Diili 2021 official
No niin nyt on ensimmäinen jakso nähty ja ensimmäinen pudotus tapahtunut. Mitä mieltä kilpailijoista, onko joukossa tulevia huippujohtajia? Entä mitä mieltä olette Jaajosta ja hänen apulaisistaan.
Kommentit (2464)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Soinnulla ja neuvonantajalla jotain vispilänkauppaa? Joku täällä jo mainitsi flirtistä ohjelmassa, mitä en itse huomannut. Mutta nyt näin Linkedinissä kuvan nelikosta: Jaajo, neuvonantajat ja Sointu, jossa Sointu ja mies ovat LIIAN lähellä toisiaan. Taitaa olla vähintäänkin kiinnostusta.
Eiköhän Jenni Alexandrova vie voiton tosta muovipellestä.
Törkeää naisten ulkonäön haukkumista tämä ketju täynnä. Hävetkää.
Ei täällä haukuta esim. Petrin pukeutumista tai tyyliä. Jos naisella olisi samanlainen tyyli kuin Petrillä niin aivan varmasti tulisi haukkuja.
Miesten toimintaa arvioidessa ei myöskään ole sellaista kulttuuria, missä ajateltaisiin että joku olisi pärjännyt vain ulkonäkönsä ansiosta. Jostain L4.uri T1lk4.sesta vaan ajatellaan, että miten onkin niin komea sekä lahjakas. Nainen ei voi olla kumpaakaan tai jos on, niin lopputulos on sitä samaa kuin täällä viimiset 100 sivua.
Vierailija kirjoitti:
Jaajo, Noora ja Toni olivat jutelleet Petrin kanssa voittajan ratkettua.
"Petri paljasti, etteivät kilpailijat olleet juurikaan puhuneet Jaajosta kuvausten aikana. Sen sijaan säpinää kilpailijoiden keskuudessa oli herättänyt aivan toinen mies.
– Petri sanoi, että ei me Jaajo susta hirveästi puhuttu. Kaikki tietää millainen tyyppi sä olet, mutta kyllä me kaikki ihan v*tusti pelättiin tota Tonia! Linnonmaa nauraa podcastissa.
– Sillä ei ole mitään väliä jos Jaajo länkyttää, mutta jos Toni sanoo jotain, niin se satuttaa
Hän sanoo hämmästyneensä kuulemastaan, sillä hänen mielestään Toni on erittäin leppoisa kaveri.
– Musta on mahtavaa, että rakastava perheenisä Toni, letkeä kaveri, onnistui jotenkin omalla asiantuntemuksellaan rakentamaan itsestään sellaisen hahmon, että kilpailijat pelkäsivät häntä, Linnonmaa hykertelee."
Pidin todella Tonista ja Noorasta. Hienoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Soinnusta ei kyllä ikinä uskoisi, että on KTM. Eipä silti, että kauheasti ko. tutkintoa arvostaisin. Soinnun elekieli, ulosanti ja olemus tekorintoineen... Halpaa.
KTM on yksi helpoimpia yliopistotutkintoja niin opiskelun kuin sisäänpääsyn kannalta. Laitetaan Tuta DI rinnalle, niin näistä kauppatieteiden bimboista pääse edes pääsykokeita läpi.
Sointu: Tuntuu rankalle taistella räväkämpänä tissiblondina ennakkoluuloja vastaan. Onneksi olen pärjännyt tässä kisassa, jossa arvioidaan tekemistäni, niin ihmiset ajattelevat asiaa uudelleen!
Vauvapalsta: Tisseillään vaan voitti, nih! Ja mitkä ihmeen ennakkoluulot, päästään keksi, nih! Olis meillä ollut hiljainenkin nainen joka ei täyttänyt tissejä, miksi se ei voittanut? Nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhana setämiehenäkin tympii tämä alkukantainen ja ummehtunut dissaus mitä täällä on. Paljon on patoutunutta naisvihaa ja katkeruutta tässä maassa, tai ainakin tällä palstalla.
Ymmärrätkö setämies, että jos Soinnusta ei pidetä juuri hänen oman käytöksensä perusteella: puhui pskaa muista, oli ylimielinen, nakkeli niskojaan, korosti itse omaa ulkonäköään (nosti sen asian esille). Jne ym. Niin se ei automaattisesti liity hänen sukupuoleensa, vaan tapaan jolla hän käyttäytyi. Täällä nimenomaan ei ole näkynyt hirveästi mitään naisvihaa häntä kohtaan (trollit ja muut häiriköt ovat asia erikseen), vaan yksinkertaisesti hänen tavastaan toimia ei moni tykkää. Jotkut toki tykkäävätkin. Jokainen saanee itse valita.
T: Tätinainen
Tainnut mennä tädillä elämä hukkaan, kun noin kitkerää ja änkyräväärää tulkintaa pukkaa. Ilkeyttähän tuo melkein on. Luulisi täti-ihmisellä olevan jo enemmän elämänviisautta.
Miksi Sointu pyysi anterksi,kun puhui tampereen murretta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sointu pyysi anterksi,kun puhui tampereen murretta?
Se oli joukki, oikeasti tarkoitti että älkää antako t1551en häiritä keskittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Soinnulla oli sijoittajatapaamisessa täydellinen Ole hyvä - mekko. Edessä syväänuurrettu tissivakoon asti ja helmassa edessä keskellä pitkä halkio. Hyvin ammatillista, mutta toisella alalla kuin tässä kisassa oli.
Kylläpä jollain ottaa nyt lujille Sointun voitto. Get over it!
Hyvä Sointu!
Itsekin ennakkoluuloja vastaan taistelleena, arvostan.
Näyttää tosiaan monilla ottavan koville Soinnun voitto. Olisi mielenkiintoista tietää, mikä vaate olisi av:n raadin mielestä sopiva hänelle. Aina on liian tiukka, liian teltta (väljiä vaatteita kuvaillaan näin, kenes asua haukuttiin kauhtanaksi, oliko Inkan), liian tantta (näin Inkan asua kuvailtiin?), liian avonainen jne jne. Jos ei vaatteissa ole vikaa, niin ilmeet on väärät.
Get over it, todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Sointu: Tuntuu rankalle taistella räväkämpänä tissiblondina ennakkoluuloja vastaan. Onneksi olen pärjännyt tässä kisassa, jossa arvioidaan tekemistäni, niin ihmiset ajattelevat asiaa uudelleen!
Vauvapalsta: Tisseillään vaan voitti, nih! Ja mitkä ihmeen ennakkoluulot, päästään keksi, nih! Olis meillä ollut hiljainenkin nainen joka ei täyttänyt tissejä, miksi se ei voittanut? Nih.
Tämä on selitetty tässä ketjussa noin tuhat kertaa.
Vauvapalsta: Soinnulla ei ole mitään osaamista ja vaikeaa keksiä, miksi hän voitti.
Sointu: Tottakai minun piti voittaa, vaikka minulla ei ole osaamista, koska tissieni takia en ole koskaan päässyt mihinkään.
Tissit eivät ole este voitolle. Osaamisen puute on.
Tissit eivät saa olla syy voitolle. Osaamisen pitäisi olla syy voitolle.
Se, että sinulla on tissit, ei tarkoita, että sinulla on osaamista.
Miten voi olla näin paljon happamia ja katkeria naisia tällä palstalla?
"Jaajo Linnonmaa sanoo ihailleensa myös Borgin rehellisyyttä ja tapaa, jolla hän suhtautui epäonnistumisiin.
– Kiinnitin siihen huomiota, että johtoryhmän edessä oli tasan yksi tyyppi, joka kertoi rehellisesti, että kuka on suoriutunut ja kuka ei. Kuulin koko ajan, että kulisseissa oli selkään puukotusta, mutta sitä ei tuotu johtoryhmän eteen.
– Ehkä Sointu teki sillä muhun vaikutuksen, että hän puhui suoraan, mutta ei ollut ilkeä. Hän puhui kaikkien edessä ja tuli kaikkien kanssa toimeen. Se on tärkeää, kun etsit omaan työyhteisöön ihmistä, Linnonmaa huomauttaa podcastissa."
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007944215.html
Siis ihan oikeasti! Sointu oli tuolla ainoa selkäänpuukottaja Helenan lisäksi. Mikä tuota Jaajoa vaivaa? Miksi näiden muiden selkäänpuukotuksia ei sitten näytetty telkkarissa ollenkaan, jos sellaista muka niin paljon oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalsta: Soinnulla ei ole mitään osaamista ja vaikeaa keksiä, miksi hän voitti.
Sointu: Tottakai minun piti voittaa, vaikka minulla ei ole osaamista, koska tissieni takia en ole koskaan päässyt mihinkään.
Sointu ei sanonut et pitäisi voittaa, vaan et haluisi.
Mulla itselläni muuten ei oo tissejä nimeksikään.
Osaamista arvioi tuossakin useampi henkilö, ja varmaan pidemmän seurannan pohjalta kuin tunnin telkkushowhun on leikattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tää pipopää vanhus wannabe rokkari oli tosi nolo
Jaajokin viihtyi pipon suojissa tosi pitkään. Ennen kuin telkkariin asti pääsi. Toivottavasti vetää pipon takaisin silmille eikä tee enää Diili-ohjelmaa, ikinä!
muistan jaajon moontv:ltä. Hällä oli siellä oma ohjelma, jossa pelasi räsypokkaa tv-kameroiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa huomaa juurikin sen mistä Sointu puhui. Kivan näköinen nuori nainen niin kukaan ei ota tosissaan. Sitten jos menestyy niin heti aletaan huutelemaan että ulkonäöllä sai homman. Mitä sontaa!!
Sointu hoiti hommat hyvin. Oli epäonnistumisia mutta niin oli kaikilla. Puhui suoraan eikä se minun mielestä ollut mitään paskanpuhumista.Itse olin pitkään Inkan kannalla mutta Soinnulla oli tahtoa ja intoa, halua oppia lisää. Onnea hänelle uuteen työhön!
Sointu oli jotenkin paljon elävämmän ja aidomman oloinen, kun taas Inka tuntui olevan lukittuna jonkin näkymättömän kuoren sisälle, en oikein päässyt hänestä perille että onko kyseessä lintu vai kala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sointu ei sanonut et pitäisi voittaa, vaan et haluisi.
Mulla itselläni muuten ei oo tissejä nimeksikään.
Osaamista arvioi tuossakin useampi henkilö, ja varmaan pidemmän seurannan pohjalta kuin tunnin telkkushowhun on leikattu.
Kyllä hän sanoi useaan kertaan, että hän on niin paljon parempi kuin muut ja luetteli monta monta henkilöä (mm. Petrin), joiden ei missään tapauksessa ainakaan tule voittaa.
Mikä siinä on ohjelmaa tehdessä sitten niin kovin vaikeaa näyttää sitä oikeaa osaamista ja niitä muiden selkäänpuukottamisia, jos oikeasti halutaan näyttää, että henkilö ansaitsi sen voiton ja oli muka kaikista reiluin? On todella vaikeaa ymmärtää, miten ja miksi nämä pätkät muka leikataan niin, että sitä jäätävää osaamista ei saada näkyviin vaan ainoastaan se tohottaminen, jyrääminen, haukkuminen ja silmien pyöritteleminen, jota ei muka lainkaan tapahtunut. Miten esimerkiksi Petristä kuitenkin huokui lähes jokaisessa tekemisessä ja kommentissa ammattimaisuus ja tyyneys.
Vierailija kirjoitti:
Petrille pointsit siitä että hän hävisi tyylikkäästi ja onnitteli Sointuja tosi kivasti, aikuisen ihmisen merkki tuo.
Ovela manipuloija loppuun saakka :) Petristä näkee kilometrin päähän sen, että hänen mielestään hän on ainut joka tietää ja osaa ja on muita fiksumpi. Petrin kaltaisiin ihmisiin on tullut törmättyä työelämässä monet kerrat ja aina sama juttu. Eivät näytä ulospäin todellista luonnettaan. Heidän kaltaisiaan oppii vuosien saatossa lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla näin paljon happamia ja katkeria naisia tällä palstalla?
Siksi koska Soinnun käytös oli rumaa, puhui pahaa toisista, sai erityiskohtelua putoamistilanteissa. Me ollaan oikeudenmukaista kansaa, eikä tykätä reiden kautta etenemisestä.
Sointu ja Jenni Alexandrova ovat molemmat yhtä muovisia ja kummatkaan ei ole mitään järjenjättiläisiä. Ja ei kyllä Jaajokaan kun valitsi neljästä ehdokkaasta sen huonoimman.