Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoikka ja kaunis nainen ei löydä miestä?

Vierailija
23.02.2021 |

Mt-ongelmia? On ollut useita vuosia jo yksin ja mietin, että missä on vika..

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukas hän on, jollet itsestäsi puhu.

Vierailija
42/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kukas hän on, jollet itsestäsi puhu.

Työkaveri.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on useammin sitä ihmistyyppiä, että haluavat parisuhteen vain jos siitä saatavat hyödyt ylittävät selvästi sinkkuelämän hyödyt. Miehissä on enemmän niitä, jotka etsivät heti uuden naisen, kun edellinen suhde loppuu. 

Ja sitten on etsimisen vaiva, nyt korona-aikana vielä suurempi kuin normaalisti. Itse alan olla niin keski-ikäinen, että tuntemattomien ihmisten deittailu ei kiinnosta yhtään. Haluaisin tavata oikeassa elämässä jonkun kivan ihmisen ja rakastua. Mutta eipä niitä mahdollisuuksia ole, normaalielämässä vähän ja nyt ei ollenkaan. 

Vierailija
44/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis ja hoikka nainen ja suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa. En halua miestä omakseni, koska minulle riittää, että saan syödä rusinat pullasta:) Kukaan ei tiedä suhteestamme ja varmaan ajattelevat, että en saa ketää miestä. Tämä naimisissa oleva mies on korkeassa asemassa ja hänellä on kiva perhe, jota en edes halua rikkoa.

Vierailija
45/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hoikkana ja kauniina naisena seurustellut lainkaan miesten kanssa siksi, että miehet olivat minua kohtaan ällöttäviä ja pelottavia. En luottanut ainoaankaan mieheen. Lähelleni ei päässyt kukaan. Yhdeksänkymmentä prosenssia miehistä pilasi mahkut niille muutamilel mukaville, joille olisi voinut antaakin.

Vierailija
46/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka ja kauniiksikin kehuttu nainen. Tulen toimeen omillani yms. Minulla ei ole ollut kumppania moneen vuoteen. Syitä tähän on monia, niitä on tässä ketjussakin lueteltu. Suurin syy varmaankin on se, että en ole aktiivisesti etsinyt miestä. En varsinkaan nyt korona-aikana ole käynyt missään eikä minua kiinnosta nettideittailu. Ystäviä on aika vähän eikä heidän kautta ole tutustunut varteenotettaviin kumppaniehdokkaisiin. Viihdyn ehkä liiankin hyvin myös yksin ja olen luonteeltani introvertti. Tämä ehkä on yksi iso ongelma että en sitten koe sitä kumppanin puutteen tuskaa sillä tavalla kuin ehkä joku toinen kokee. Vaikka en väitä, etteikö olisi mukava jos kumppani löytyisi.

Olen huomannut, että ympärillä on miehiä, jotka olisivat minusta kiinnostuneita, harmikseni kiinnostus ei ole molemminpuolista. Joten elämä jatkuu yksin. 

Vierailija
47/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronkeli ranttu.

Vierailija
48/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tykkää tytöistä?

Vierailija
49/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tykkää tytöistä ja asuinseudulta ei ole sopivaa löytynyt?

Vierailija
50/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoikkuus ja kauneus olisivat ainoat kriteerit, mitä naiselta halutaan ja odoteaan ehkä jotkut myös vaativa kumppaniltaan, niin aika monen kannattaisi tällöin harkita parisuhdetta nuken kanssa. Kyllä kumppanissa täytyy olla jotain muutakin kuin viehättävä ulkonäkö. Mutta näin sanoessani ietysi olen vain joidenkin mielestä vain kateellinen...  

Vierailija
51/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on hoikka niin sitten on liian nirso.

Hoikan pitää siis huolia ihan kuka vaan?

Ei tarvitse eikä niin väitetty. Siinä kuitenkin vastataan kysymykseen "miksi hoikka ja kaunis nainen ei löydä miestä"

Kysymys varmaan pitää muotoilla uusiksi "miksi hoikka ja kaunis nainen ei saa miestä jonka hän kokee ansaitsevansa?"

Noin, tuolla pääsette haukkumaan paskoja miehiä

Vierailija
52/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla trolli. Eihän siis hyvänen aika ja kauhistus sentään voi olla sinkku kun on hoikka ja kaunis! Kaikki hoikat ja kauniit ovat 24/7 maailman eniten onnellisempia ja niillä on aina kaikki hyvin!

Vierailija
53/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en hoikkana ja kauniina naisena seurustellut lainkaan miesten kanssa siksi, että miehet olivat minua kohtaan ällöttäviä ja pelottavia. En luottanut ainoaankaan mieheen. Lähelleni ei päässyt kukaan. Yhdeksänkymmentä prosenssia miehistä pilasi mahkut niille muutamilel mukaville, joille olisi voinut antaakin.

Eivätkä miehet menetä sinussa mitään

Vierailija
54/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea luonne? Mustasukkainen kyttääjä tai draamaqueen? Huumorintajuton nipottaja?

Vaikuttaa kiltiltä ja mukavalta. Ehkä vähän hissukalta jopa.

Ap

Kuinka paljon vastaavantasoisia miehiä tiedät - vapaita miehiä?

Niinpä.

Hoikka, kiltti ja hissukka mies = matalinta tasoa.

Hoikka, kiltti ja hissukka nainen = korkeatasoinen.

Tuo kyllä tarkoitti että ne hoikat, mukavat ja täyspäiset hiissukat menee ekana.

Minut "poistettiin markkinoilta" jo opiskelujen aikana. ja nyt naimisissa lähes 20 vuotta. Tosin vaimo just sanoi minua tylsäksi mutta itsepä valitsi ja tasan tiesi mitä on saamassa.

Vierailija
55/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tuohon vielä lisäksi älykäs ja rauhallinen niin mahdollisuudet löytää mies on aika lailla nolla. Miehet ovat kuin toisesta maailmasta.

Olen tuollaiseksi kuvailtu ja monenlaisia sankareita on tullut vastaan, mutta ei yhtä ainutta varteenotettavaa. Tasoista ei pitäisi sanoa mitään, jos ei halua vihaajia niskaansa, mutta on erikoista, miten tasokkaatkin miehet ovat kuin eri planeetalta verrattuna naisiin... Tiedän useitakin lottovoiton kaltaisia naisia, jotka eivät vain löydä kaltaistaan seuraa. Tällöin on mieluummin ihan itsekseen kuin huonossa seurassa, koska tunnetustihan seura tekee kaltaisekseen!

Vierailija
56/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hoikka ja kauniiksikin kehuttu nainen. Tulen toimeen omillani yms. Minulla ei ole ollut kumppania moneen vuoteen. Syitä tähän on monia, niitä on tässä ketjussakin lueteltu. Suurin syy varmaankin on se, että en ole aktiivisesti etsinyt miestä. En varsinkaan nyt korona-aikana ole käynyt missään eikä minua kiinnosta nettideittailu. Ystäviä on aika vähän eikä heidän kautta ole tutustunut varteenotettaviin kumppaniehdokkaisiin. Viihdyn ehkä liiankin hyvin myös yksin ja olen luonteeltani introvertti. Tämä ehkä on yksi iso ongelma että en sitten koe sitä kumppanin puutteen tuskaa sillä tavalla kuin ehkä joku toinen kokee. Vaikka en väitä, etteikö olisi mukava jos kumppani löytyisi.

Olen huomannut, että ympärillä on miehiä, jotka olisivat minusta kiinnostuneita, harmikseni kiinnostus ei ole molemminpuolista. Joten elämä jatkuu yksin. 

Olisin voinut kirjoittaa tismalleen samoin. :)

Loistava tiivistys!

Vierailija
57/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut kirjoittaa tismalleen samoin. :)

Loistava tiivistys!

Kiitos! :-) Uskon, että kaltaisiamme on monia, valitettavasti. 

Vierailija
58/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse eikä niin väitetty. Siinä kuitenkin vastataan kysymykseen "miksi hoikka ja kaunis nainen ei löydä miestä"

Kysymys varmaan pitää muotoilla uusiksi "miksi hoikka ja kaunis nainen ei saa miestä jonka hän kokee ansaitsevansa?"

Eipäs, vaan oikea kysymys on; miksi hoikka ja kaunis nainen ei saisi elää sinkkuna? Ehkä hän ei mitenkään epätoivoisesti halua/tarvitse parisuhdetta.

Vierailija
59/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs, vaan oikea kysymys on; miksi hoikka ja kaunis nainen ei saisi elää sinkkuna? Ehkä hän ei mitenkään epätoivoisesti halua/tarvitse parisuhdetta.

Itse en ainakaan tarvitse ja haluamisenkin kanssa on vähän niin ja näin. Jos joku aivan mahtava tyyppi sattuisi eteen tupsahtamaan, mikä ettei siitä voisi jotain kivaa kehittyäkin!

Vierailija
60/99 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkä miehet menetä sinussa mitään

Kummasti tuntuu kaivelevan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi