulot perinpohjin vaikka itse olisivatkin toimeentulevia ja hyvin tienaavia itsenäisiä vahvoja naisia. Jos mies kertoo olevansa vaikka siivooja, niin aika moni nainen nyrpistää nokkaansa joten se siitä että ammattiuteluilla muka pyrkisivät vain karsimaan lokit pois. Kyllä miehellä joku hyvä ammatillinen status täytyy olla.

Äly hoi. Älä puhu naisten puolesta miehenä. Vaikutat hyvin yksinkertaiselta mieheltä.

Vierailija
16/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä kiinnostaa fyysinen suhde, muu on sivuseikkoja.

Joo jos miehillä tarkoitetaan nimenomaan niitä miehiä, joista naiset aina kiinnostuvat

Vierailija
17/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella omituista jos ei työstä kiinnosta keskustella.

Itse otan cv:n ja työtodistukset aina treffeille mukaan

Vierailija
18/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet eivät ole naisten rahojen perässä. Tämä on taas naisille täysin selviö, että miehen varakkuus ja status on kaikki kaikessa 

Vierailija
19/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole etsinyt sitä oikeeta, haluan vain reikää soikeeta.

Vierailija
20/111 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä nyt paljon väliä, missä asuu tai mitkä ovat työajat. Erittäin olennaista. Mutta itse oletan, että tuollaiset miehet eivät etsi parisuhdetta tai eivät ymmärrä, mitä parisuhde tarkoittaa. Työ rajoittaa tai mahdollistaa ja työllä ostetaan asunnot, valitaan asuinpaikka ja mietitään harrastusajat.

Paitsi että ei ketään naista kiinnosta miehen työajat vaan se ammatillinen status ja raha..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme