Miksi hoikka ja kaunis nainen ei löydä miestä?
Mt-ongelmia? On ollut useita vuosia jo yksin ja mietin, että missä on vika..
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme perusolettamus on se, että kaikki haluaa parisuhteen? Oon hoikka ja nätti nainen, en ole nuoruuden "pakko varmaan olla suhteessa kun muutkin on"-kauden jälkeen ollut lainkaan suhteessa, koska olen onnellisempi yksin. Olen ollut sinkkuna yli kymmenen vuotta ja taatusti loppuikäni. Kaipaan seurustelua yhtä paljon kuin syöpää tai muuta epätoivottua. Mt-ongelmia ei ole ja olen aktiivinen, eheä ja onnellinen.
Niin, mitäpä sitä suhteessa kun kauniina seksiäkin saa aina halutessaan muutenkin! Toista se on rumilla.
Ei se sitä tarkoita että löytäisi mieleisensä vaikka itse kelpaisikin miehille.
Hänelle riittää kiihkeä seksisuhde, josta kukaan ei tiedä mitään. Muuten elelee mieluummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Hänelle riittää kiihkeä seksisuhde, josta kukaan ei tiedä mitään. Muuten elelee mieluummin yksin.
En usko, että on tällaista. Vaikuttaa sellaiselta, että harrastaa seksiä vain parisuhteessa.
Ap
Kaikki ihmiset eivät halua parisuhdetta hinnalla millä hyvänsä, eivätkä tunne tarvetta ottaa ketä tahansa riesakseen.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kerää draamaa. Kaikilla ei ole mitään seksielämää eikä kaipaa sitä. Miehet tuo lähinnä ongelmia joten jos haluaa oikeasti pysyä tervepäisenä ja pitää elämänsä rauhallisena niin todellakin välttää seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Tavallinen mies ei uskalla lähestyä kun pelkää ettei paukut kuitenkaan riitä ja pakit tulee 😞
M34
Jos on tuohon vielä lisäksi älykäs ja rauhallinen niin mahdollisuudet löytää mies on aika lailla nolla. Miehet ovat kuin toisesta maailmasta.
Ehkäpä viihtyy sinkkuna ja ei edes etsi kumppania.
Mä olen ainakin ollut pari vuotta sinkkuna sen vuoksi, kun ei vaan ketään tarpeeksi mielenkiintoista ole tullut eteen. Nyt toki vaikea uusia ihmisiä edes missään tavata, kun en ole Tinderissä tai vastaavassa. Eiköhän joskus joku mies jostain löydy. Ja jos ei löydy, niin olen yksin. Sinkkuna on myös ihan kiva olla. Tyytymään en ala! N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kerää draamaa. Kaikilla ei ole mitään seksielämää eikä kaipaa sitä. Miehet tuo lähinnä ongelmia joten jos haluaa oikeasti pysyä tervepäisenä ja pitää elämänsä rauhallisena niin todellakin välttää seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Voi olla myös niin ettei miehet kiinnosta pätkääkään.
Ketään ei tulla kotoa hakemaan, joten arvelisin syyksi ettei kyseinen henkilö halua miestä vaivoikseen.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies ei uskalla lähestyä kun pelkää ettei paukut kuitenkaan riitä ja pakit tulee 😞
M34
Höpöhöpö! Rohkeasti vaan lähestymään, vaikka kaupassa. Olisi niin ihanaa, kun joku tekisi aloitteen jossain muualla kun baarissa. Nykyään, kun baareissa ei tietty käy niin eihän sitä missään tapaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme perusolettamus on se, että kaikki haluaa parisuhteen? Oon hoikka ja nätti nainen, en ole nuoruuden "pakko varmaan olla suhteessa kun muutkin on"-kauden jälkeen ollut lainkaan suhteessa, koska olen onnellisempi yksin. Olen ollut sinkkuna yli kymmenen vuotta ja taatusti loppuikäni. Kaipaan seurustelua yhtä paljon kuin syöpää tai muuta epätoivottua. Mt-ongelmia ei ole ja olen aktiivinen, eheä ja onnellinen.
Niin, mitäpä sitä suhteessa kun kauniina seksiäkin saa aina halutessaan muutenkin! Toista se on rumilla.
Ja toinen turha perusolettamus, että kaikki kaipaavat seksiä. Olen lainaamasi kirjoittaja, seksiä oli viimeksi yli vuosikymmen sitten kun olin suhteessa. Yksi hyvä puoli sinkkuna olossa on juurikin se, ettei kukaan kärtä seksiä, saa olla ihan ilman. Bliss.
Joka kerta, kun teet ihmisestä olettamuksen jonkun keskiarvolaskelman mukaan, olet todennäköisesti väärässä.
Ehkäpä se ei halua? Itse esimerkiksi olen aseksuaali ja erakkoluonne enkä halua mitään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös niin ettei miehet kiinnosta pätkääkään.
Tämäkin. Mikä ihmeen velvollisuus ylipäätään kauniilla naisilla on kiinnostua kenestäkään? Ei he ole mikään riistettävä luonnonvara jota me rumilukset kytätään ahneena, että saataisin pilata ne ja kuluttaa niiden kauneus pois.
Vierailija kirjoitti:
M34
Ei ole olemassa mitään ”tavallisia” miehiä. Jokainen on yksilönsä ja ominaisuudet eivät ole miesten määrittelemiä.
Mutta hoikka tai urheilullinen nainen ei useinkaan ota ylipainoista miestä eli keskivertoa suomalaista miestä. Terveys on kuitenkin monille tärkeä asia. Älykäs taas ei halua hölmöä miestä. Eikö miehet hahmota eri ominaisuuksia ja kuinka niiden tulee täsmätä tai parisuhde ei onnistu? Samankaltainen hakee pariaan ja ääripäiden ominaisuuksilla on aina vaikea löytää paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsiikö edes?
Monet mt-ongelmaiset eivät edes uskalla alkaa parisuhteeseen.
Ehei, monet juuri parisuhteeseen hinkuaakin toivoen että se parantaisi pahan olon ja se on virheistä suurin.
Totta, se on hirveätä, mutta monet eivät vaan jättäytyvät kokonaan pois vaikka voisi olla paljon annettavaa.
Liian nirso. Ei ehkä ole niin tasokas mitä luulet.
Monet todella terveen järjen omaavat naiset eivät halua parisuhteeseen. Uskomatonta, että joku edes miettii miksi joku toinen ei ole parisuhteessa. Mitä se kenellekään kuuluu? Ihan samalla tavalla voisi miettiä miksi joku on parisuhteessa jonkun kanssa.
Tai no, voihan sitä aikansa tuhlata pohtimalla toisten ihmisten elämää.