Miksi hoikka ja kaunis nainen ei löydä miestä?
Mt-ongelmia? On ollut useita vuosia jo yksin ja mietin, että missä on vika..
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Jos hoikkuus ja kauneus olisivat ainoat kriteerit, mitä naiselta halutaan ja odoteaan ehkä jotkut myös vaativa kumppaniltaan, niin aika monen kannattaisi tällöin harkita parisuhdetta nuken kanssa. Kyllä kumppanissa täytyy olla jotain muutakin kuin viehättävä ulkonäkö. Mutta näin sanoessani ietysi olen vain joidenkin mielestä vain kateellinen...
Tällä logiikalla kaikki parisuhteessa olevat ovat jotenkin erityisiä ihmisiä. Voin sanoa, ettei todellakaan pidä paikkaansa. Ihan tavallisia pulliaisia, tylsimyksiä ja sekopäitä on erilaisissa suhteissa, osa kaiken lisäksi vielä rumia ja lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hoikkuus ja kauneus olisivat ainoat kriteerit, mitä naiselta halutaan ja odoteaan ehkä jotkut myös vaativa kumppaniltaan, niin aika monen kannattaisi tällöin harkita parisuhdetta nuken kanssa. Kyllä kumppanissa täytyy olla jotain muutakin kuin viehättävä ulkonäkö. Mutta näin sanoessani ietysi olen vain joidenkin mielestä vain kateellinen...
Tällä logiikalla kaikki parisuhteessa olevat ovat jotenkin erityisiä ihmisiä. Voin sanoa, ettei todellakaan pidä paikkaansa. Ihan tavallisia pulliaisia, tylsimyksiä ja sekopäitä on erilaisissa suhteissa, osa kaiken lisäksi vielä rumia ja lihavia.
Hyvin usein ne tasottomimmat tapaukset ovat suhteissa ja uutta putkeen vanhojen tilalle, aina vain uudestaan ja uudestaan! Mistä lie tällainenkin sitten johtunee... Eivätkö nämä vaadi kumppaneiltaan mitään, kunhan vain on joku, ja siksi pariutuminen on vaivatonta?
Minä menin naimisiin vasta 35-vuotiaana ja siihen saakka kuulin sukulaisten valitusta nirsoudesta. No, olisihan se ollut kiva rakastua jo aiemmin mutta kun niin ei vain käynyt! Ja menin naimisiin hieman ylipainoisen ihan tavallisen miehen kanssa. Kukaan muu ei vain kiinnostanut riittävästi aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin usein ne tasottomimmat tapaukset ovat suhteissa ja uutta putkeen vanhojen tilalle, aina vain uudestaan ja uudestaan! Mistä lie tällainenkin sitten johtunee... Eivätkö nämä vaadi kumppaneiltaan mitään, kunhan vain on joku, ja siksi pariutuminen on vaivatonta?
Tätä minäkin ihmettelen, miten joillekin tuntuu olevan niin helppoa löytää uusi kumppani? Väkisinkin tulee mieleen, että jotkut eivät vaadi kovin kummosia parisuhteelta, kun se uusi tuntuu niin helposti löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea luonne? Mustasukkainen kyttääjä tai draamaqueen? Huumorintajuton nipottaja?
Vaikuttaa kiltiltä ja mukavalta. Ehkä vähän hissukalta jopa.
Ap
Miehet eivät pidä hissukoista, vaan räväköistä naisista, vaikka sanoisivat toista. Kaikki räväkät ovat parisuhteessa ja kiltit naiset usein yksin, kun miehistä ei löydy vastaavanlaista ystävällistä miestä. Kiltiksi itseään sanovat miehet ovat katkeria, autistisia ja sosiaalisesti heikkolahjaisia, mutta täysin sokeita omalle käytökselleen.
Ei, vaan naiset eivät pidä kilttimiehistä, vaikka sanoisivat toista.
Todellisuudessa kilttinainen haluaa viejämiehen joka tekee aloitteen, tempaa mukaansa ja dominoi seksissä. Tämän miehen nainen toivoo osoittautuvan kiltiksi.
Kun kilttinainen tapaa kaltaisensa kilttimiehen, naisen mielestä ei ole sitä "kemiaa".
Taas lähti sama levy pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies ei uskalla lähestyä kun pelkää ettei paukut kuitenkaan riitä ja pakit tulee 😞
M34
Höpöhöpö! Rohkeasti vaan lähestymään, vaikka kaupassa. Olisi niin ihanaa, kun joku tekisi aloitteen jossain muualla kun baarissa. Nykyään, kun baareissa ei tietty käy niin eihän sitä missään tapaa ketään.
Ei nyt voi korona aikana mitään aloitteita tehdä kaupoissa taikka baareissa. Tinder ja muut vastaavat käy.
Mt-ongelmia? On ollut useita vuosia jo yksin ja mietin, että missä on vika..
Mitä ihmettä? Ootko joku stalkkeri? Kyttää jotain ihmistä, jota et selvästi tunne ja haluat ajatella, että joku vika on kun ei miestä. Jos hän onkin suhteessa naisen tai muunsukupuolisen tai miehen kanssa mitä se sun perhettä kutittaa? Kateellinen?
Naisethan eivät kelpuuta sellaista kilttimiestä, joka on oikeasti empaattinen, hyväsydäminen ja huomioonottava. Varsinkaan jos noi piirteet on miehessä vahvempia kuin naisessa, koska silloin mies ikään kuin astuu sille naisten klassiselle maaperälle. Miehen pitää katsokaas olla tunneköyhä jotta naisella on "jotain mitä korjata". Kokemusta on. Tai sitten pitää vaan olla sellanen bad boy tatska jännäjätkä, mutta ne taas kelpaavat vain seksiin eivätkä pitkiin parisuhteisiin taikka lasten isäiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle riittää kiihkeä seksisuhde, josta kukaan ei tiedä mitään. Muuten elelee mieluummin yksin.
En usko, että on tällaista. Vaikuttaa sellaiselta, että harrastaa seksiä vain parisuhteessa.
Ap
No kuule totuus on tarua ihmeellisempää. Itse olen ihan seksiaddikti ja näytän ulospäin nunnalta.
Pitää ehkä alaikäisistä kuolleista samaa sukupuolta (kuin itse) olevista eläimistä?
1. Asuu väärällä paikkakunnalla.
2. Taso liian korkealla.
3. Liian arka, kääntää selkänsä jos joku mies lähestyy.
MT ongelmat harvoin este, ainakaan alussa.
Ei ole tullut vastaan oikeaa tuoksua, itse kiinnyn jos tuoksu oikea, nykyään kaikki naiset peittää vahvoilla hajuvesillä oman tuoksunsa. varsinkin sinkku naiset olkaa joskus luonnollisia.
Ihmeellinen aloitus. Jos se vain ei ole kohdannut ketään sellaista, johon olisi tarpeeksi syvästi ihastunut eikä sitten myöskäään halua olla kenen tahansa kanssa paremman puutteessa.
Se harrastaa yhden illan lorttoilua.
Minäkin olen hoikka ja kai ihan kauniskin, mutta silti olen aina ollut yksin. Minun kohdallani kyse on siitä, että olen liian ujo lähestymään ketään. Lisäksi itsetuntoni on aika heikko (olen entinen koulukiusattu) enkä senkään takia uskalla lähestyä ketään.
Romanssiturismi –naisten seksiturismi ilmiönä
naiset ovat aktiivisia seksiturismin har-rastajia. Naisten seksiturismi kasvattaa jatkuvasti suosiotaan erityisesti Karibian, Kaak-kois-Aasian ja Afrikan kohteissa. Ilmiötä tunnetaan myös nimellä romanssiturismi sen eri-tyispiirteiden takia. Yleisesti uskotaan, että mies ostaa seksipalveluita ja nainen läheisyyt-tä, huomiota, romansseja ja poikaystäväkokemuksia.
Naisturistien tarkoituksena on kokea intiimi ihmissuhde, jota heillä ei ole mahdollista jostakin syystä saavuttaa kotimaassaan.
Naisten seksiturismi ei ole uusi ilmiö, vaikka se on vasta viime vuosina noussut ajankoh-taiseksi puheenaiheeksi. Jo 1960-luvulla feminismiliikkeen rohkaisemat ja taloudellisesti vakaat sinkkunaiset matkustivat itsenäisesti kokeakseen lomaromansseja ja koetellak-seen omia perinteisiä sukupuoliroolejaan.
naiset jakavat omia henkilökohtaisia seksiturismiin liittyviä kokemuksiaan ja mielipiteitään lukuisilla eri keskusteluforumeilla, blogeissa ja mielipidekirjoituksissa
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/94997/ONT%20Romanssituris…
Usein nainen kärsii mt-ongelmista, jotka on tietenkin aiheutuneet ex-miesten sikailuista.
Vierailija kirjoitti:
Romanssiturismi –naisten seksiturismi ilmiönä
naiset ovat aktiivisia seksiturismin har-rastajia. Naisten seksiturismi kasvattaa jatkuvasti suosiotaan erityisesti Karibian, Kaak-kois-Aasian ja Afrikan kohteissa. Ilmiötä tunnetaan myös nimellä romanssiturismi sen eri-tyispiirteiden takia. Yleisesti uskotaan, että mies ostaa seksipalveluita ja nainen läheisyyt-tä, huomiota, romansseja ja poikaystäväkokemuksia.
Naisturistien tarkoituksena on kokea intiimi ihmissuhde, jota heillä ei ole mahdollista jostakin syystä saavuttaa kotimaassaan.
Naisten seksiturismi ei ole uusi ilmiö, vaikka se on vasta viime vuosina noussut ajankoh-taiseksi puheenaiheeksi. Jo 1960-luvulla feminismiliikkeen rohkaisemat ja taloudellisesti vakaat sinkkunaiset matkustivat itsenäisesti kokeakseen lomaromansseja ja koetellak-seen omia perinteisiä sukupuoliroolejaan.
naiset jakavat omia henkilökohtaisia seksiturismiin liittyviä kokemuksiaan ja mielipiteitään lukuisilla eri keskusteluforumeilla, blogeissa ja mielipidekirjoituksissa
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/94997/ONT%20Romanssituris…
Tuota ei harrasta kauniit naiset. Vain ne rumat kurpat jotka ei kelpaa suomalaiselle tai laadukkaalle ulkolaiselle miehelle. Yhtä säälittävä joukko kuin nämä thaikuissa suheeraavat miehet.
Vierailija kirjoitti:
MT ongelmat harvoin este, ainakaan alussa.
Koin sen aika epäilyttänä, kun kaunis nainen kävi minuun lähes alusta alkaen kuumana kun aloimme viestittelemään. Myöhemmin se syy sitten paljastuikin (liian hyvää ollakseen totta), kun naisella oli masennusta ja mt-ongelmia. Minusta innostuminenkin siis todennäköisesti johtui vaan siitä että olin kiinnostunut naisen asioista ja elämästä, ilmeisesti muut miehet ei sitten paljoa olleet kyselleet. Nainen koki tämän jotenkin hoivaavana ja turvallisuudentunnetta luovana ja sen vuoksi kehitti minuun riippuvaisen pakkomielteen, jolta piti saada ne päivittäiset dopamiiniannokset.
Syitä mitä näen omassa lähipiirissä:
Etsii täydellistä ja ei oikein anna edes mahista hieman "epätäydellisille" miehille.
Kaiken pitää natsata heti.
Ulkonäkökriteerit ovat jo niin kovat että ei tahdo löytyä sopivia.
Oma "taso" kuvitellaan kovaksi: ulkonäkö on huippu mutta esim omaisuutta ei ole tai urakuviot ovat ankeat.