Diili 2021 official
No niin nyt on ensimmäinen jakso nähty ja ensimmäinen pudotus tapahtunut. Mitä mieltä kilpailijoista, onko joukossa tulevia huippujohtajia? Entä mitä mieltä olette Jaajosta ja hänen apulaisistaan.
Kommentit (2464)
Mitä se kenenkään työtaidoista kertoo, jos soittaa suhdepuheluita?
Miksi aina hyökätään hiljaisimpien kimppuun, heillä voi olla sellaisia taitoja jotka ei heti näy. Jos ihminen on kiltin oloinen, kaikki hyökkäävät kimppuun, noloa!
Moni kova, julma, nokka pystyssä oleva ihminen, ei omaa älyä, luovuutta, kestävyyttä, ahkeruutta, joustavuutta.
Pitäisi olla analyyttinen tehdessään valintoja, eikä tyylillä, kun itket, olet hieman pyylevä, olet heikko, saat lähteä. Ei se niin mene!
Keneltä se äly puuttuu tässä tapauksessa.
Julmat tyypit pärjää työelämässä nykyisin jättäen jälkeensä pahaa oloa heitä päteväm mille ja taidokkaammille, henkisesti terveämmille työntekijöille.
Nykyisin arvostetaan näitä kilpahuutajia, ei sitä joka on oikeasti pätevä, ahkera jne.
Varsinkin naisvaltaisilla aloilla, joissa mies johtajia, hävettää naisten käyttäytyminen.
Kunnioitus muita kohtaan, empatia, käytöstavat, saatikka oikeudenmukaisuus loistavat poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Sointun IG on täynnä tissityrkkykuvia, en tiedä olenko vanhanaikainen, mutta mun mielestä tuollainen vähän ehkä on ristiriidassa sen kanssa, että hän haluaa olla vakavasti otettava bisnesammattilainen.
Olet vanhanaikainen, ja ajattelematon. Ylläpidät itse vanhanaikaisia käsityksiä yhteiskunnassa tajuamatta edes miksi. Kysy itseltäsi seuraavat kysymykset:
Miksi tissien tyrkyttäminen on mielestäsi ristiriidassa sen kanssa, kuinka vakavasti otettava on bisnesmaailmassa?
Vaikuttaako ulkonäkö tai ulkoinen habitus mielestäsi osaamiseen ja asiantuntemukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on kunnollinen ja jämpti johtaja. Juuri tuo Petrikin sanoi, että Tarulta puuttuu kokonaan vastuu ja johtajan perustaidot!
Ihmettelin Helenan kommenttia, että johtajalla on vastuu kaikkien tekemisistä ja siksi Tarun pitää kantaa vastuu. Mites viikko sitten? Kantoiko Helena vastuun?
Ei tietenkään narsisti Helena mitään vastuuta kanna, mustamaalaa vain toisia. Onpa hauska nähdä sitä hetkeä kun Helena ja toinen itseään täynnä oleva Sointu joutuu samaan joukkueseen ja johtoryhmän eteen. Tosin voi olla että Jaajo on sitä ennen antanut jommallekummalle potkut. Toivottavasti molemmille, sen verran minä minä minä yhteistyökyvyttömistä narsisteista on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Tarun omasta mielestä hän oli uhka muille, mutta en kyllä nähnyt hänen toiminnassaan mitään erityistä! Hyvä että tippui.
Samaan asiaan minä kiinnitin huomiota. Uhka kenelle??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sointun IG on täynnä tissityrkkykuvia, en tiedä olenko vanhanaikainen, mutta mun mielestä tuollainen vähän ehkä on ristiriidassa sen kanssa, että hän haluaa olla vakavasti otettava bisnesammattilainen.
Olet vanhanaikainen, ja ajattelematon. Ylläpidät itse vanhanaikaisia käsityksiä yhteiskunnassa tajuamatta edes miksi. Kysy itseltäsi seuraavat kysymykset:
Miksi tissien tyrkyttäminen on mielestäsi ristiriidassa sen kanssa, kuinka vakavasti otettava on bisnesmaailmassa?
Vaikuttaako ulkonäkö tai ulkoinen habitus mielestäsi osaamiseen ja asiantuntemukseen?
Soinnulla ja Inkalla koulutus KTM, miten muiden koulutukset?
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä kehitysjohtaja jos kerjää kaiken ilmaiseksi niin kuin tuo botox Sointu ensimmäisessä jaksossa. Eipä hyvää kerro yrityksestä jos täytyy olla lippalakki kädessä anelemassa kehitysjohtajan ominaisuudessa kaikennäköisiä asioita ilmaiseksi firmalle. Jos minä olisin Jaajo niin minä antaisin tuollaisille kerjääjille ensimmäisenä potkut.
Minusta oli käsittämätön tämä hänen aivopierunsa, että ravintolaan pitää saada porukkaa, joten annetaan asiakkaille ruoka ilmaiseksi. Eipä niistä asiakkaista paljon iloa ole, jos kate on nolla. Tämä ihminen ei oikein tunnu hahmottavan kokonaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat juuri tyypillisiä markkinoinnin ekonomeja. Mitä enemmän suu käy ja mitä pidemmälle kyynärpäällä pääsee, sitä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Jaajo on reilu, ei ketään ulos ja shamppanjaa kaikille.
Juu mutta seuraavaksi lähteekin sitten varmaankin kaksi. Ja mitä ennakkovälähdyksessä oli tarjolla niin Helena ottaa yhteen onko se nyt Pasin kanssa oikein kunnolla. Mitä draamaa ja toivottavasti Helena saa kenkää kun Jaajo vihdoin näkee että tuo luonnehäiriöinen nainen ei vaan tule toimeen muiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä mikä on koulutus jos pää on ihan tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä kehitysjohtaja jos kerjää kaiken ilmaiseksi niin kuin tuo botox Sointu ensimmäisessä jaksossa. Eipä hyvää kerro yrityksestä jos täytyy olla lippalakki kädessä anelemassa kehitysjohtajan ominaisuudessa kaikennäköisiä asioita ilmaiseksi firmalle. Jos minä olisin Jaajo niin minä antaisin tuollaisille kerjääjille ensimmäisenä potkut.
Minusta oli käsittämätön tämä hänen aivopierunsa, että ravintolaan pitää saada porukkaa, joten annetaan asiakkaille ruoka ilmaiseksi. Eipä niistä asiakkaista paljon iloa ole, jos kate on nolla. Tämä ihminen ei oikein tunnu hahmottavan kokonaisuuksia.
Juu varsinkin jos kilpailun idea on kerätä mahdollisimman paljon rahaa niin sillähän sitä tulee että antaa ruokaa ilmaiseksi. Mutta jos on keskittynyt ennen kaikkea vain ja ainoastaan omaan ulkonäköönsä niin tässä tulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu varsinkin jos kilpailun idea on kerätä mahdollisimman paljon rahaa niin sillähän sitä tulee että antaa ruokaa ilmaiseksi. Mutta jos on keskittynyt ennen kaikkea vain ja ainoastaan omaan ulkonäköönsä niin tässä tulos.
Niin ja jos antaa ilmaiseksi ruokaa ja tämä ilmaiseksi saanut soittaa kaverinsakin paikalle niin mikä takaa että ne kaverit sitten maksaisivat siitä ruoasta jotain? Luulen että lähtevät kälppimään kun ei ollutkaan ilmaista ateriaa tarjolla. Näin minä ainakin tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kävi Tarua sääliksi. Koko jengi siinä ympärillä hymisteli, kaksi idioottia juoksi pitkin katuja pikkutakit tanassa lippulappuja jakamassa eikä saanut kyllä mitään ideoita aikaiseksi.
Kukaan ei sanonut Tarulle mitään tehtävän aikana. Mutta seuraavana päivänä tuli kunnolla puukkoa selkään.
Tarulle tämä kisa ei tehnyt hyvää. 😞
Harmi että Taru tiputettiin pois. Minusta hän vaikutti hyvin lupaavalta. Nuori vielä on joten kokemusta on kertynyt vähän johtamisesta, mutta kiinnitin huomiota hänen hyvään verbaliikkaansa ja se on hyvä monissa asioissa elämässä. Kun on hyvä ulosanti osaa myös ajatella ja analysoida yleensä hyvin. Pää pystyyn Taru vaan tulet selviämään hyvin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo Heidikään saa mitään aikaan. Mitä hän teki tuolla ravintolassa, soitti yhden puhelun? Mulkoilee ja mustamaalaa. Kaikenkaikkiaan aikaansaamatonta sakkia, paitsi Pete ja tuo toisen joukkueen johtaja, oliko hän lentokentällä töissä? Muut on niin kuin yläasteelaiset TET-jaksolla tumput suorana.
Ei ole Jenni Pirhonen lentokentällä oikeissa "töissä", vaan johtaa General Managerina (itse kertoi) 18 eri ravintolaa? Onko siellä Hki-Vantaalla niin monta ravintolaa? Tämä tehtävä sattui just hänen kokemukselleen sopivaksi. Hävinneen ryhmän Taru on vain hää-tapahtuma suunnittelija ei kunnon johtamistaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo Heidikään saa mitään aikaan. Mitä hän teki tuolla ravintolassa, soitti yhden puhelun? Mulkoilee ja mustamaalaa. Kaikenkaikkiaan aikaansaamatonta sakkia, paitsi Pete ja tuo toisen joukkueen johtaja, oliko hän lentokentällä töissä? Muut on niin kuin yläasteelaiset TET-jaksolla tumput suorana.
Ei ole Jenni Pirhonen lentokentällä oikeissa "töissä", vaan johtaa General Managerina (itse kertoi) 18 eri ravintolaa? Onko siellä Hki-Vantaalla niin monta ravintolaa? Tämä tehtävä sattui just hänen kokemukselleen sopivaksi. Hävinneen ryhmän Taru on vain hää-tapahtuma suunnittelija ei kunnon johtamistaitoja.
Heidin alan osaaminen ei kyllä näkynyt päälle. Hyvin näkymätön persoona tähän asti eikä loista myös ulosantinsa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Servikaalinen dystonia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taru oli symppis, muut kilpailijat lähinnä ärsyttäviä. Mikä tuo täytehuuli-naamanvääntelijä-Sointukin oikein on? Puhumattakaan Helena-kalkkunasta!
Botoxia ei käytetä huulissa. Ei ole koskaan käytetty. Ei tulla käyttämään. Ärsyttävä toistuva klishee.
Jotain täytettä siellä Sointu-missin huulissa on ja jotain täytettä myös rinnoissa. Mitä lie? Kauankohan tämä itseään täynnä olea nainen pysyy Diilissä? Kuvittelee varmaan voittavansa?
Odottakaa kun näette hänen käytöksensä tuossa ensi viikon jaksossa. Minä ainakin menin sanattomaksi hänen roolistaan kun katselin sitä Ruutu+ kanavalta eilen. Onkohan sillä kaikki kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taru oli symppis, muut kilpailijat lähinnä ärsyttäviä. Mikä tuo täytehuuli-naamanvääntelijä-Sointukin oikein on? Puhumattakaan Helena-kalkkunasta!
Botoxia ei käytetä huulissa. Ei ole koskaan käytetty. Ei tulla käyttämään. Ärsyttävä toistuva klishee.
Jotain täytettä siellä Sointu-missin huulissa on ja jotain täytettä myös rinnoissa. Mitä lie? Kauankohan tämä itseään täynnä olea nainen pysyy Diilissä? Kuvittelee varmaan voittavansa?
Odottakaa kun näette hänen käytöksensä tuossa ensi viikon jaksossa. Minä ainakin menin sanattomaksi hänen roolistaan kun katselin sitä Ruutu+ kanavalta eilen. Onkohan sillä kaikki kotona?
Mitä siellä sitten tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu voi sitä myötähäpeän määrää kun katsoin hänen toimintaansa. Luuliko olevansa joku ylituomari tuossa kisassa vaikka oli pelkkä kilpailija. Ja siinäkin asiassa suoraan sanoen aika surkea.
Jep, ei ketään.