Koronarokotteen JO SAANUT? Millaisia oireita? Vai oliko mitään?
Palstalla öyhötetään että siihen kuolee tai halvaantuu, joten voisiko OIKEASTI asiasta tietävät eli ne ROKOTETUT kertoa että tuliko oireita ja jos, niin mitä?
Kommentit (402)
Onko täällä raskaana olevia, jotka ottaneet rokotteen? Aluksihan sitä ei suositeltu, edelleen THL:n sivuilla että "voi olla tarpeen" jos on suurentunut riski saada korona, muttei suoraan suositellakaan.
Oli toinen ketju jossa moni oli kokenut kuuakutisten muuttuneen. Luin ulkomaisista lehdistä, että tuota ilmiötä on tavattu maailmassa suht yleisesti. Suomenkielistä juttua en löytänyt mistään.
Rokote oli aStra edellinen kirjoittaja
Pistoskohdassa tuntui päivän lievää jomotusta, mutta niinpä tuo on ollut jokaisen piikin jälkeen. Väsymyksen tunnetta ei, eikä muitakaan sivuoireita. Pfiser-BionTECHiä.
Maskia aion käyttää elokuulle saakka kunnes tulee toinen annos. On se jo niin automaattista käydä kaupassa sen kanssa ja ottaa käsidesit ovella.
M56
Aika suuri osa kommentoijista kaikkine merkillisine oireineen taitaa olla trolleja?
Kaksi päivää Modernan (eka shotti) jälkeen käsi isosti kipeä, unettomuutta sen takia. Kolmas päivä ja kipu laski radikaalisti, 12h unet. Sen jälkeen normaali elo.
Piikki saatu 1.6.2021
Ei mitään oireita. Ei edes pistoskohta kipeä. Pfizerin.
Itsellä ei mitään ensimäiseen 12 tuntiin, mutta yöllä pistokohta olin sen verran kipeä, että ei tuntunut hyvältä nukkua kyljellään pisto-olkapää patjaa vasten. Tämän jälkeen ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikeaa sen rokotteeseen kuolleen on tulla itse palstalle kertomaan, että kuoli siihen rokotteeseen. Se ei kerro enää kenellekään yhtään mitään.
Vanhukset kuolee hiljaa keuhkokuumeeseen, kun sitä ei enää hoideta. Vaiettu aihe tässä maassa. Passiivinen eutanasia. Vanhuksena olisin varuillani. Vaatii omaisilta valppautta kiinniittää huomiota vanhuksen vointiin, hoitolaitoksissa voidaan tehdä mitä vain.
Moderna rokotteen sain eilen ja viime yönä en saanut säryltä nukuttua. Käsi on edelleen niin kipeä että esimerkiksi paidan pukeminen on tuskaa. Toivottavasti pian helpottaa. Muita oireita ei oo ollut.
Sain ensimmäisen Pfizer-rokotteen. Sen jälkeen oli 2 päivää käsivarsi vähän kipeä ja pistoskohtaan jäi mustelma pitkäksi aikaa. Muita oireita ei ole ollut.
Eka piikki saatu keskiviikkona. Lieviä oireita. Rokotuksen jälkeen n. 24h hieman höntti olo joka vaihtui lievän krapulan kaltaiseksi. Lievää palvelun tunnetta, lievää lihaskipua, väsymystä, päänsärkyä, pistokohta etenkin rokotuspäivänä kipeä, hieman huonovointisuutta ja puhti pois. Oireet loppuivat onneksi kun rokotuksesta oli kulunut 24h. Tänään täysin normaali olo. T. Nainen, 38v.
Pfizeriä siis sain. T. Nainen 38v.
Pfizer, kaksi annosta. Ei oireita. Tietty lievä jomotus käsivarressa, muttei muuta.
Ekan olen saanut (biontech-pfizer), ei tullut mitään oireita. Toisen saan elokuussa.
Moderna, oireet jatkuu viiden viikon ajan jo. Lihaskivut, turvonneet imusolmukkeet, ajoittainen päänsärky ja kainalon kipu. Oon ollu myös tosi väsyny mut en tiedä, voi olla että helle vaikuttaa tuohon?
Tuosta kuukautiskierron muutoksista on raportoitu ainaki iso-Britanniassa? Et ei oo trollaamista.
Lisäksi itseä alkaa jo ahdistaa, kun ei tiedä miten kauan näiden oireiden kanssa pitää kärvistellä.
Käsi oli loppupäivän kipeä ja pistoskohta seuraavana päivänä arka. Ei mitään muuta. Eli ihan normaalit "oireet".
Vierailija kirjoitti:
Korona rokote on paljon vaarallisempi kuin itse tauti. Hoito ei koskaan saisi olla tautia vakavempi.
Tiedän 4 vanhusta, jotka kuoli rokotteen jälkeen, kaikki perusterveitä.
Vain 4? Oletko varma, ettet sittenkin tunne 40 rokotteeseen kuollutta vanhusta? 😂
Ensimmäisellä kerralla oli vähän arkuutta pistokohdan ympärillä, toisella kerralla arkuutta oli vähän laajemmalla alueella, niin että kahtena yönä nukuin mieluummin toisella kyljellä. Pfizer-Biontech. Ei muuta.
Ekasta käsivarsi kipeä, vähän väsymystä. Eilen sain toisen ja illalla ja yöllä kuumepiikkiä pukkasi, tärisin horkassa. Muutaman kipulääkkeen olen ottanut, sain nukuttua. Käsivarsi kipeänä. Moderna.
Oireita voi tulla myöhemminkin jos virus koteloituu kuten herpes esim.vesirokkovirus joka sitten sieltä putkahtelee jos immuunivaste heikko esim.syöpä tms.ei vielä varmaa tietoa ole mikä syy sEuraus kuolemat kuolemia tulee ja vammoja joita ei voi enää korjata