Miksi hoikka ja kaunis nainen ei löydä miestä?
Mt-ongelmia? On ollut useita vuosia jo yksin ja mietin, että missä on vika..
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MT ongelmat harvoin este, ainakaan alussa.
Koin sen aika epäilyttänä, kun kaunis nainen kävi minuun lähes alusta alkaen kuumana kun aloimme viestittelemään. Myöhemmin se syy sitten paljastuikin (liian hyvää ollakseen totta), kun naisella oli masennusta ja mt-ongelmia. Minusta innostuminenkin siis todennäköisesti johtui vaan siitä että olin kiinnostunut naisen asioista ja elämästä, ilmeisesti muut miehet ei sitten paljoa olleet kyselleet. Nainen koki tämän jotenkin hoivaavana ja turvallisuudentunnetta luovana ja sen vuoksi kehitti minuun riippuvaisen pakkomielteen, jolta piti saada ne päivittäiset dopamiiniannokset.
Ettet vain luulisi liikoja itsestäsi?
Joo, kuvittelin varmaan ne kaikki naisen kehut ja ylistykset. Olet aivan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Syitä mitä näen omassa lähipiirissä:
Etsii täydellistä ja ei oikein anna edes mahista hieman "epätäydellisille" miehille.
Kaiken pitää natsata heti.
Ulkonäkökriteerit ovat jo niin kovat että ei tahdo löytyä sopivia.
Oma "taso" kuvitellaan kovaksi: ulkonäkö on huippu mutta esim omaisuutta ei ole tai urakuviot ovat ankeat.
🤦♀️ Omaisuus ja ura ei vaikuta naisen tasoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koin sen aika epäilyttänä, kun kaunis nainen kävi minuun lähes alusta alkaen kuumana kun aloimme viestittelemään. Myöhemmin se syy sitten paljastuikin (liian hyvää ollakseen totta), kun naisella oli masennusta ja mt-ongelmia. Minusta innostuminenkin siis todennäköisesti johtui vaan siitä että olin kiinnostunut naisen asioista ja elämästä, ilmeisesti muut miehet ei sitten paljoa olleet kyselleet. Nainen koki tämän jotenkin hoivaavana ja turvallisuudentunnetta luovana ja sen vuoksi kehitti minuun riippuvaisen pakkomielteen, jolta piti saada ne päivittäiset dopamiiniannokset.
Joo, kuvittelin varmaan ne kaikki naisen kehut ja ylistykset. Olet aivan oikeassa.
Hyvä, että pääsit kehuista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisuus. Ahh. "Mitä sinäkin itsestäsi oikein kuvittelet".
En istu tapaamieni miesten toiveisiin "omasta naisesta". Aluksi he ovat ihastuneita maskuliiniseen ajatuksenjuoksuuni ja riippumattomuuteeni, mutta siitä tulee hyvin nopeasti taakka. Kaukaa ihailtu luonne alkaa jossain vaiheessa ärsyttää tapailumiehiä, ja saan kyselyitä aspergeriudesta, transsukupuolisuudesta ja PCOSista. Nimenomaisesti minussa ei ole mitään fyysistä tai psyykkistä vikaa - kävin aikanani selvittämässä asian silloisen py:n toiveesta.
Sinällään en ole edes yllättynyt epäonnistumisistani, koska jopa sukulaisillani on vaikeuksia pitää minusta ("en pidä tuollaisista miesmäisistä naisista" t. äiti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain naisten puhetyyli. Me ylistetään toisiammekin siksi, että halutaan kannustaa jotain vaikka se näyttäisi petolinnun perseelle ja oikeasti olisi mielestämme täysi horatzu niin "hei kultu sä niiin ansaitset parempaa! Ihquuu LOL <3 " Se ei tarkoita yhtään mitään ja oikeasti tiedetään, että tyypille ei pitäisi antaa mitään mikä ottaa ilmasta happea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea luonne? Mustasukkainen kyttääjä tai draamaqueen? Huumorintajuton nipottaja?
Vaikuttaa kiltiltä ja mukavalta. Ehkä vähän hissukalta jopa.
Ap
Miehet eivät pidä hissukoista, vaan räväköistä naisista, vaikka sanoisivat toista. Kaikki räväkät ovat parisuhteessa ja kiltit naiset usein yksin, kun miehistä ei löydy vastaavanlaista ystävällistä miestä. Kiltiksi itseään sanovat miehet ovat katkeria, autistisia ja sosiaalisesti heikkolahjaisia, mutta täysin sokeita omalle käytökselleen.
Ei, vaan naiset eivät pidä kilttimiehistä, vaikka sanoisivat toista.
Todellisuudessa kilttinainen haluaa viejämiehen joka tekee aloitteen, tempaa mukaansa ja dominoi seksissä. Tämän miehen nainen toivoo osoittautuvan kiltiksi.
Kun kilttinainen tapaa kaltaisensa kilttimiehen, naisen mielestä ei ole sitä "kemiaa".
Olen kiltti nainen enkä todellakaan halua mitään dominoivaa miestä. Yleensä ärsytän sellaisia koska he haluavat räväkän naisen. Itse nain oikeasti kiltin nörtin.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan eivät kelpuuta sellaista kilttimiestä, joka on oikeasti empaattinen, hyväsydäminen ja huomioonottava. Varsinkaan jos noi piirteet on miehessä vahvempia kuin naisessa, koska silloin mies ikään kuin astuu sille naisten klassiselle maaperälle. Miehen pitää katsokaas olla tunneköyhä jotta naisella on "jotain mitä korjata". Kokemusta on. Tai sitten pitää vaan olla sellanen bad boy tatska jännäjätkä, mutta ne taas kelpaavat vain seksiin eivätkä pitkiin parisuhteisiin taikka lasten isäiksi.
Kiltti mies ei koskaan puhu tuollaista katkeraa puhetta. Olet ilkeä mies, etkä kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan eivät kelpuuta sellaista kilttimiestä, joka on oikeasti empaattinen, hyväsydäminen ja huomioonottava. Varsinkaan jos noi piirteet on miehessä vahvempia kuin naisessa, koska silloin mies ikään kuin astuu sille naisten klassiselle maaperälle. Miehen pitää katsokaas olla tunneköyhä jotta naisella on "jotain mitä korjata". Kokemusta on. Tai sitten pitää vaan olla sellanen bad boy tatska jännäjätkä, mutta ne taas kelpaavat vain seksiin eivätkä pitkiin parisuhteisiin taikka lasten isäiksi.
Omassa kaveripiirissä tällainen vietiin ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä mitä näen omassa lähipiirissä:
Etsii täydellistä ja ei oikein anna edes mahista hieman "epätäydellisille" miehille.
Kaiken pitää natsata heti.
Ulkonäkökriteerit ovat jo niin kovat että ei tahdo löytyä sopivia.
Oma "taso" kuvitellaan kovaksi: ulkonäkö on huippu mutta esim omaisuutta ei ole tai urakuviot ovat ankeat.
🤦♀️ Omaisuus ja ura ei vaikuta naisen tasoon.
Näin puhuvat vain sovinistit, koska varakkuus tuo naiselle etulyöntiaseman ja häntä ei voi silloin alistaa kuten varatonta ja tulotonta naista. Mutta yleensä ihmiset pariutuvat suurinpiirtein saman tulotason sisällä, koska se tuo kaikkein onnellisimman parisuhteen. Tervepäinen ihminen ei arvota toisia pelkästään ulkonäön suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Kai se riippuu siitä minkälaisissa piireissä liikkuu. En edes tunne yhtään bad boy tatskajätkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Kai se riippuu siitä minkälaisissa piireissä liikkuu. En edes tunne yhtään bad boy tatskajätkää.
Kertonee taas kerran että jätkä on kuolannu jånnåtyttöjä joita ne tatskajätkät kiinnostaa.
Ootko ihan varma että se etsii sellaista? Mä en oo yhtään kaunis joten kukaan tuskin ihmettelee asiaa, mutta mä en edes yritä löytää ketään. Yritin joskus ja totesin sen turhaksi, mulla on joku tunnevamma, olen niin henkisesti kuin fyysisestikin täysin frigidi. Kukaan ei innosta siinä mielessä.
Sillä on sittenkin pippelee, transsu.
En tarvitse miestä elämääni ollakseni onnellinen, vaan onnellisempi nyt yksin kuin koko tähän astisen elämäni aikana.
Erosin n. 5 v sitten pitkästä koko varhaisen aikuisuuden 18v-25v kestäneestä suhteesta joka oli läpikotaisen vääristynyt kun asiaa sai lopulta eron jälkeen tarkasteltua tarkemmin. Olen nykyään hyvin tarkka siitä, keitä lasken elämääni. Suhde oli henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen. Eron ja paikkakunnan vaihdon (eron jälkeen tämä narsisti jatkoi pitkään häiriköintiä ja stalkkaamista) jälkeen sain itsetuntoni viimein rakennettua uudelle pohjalle, olen mennyt valovuosia eteenpäin opinnoissa ja nykyään on hyväpalkkaisessa asiantuntijatyössä.
Parisuhde tulee sitten aikanaan jos tulee, nautin nyt vain siitä että olen oman elämäni herra eikä tarvitse kellekään olla tilivelvollinen mistään. Harrastan mitä haluan, pukeudun miten haluan ja meikkaan miten haluan. Uskallan viimeinkin sanoa itselleni, että olen kaunis ja urheilullinen, menestynyt nätti nuori nainen. Koska mä hitto vieköön olen juuri sitä!
Ehkä musta tulee vanhapiika, mutta parempi onnellisena yksin kuin paskassa parisuhteessa. Ketään en enää ala miellyttämään. Kyllä se herra oikea tulee vastaan ihan sattumalta jos tulee :)
Raivostuttavinta tässä tietty sukulaisten ihmettely ja päivittely "miten se ei ole vielä löytänyt miestä!" "olisikohan naisiin päin? kun se kouluttautuikin niin..." "Ota nyt joku mies, vanhana et enää ketään kivaa löydä!!" :D
n29