Koronarokotteen JO SAANUT? Millaisia oireita? Vai oliko mitään?
Palstalla öyhötetään että siihen kuolee tai halvaantuu, joten voisiko OIKEASTI asiasta tietävät eli ne ROKOTETUT kertoa että tuliko oireita ja jos, niin mitä?
Kommentit (402)
Ekasta ei mitään. Eilen sain toisen, päätä ja jäseniä jomottaa, lämpöä 37,7. Toivottavasti häviää, että pääsen lapsenlapsen lakkiaisiin.
Ei muuta kuin rokotusta seuraavan päivän iltana särki nilkkoja aika kovasti.
Olin vähän pettynyt. Odotin että olisi edes kuumetta noussut.
Helvetillinen päänsärky, käsi kutiseva, kipeä ja puutunut kämmeneen asti, nivelsärkyjä sormissa, varpaissa ja selässä. Niska jäykkä ja kaula paksun tuntuinen. Vasen puoli kasvoista puutunut. Nenä, korvat ja pää tukkoiset. Kuumeinen olo. Kädet tuntuu täriseviltä, jalat heikoilta. Oksettava olo ja vatsassa kiertää. Muistinkohan nyt kaikki.. nämä ekasta Pfizeristä. En todellakaan aio ottaa toista annosta.
Vierailija kirjoitti:
Up. Nyt on varmaan aika monet hakeneet piikin. Kertokaa kokemuksistanne. Myös te, jotka haitte piikin jo muutama kuukausi sitten.
Itse vasta varasin ajan ja mietin uskaltaako mennä ottamaan.
Jos olet nuori tai keski-ikäinen, perusterve ja normaalipainoinen, niin ÄLÄ OTA. Se on turhaa.
Elämäni ensimmäinen veritulppa. Hoito auttoi.
Vierailija kirjoitti:
Helvetillinen päänsärky, käsi kutiseva, kipeä ja puutunut kämmeneen asti, nivelsärkyjä sormissa, varpaissa ja selässä. Niska jäykkä ja kaula paksun tuntuinen. Vasen puoli kasvoista puutunut. Nenä, korvat ja pää tukkoiset. Kuumeinen olo. Kädet tuntuu täriseviltä, jalat heikoilta. Oksettava olo ja vatsassa kiertää. Muistinkohan nyt kaikki.. nämä ekasta Pfizeristä. En todellakaan aio ottaa toista annosta.
Huimaus ja sydämen "lepatus" unohtuivat listasta.
Käsi oli pistokohdasta hieman arka 2 päivää, ei mitään muita oireita. Paljon pahemmat oireet on tullut mm. influenssarokotteista.
Eka piikki saatu Pfizeria. Rokotuskohta tuli kipeäksi ja väsynyt olo parina päivänä, sellainen yleiskipeän "flunssaisen" tuntuinen ja kulmat kurtussa sen verran paljon, että päätin ottaa särkylääkettä. Ei kuumetta kuitenkaan. Myöhemmin imusolmukkeita oli turvoksissa ympäri kehoa muutaman viikon ajan, niin että itse huomasi erilaisuuden. Ei ne ulkopuolisille asti näkyneet.
Ei mitään oireita. Edes pistospaikkaa en illalla enää muistanut.
Aika vaikeaa sen rokotteeseen kuolleen on tulla itse palstalle kertomaan, että kuoli siihen rokotteeseen. Se ei kerro enää kenellekään yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eka piikki saatu Pfizeria. Rokotuskohta tuli kipeäksi ja väsynyt olo parina päivänä, sellainen yleiskipeän "flunssaisen" tuntuinen ja kulmat kurtussa sen verran paljon, että päätin ottaa särkylääkettä. Ei kuumetta kuitenkaan. Myöhemmin imusolmukkeita oli turvoksissa ympäri kehoa muutaman viikon ajan, niin että itse huomasi erilaisuuden. Ei ne ulkopuolisille asti näkyneet.
Lisäys, on ASA- eli asetyylisalisyylihappoallergia. Aion ottaa toisenkin rokotteen.
Yksi piikki, ei mitään oireita.
Toinen heinäkuussa.
Ensimmäinen piikki toukokuun alussa. Ei mitään oireita.
Toinen piikki heinäkuussa.
Yleensä en saa mistään rokotuksista oireita, ei tule edes käsivarsi kipeäksi.
Kaikenkaikkiaan siis piikin hyvät ja huonot puolet: Miinuspuolella iso kasa vaivoja ja oireita, jossa vakavia, harmillisia, lieviä ja vähäisiä haittoja. Mitä konkreettista hyvää on sitten seurannut? Ähhh, no...ehkä sitä ettei vielä tai vieläkään ole haittoja ilmennyt (jos kohta ei kyllä ei mitään apuakaan ollut).
Eli piikki on joko samantekevä tai haitallinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos immuunijärjestelmä toimii, niin elimistö reagoi rokotteeseen. Se on hyvä merkki. Paria päivää pitempään oireiden ei pitäisi kestää.
Tämä on täyttä paska puhetta!
AZ - Phizer kombo saatu. Kummastakaan ei mainittavia oireita.
Ikää 66v
Rokote: Moderna
Lihakset pistoskohdasta kipeät ja hetken nausea.
Ikä: 56 v
Neljäs kuukausi menossa alkoi aaltoileva oireisto polttavakipu rinnassa erittäin vaikea hengittää aivan kuin keuhkot olis jumissa vilunväristykset vapina vaikea kävellä lihas-nivelkivut sormienja varpaiden pistely aluksi ripuli oksentelu kurkkukipu suun pistely kaula polte särky turvotus silmäsärky erittäin voimakas päänsärky voimakas väsymys*nämä oireet tulevat 3 päivän jaksoissa välillä parempi sitten taas alkaa vilunväristykset ym. Oireet osa oireista palaa parempana päivänä heti pienemmästäkin rasituksesta vapina voimakas jne. NYtOireisto jkv.parempi limaa irtoaa keuhkoista aivastelu ja yskä jatkuu edelleen mustelmia tulee paljon ääni kateissakova väsymys ei jaksaerittäin väsynyt.olen myös perussairas autoimmuuni sairauksia.rokotus kohta ok.kävin myös lääkärissä jos ei pysty oleen kotona sairaalaan muuten odotellaan ei toista piikkiä.ottakaa rokote teho on arvoitus.kaipaan viime kesää sillonhan kaikki oli hyvin ensi syksy tapahtuu sama kuin intiassa siellähän oli erittäin hyvä aika ja sitten alkoi todella fataalielämä mutta tämähän karsii heikot pois elämähän on tälläinen.
Oireita voi tulla myöhemminkin jos virus koteloituu kuten herpes esim.vesirokkovirus joka sitten sieltä putkahtelee jos immuunivaste heikko esim.syöpä tms.ei vielä varmaa tietoa ole mikä syy sEuraus kuolemat kuolemia tulee ja vammoja joita ei voi enää korjata
Pfizerin jälkeen käsi kipeä pari päivää ja vuorokausi rokotuksen jälkeen olin tavallista väsyneempi.