Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotteen JO SAANUT? Millaisia oireita? Vai oliko mitään?

Vierailija
22.02.2021 |

Palstalla öyhötetään että siihen kuolee tai halvaantuu, joten voisiko OIKEASTI asiasta tietävät eli ne ROKOTETUT kertoa että tuliko oireita ja jos, niin mitä?

Kommentit (402)

Vierailija
161/402 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"... nyt on uuden taudin torjumiseksi kehitetty rokote, joka tulee olemaan pakollinen ja sen ottavat merkitään... Myöhemmin kukaan, jota ei ole merkitty luvulla 666, ei voi ostaa eikä myydä, saada lainaa, saada työpaikkaa jne. Ajatteluni kertoo minulle, että tämä on se järjestelmä, jonka kautta Antikristus on päättänyt vallata koko maailman ja ihmiset, jotka eivät ole osa tätä järjestelmää, eivät löydä työtä jne. - olivatpa sitten mustia, valkoisia tai punaisia. Toisin sanoen, kaikki, jotka hän ottaa haltuunsa globaalia taloutta ohjaavan talousjärjestelmän kautta ja vain ne, jotka ovat hyväksyneet sinetin, luvun 666 merkin, voivat osallistua liiketoimiin."

Vierailija
162/402 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootapas pitkässä juoksussa.

No mehän odotetaan... Tai hetkinen, mitä me oikeastaan odotetaan? Laumasuojan muodostumistako, vaikka sitä ei tule tapahtumaan juuri sinunkaltaistesi takia? Otapa hurja arvaus kumpi joutuu todennäköisemmin sairaalaan saatuaan koronan vakavan tautimuodon? Minä (2 x rokotettu), vai sinä, joka nähtävästi tutkittuun tietoon nojautuen viljelet tätä "ootapas" - ideologiaasi.

Niimpä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/402 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

doctor gates kirjoitti:

"... nyt on uuden taudin torjumiseksi kehitetty rokote, joka tulee olemaan pakollinen ja sen ottavat merkitään... Myöhemmin kukaan, jota ei ole merkitty luvulla 666, ei voi ostaa eikä myydä, saada lainaa, saada työpaikkaa jne. Ajatteluni kertoo minulle, että tämä on se järjestelmä, jonka kautta Antikristus on päättänyt vallata koko maailman ja ihmiset, jotka eivät ole osa tätä järjestelmää, eivät löydä työtä jne. - olivatpa sitten mustia, valkoisia tai punaisia. Toisin sanoen, kaikki, jotka hän ottaa haltuunsa globaalia taloutta ohjaavan talousjärjestelmän kautta ja vain ne, jotka ovat hyväksyneet sinetin, luvun 666 merkin, voivat osallistua liiketoimiin."

Sillä lailla.

Vierailija
164/402 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli sokea, kuuro, mykkä ja neliraajahalvaantunut. Lisäksi sain 10 erilaista syöpää, ja mikrosiru aiheuttaa sekavuuskohta..esgouhås98hqå08aqfebå0f8b

zde0gh

sges+h+¨sr9rgj

a<fj+s9rg

Niin, siis sekavuuskohtauksia.

Vierailija
165/402 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta rokote teki homon, alkoi penis vipattamaan aina kaupan kassallakin kun siinä oli alfauros, ennen vain harvoin jos näin kauniin naisen

Vierailija
166/402 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat piikit saatu, eka kerralla se käsivarsi mihin sen sain, oli maitohapoilla päivän ja nukutti tavallista makeammin päivän verran. Tietty itse pistoskohta oli vähän kipeä ja turvonnut, mutta olen saanut pahempaa paarmanpuremasta.

Toisella kerralla nukuin suurimman osan seuraavasta päivästä, kainalon imusolmukkeet oli n. vuorokauden ajan turvonneet (merkki immuunipuolustuksen toiminnasta!) ja se sama arkuus ja lievä turvotus pistoskohdalle.

Normaalit influenssapiikit on yleensä aiheuttaneet pahempaa joten vaikka tämä pitäisikin uusia kerta vuoteen, ei tule olemaan ongelma.

Vierailija
167/402 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat piikit saatu, eka kerralla se käsivarsi mihin sen sain, oli maitohapoilla päivän ja nukutti tavallista makeammin päivän verran. Tietty itse pistoskohta oli vähän kipeä ja turvonnut, mutta olen saanut pahempaa paarmanpuremasta.

Toisella kerralla nukuin suurimman osan seuraavasta päivästä, kainalon imusolmukkeet oli n. vuorokauden ajan turvonneet (merkki immuunipuolustuksen toiminnasta!) ja se sama arkuus ja lievä turvotus pistoskohdalle.

Normaalit influenssapiikit on yleensä aiheuttaneet pahempaa joten vaikka tämä pitäisikin uusia kerta vuoteen, ei tule olemaan ongelma.

Niin ja siis Pfitzer oli.

Vierailija
168/402 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mitään. Käsi oli vähän kipeä sinä iltana mutta siinä kaikki.

Vierailija
169/402 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä tuli vain hiukan väsynyt ja keskittymiskyvytön olo, toisesta ei tullut mitään.

Koska olen isossa sairaalassa töissä, tunnen paljon rokotuksen saaneita, ja lähes kaikki "selvisivät" käden kipeytymisellä ja pienellä lämmön nousulla. Mutta koska poikkeus vahvistaa säännön, yksi sai kauhean ripulin, yksi hirveät lihaskivut ja korkean kuumeen ja yksi lievän kasvohalvauksen.

Vierailija
170/402 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan rokotuksen saaneista ystävistäni, työkavereista ja sukulaisista, joiden kanssa olen aiheesta keskustellut ei ole saanut muita oireita kuin pistoskohdan kipeytymisen ja jotkut myös lievää lämpöilyä.

Itse jostain syystä reagoin pahoinvoinnilla, kunnon kuumeella ja vilunväristyksillä. Olin vähän toistaitoinen kaksi päivää. Taitavat kuitenkin olla aika yleisiä sivuvaikutuksia.

Eka rokote vasta saatu, Pfizerin Comirnaty.

N: 58 v

PS. Mihin perustuu väite siitä, että rokotuksen pahimmat sivuvaikutukset tulevat ilmi myöhemmin? Miten tätä on tutkittu? Kauanko pitää odotella?

Vierailija
171/402 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan rokotuksen saaneista ystävistäni, työkavereista ja sukulaisista, joiden kanssa olen aiheesta keskustellut ei ole saanut muita oireita kuin pistoskohdan kipeytymisen ja jotkut myös lievää lämpöilyä.

Itse jostain syystä reagoin pahoinvoinnilla, kunnon kuumeella ja vilunväristyksillä. Olin vähän toistaitoinen kaksi päivää. Taitavat kuitenkin olla aika yleisiä sivuvaikutuksia.

PS. Mihin perustuu väite siitä, että rokotuksen pahimmat sivuvaikutukset tulevat ilmi myöhemmin? Miten tätä on tutkittu? Kauanko pitää odotella?

Ne väitteet phimmista sivuvaikutuksista on foliohattufoorumeilta peräisin. Eivät ymmärrä miten rokotteet toimivat ja pelkäävät mitä eivät ymmärrä. Pitävät sähköäkin varmaan taikuutena.

Vierailija
172/402 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä pisteli raajoja muutamia päiviä, hengenahdistusta ja sekavia unia.

Vierailija
173/402 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kuume 39 astetta tilasta. Ekasta käsi vähän pipi.

Vierailija
174/402 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla ensimmäinen Pfizer. Käsi kipeytyi nopeasti ja juilii ikävästi edelleen. Välillä kipu ollut kovakin. Pientä puutumista kämmenessä. Kuume nousi vähitellen, nyt 38 astetta kun kulunut 9h rokotuksesta. Olo on kurja. Toivottavasti tämä ei pahene... en tiedä uskallanko ottaa kakkosta, koska tämönkaltaisia haittareaktioita ykkösrokotteesta raportoidaan alle 1% rokotetuista ja tokan rokotteen jälkeen aina pahemmat oireet. Joillekin on jäänyt pysyviä haittoja rokotteista, toivottavasti menisi nyt itselläni kaikki hyvin...

Vierailija
175/402 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne väitteet phimmista sivuvaikutuksista on foliohattufoorumeilta peräisin. Eivät ymmärrä miten rokotteet toimivat ja pelkäävät mitä eivät ymmärrä. Pitävät sähköäkin varmaan taikuutena.

Kerropas sinä, että miten tämä aiemmin ihmisillä käyttämätön teknologia (mRNA), joka ei ole edes rokote, toimii? Sitä kun ei tiedeväkikään vielä tiedä, mutta sinä tunnut tietävän.

Vierailija
176/402 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käden kipua ja turvotusta, eli samaa kuin olen saanut aiemmin muistakin rokotteista. Muuten oli ihan normaali olo.

Vierailija
177/402 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oireita paitsi käsi oli vähän kipeä samana päivänä ja seuraavana. Kuten muissakin rokotteissa ollut.

Vierailija
178/402 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kipeä ja väsymystä samana päivänä kun sain rokotteen. N27 ja comirnaty

Vierailija
179/402 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta rokotteesta käsivarsi tuli kipeäksi ja muutaman päivän kuluttua kaulan imusolmukkeet turposivat ja kipeytyivät muutamaksi päiväksi. Huomenna viikko toisesta rokotteesta, tähän mennessä vain hieman käsi kipeytynyt. 

Vierailija
180/402 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropas sinä, että miten tämä aiemmin ihmisillä käyttämätön teknologia (mRNA), joka ei ole edes rokote, toimii? Sitä kun ei tiedeväkikään vielä tiedä, mutta sinä tunnut tietävän.

"RNA-rokotteet sisältävät lähetti-RNA:ta (mRNA). Sen avulla lihassolut rokotteen pistokohdassa saadaan tuottamaan vaikuttavaa ainetta, tässä tapauksessa koronaviruksen pintaproteiinia.

Elimistön puolustusjärjestelmä tunnistaa tämän pintaproteiinin vieraaksi ja alkaa tuottaa vasta-ainetta sitä vastaan. Näin elimistöä opetetaan torjumaan varsinaista koronavirusta, jos tautia aiheuttava virus pääsee elimistöön."

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajanko…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän