Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotteen JO SAANUT? Millaisia oireita? Vai oliko mitään?

Vierailija
22.02.2021 |

Palstalla öyhötetään että siihen kuolee tai halvaantuu, joten voisiko OIKEASTI asiasta tietävät eli ne ROKOTETUT kertoa että tuliko oireita ja jos, niin mitä?

Kommentit (402)

Vierailija
101/402 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenekään teidän rokotteesta ei ole kulunut vielä niin kauaa, että todelliset (ei lämpöä ja lihaskipua jne) ongelmat olisivat ehtineet ilmaantua. Kuten sikapiikissä, jäävuorenhuippu alkaa sulaa jälkijunassa.

Vierailija
102/402 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizer, 2 piikkiä saatu. Molemmista tuli käsi kipeäksi ja vähän kuumotti, ei muuta. N48v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Nyt on varmaan aika monet hakeneet piikin. Kertokaa kokemuksistanne. Myös te, jotka haitte piikin jo muutama kuukausi sitten. 

Itse vasta varasin ajan ja mietin uskaltaako mennä ottamaan.

Vierailija
104/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli reisiin ihottumaa, mutta en tiedä yhtään johtuiko se rokotuksesta.

Vierailija
105/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernan 2piikki otettu, tuli kuumetta ihan kunnolla, hikoilin ja palelin, tunsin oloni todella sairaaksi. Oli myös päänärkyä ja pahoinvointia.

Vierailija
106/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat Pfizerin piikit saatu jo muutama kuukausi sitten. Ei yhtään mitään kipua tai muutakaan. Ihan terve olo on ollut. En usko mihinkään vuosien kuluttua tuleviin oireisiin. Mihin sekin luulo perustuu että jotain tapahtuisi pitkän ajan päästä? 

Vierailija
107/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka piikki saatu; käsi kipeä vuorokauden verran ja vähän turvotusta. Ja väsymystä, mutta sitä nyt on aina.

Vierailija
108/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat Pfizerin piikit saatu jo muutama kuukausi sitten. Ei yhtään mitään kipua tai muutakaan. Ihan terve olo on ollut. En usko mihinkään vuosien kuluttua tuleviin oireisiin. Mihin sekin luulo perustuu että jotain tapahtuisi pitkän ajan päästä? 

Salaliittoteoreetikkojen tuttu kaava. Kun ei harmageddon tapahdukaan heti, uhotaan että tapahtuu myöhemmin, nähkääpä vain! Trumpinkin väitetään nousevan vielä tänä vuonna presidentiksi USA:ssa.

Vierailija
109/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizer-Biontech muutama päivä ennen vappua. Ei mitään sivuvaikutuksia toistaiseksi.

Vierailija
110/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootapas pitkässä juoksussa.

kyllä, kaikkein karmivin arvio on prionitaudit. Autoimmmuunisairaudetkin leikkiä noiden rinnalla.

Vierailija
111/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sairaalahoidossa viikon, teholla 2 päivää. Edelleen sairaslomalla. En olisi ottanut jos olisin tämän tiennyt. Ilmeisesti hormonaalinen ehkäisy voi laukaista hyvin vakavia oireita. Tutkivat edelleen syytä.

Mihin rokotteeseen tämä liittyy? Olitko perusterve ennen rokotteen ottamista?

Vierailija
112/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaliittoteoreetikkojen tuttu kaava. Kun ei harmageddon tapahdukaan heti, uhotaan että tapahtuu myöhemmin, nähkääpä vain! Trumpinkin väitetään nousevan vielä tänä vuonna presidentiksi USA:ssa.

Jos sellainen tapahtuisi heti, niin ei kai kukaan sen jälkeen rokottautuisi enää.

Vierailija
113/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni ei ekasta Pfizer-piikistä tullut mitään oireita. Omaa rokotusvuoroa ei ole vielä tullut.

Vierailija
114/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä, kaikkein karmivin arvio on prionitaudit. Autoimmmuunisairaudetkin leikkiä noiden rinnalla.

Usan Vaers -tietokannasta löytyy seurauksina rokotuksista jo ainakin joitain prionitautiin sairastuneita. Reuters Fact Check otti kantaa tähän prionitautiväitteeseen, jopa se myönsi näkemässäni Reutersin tekstissä, että VAERS:ssa todellakin on prionitaudin saaneita.

Vierailija
115/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä ei tullut muuta kuin käsi vähän kipeä, kuten useimmista rokotteista tulee. Suurin osa tutuista on saanut jo rokotteen, osa jo kaksikin. Juuri kellään ei ole ollut mitään. Yhdellä oli pahoinvointia pari päivää, ja yhdellä oli kuumetta pari päivää. 

Vierailija
116/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usan Vaers -tietokannasta löytyy seurauksina rokotuksista jo ainakin joitain prionitautiin sairastuneita. Reuters Fact Check otti kantaa tähän prionitautiväitteeseen, jopa se myönsi näkemässäni Reutersin tekstissä, että VAERS:ssa todellakin on prionitaudin saaneita.

No ei kyllä äkkiseltään löytynyt tietoa tästä. Onko sulla linkkiä heittää?

Vierailija
117/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VAERS kerää KAIKEN mitä tapahtuu rokotuksen jälkeen, ei ota kantaa siihen, onko sairaus, onnettomuus tms. tullut rokotuksesta vai täysin siitä riippumattomista syistä. Moni vaan kuvittelee, että kaikki VAERSissa olevat vaivat on rokotuksen haittavaikutuksia.

Vierailija
118/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mahdollisimman moni ei uskalla ottaa rokotetta sivuoireiden pelossa niin mä saisin sen rokotteen ehkä sit nopeammin. :D Sairastakaa te se korona. Mä otan mielummin yhden päivän käden jomotuksen. Mies jo sai sen AstraZenecan. Vain pistoskohtaa jomotti seuraavana päivänä.

Ehdottomasti otan mieluummin rokotteen kuin sairastan Koronan. Nyt on iltiksessä juttu, että koronan sairastaneilla on todettu vain murto- osa vasta- aineita verrattuna rokotteen saajiin. Eli taudin sairastaminen ei tuo yhtä hyvää suojaa minkä rokotus tuo. Tuon pitäisi normaaliälyisen ymmärtää.

Minulle ainakin lääkäri sanoi, että kun sairastin koronan niin se antaa paremmat suojan ja vasta-aineet kuin rokotus..? Rokotuksen voi ottaa 6kk sairastamisen jälkeen, mutta vähän vielä epäröin otanko sitä. Sairastan astmaa, ja olen kuullut, että monilla rokotuksen ottaneilla on astman oireet pahentuneet pitkäksi aikaa. Koronasta selvisin suhteellisen lievillä oireilla, jälkitautina tuli poskiontelontulehdus.

Vierailija
119/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pfizer, pientä särkyä.

Vierailija
120/402 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mahdollisimman moni ei uskalla ottaa rokotetta sivuoireiden pelossa niin mä saisin sen rokotteen ehkä sit nopeammin. :D Sairastakaa te se korona. Mä otan mielummin yhden päivän käden jomotuksen. Mies jo sai sen AstraZenecan. Vain pistoskohtaa jomotti seuraavana päivänä.

Ehdottomasti otan mieluummin rokotteen kuin sairastan Koronan. Nyt on iltiksessä juttu, että koronan sairastaneilla on todettu vain murto- osa vasta- aineita verrattuna rokotteen saajiin. Eli taudin sairastaminen ei tuo yhtä hyvää suojaa minkä rokotus tuo. Tuon pitäisi normaaliälyisen ymmärtää.

Minulle ainakin lääkäri sanoi, että kun sairastin koronan niin se antaa paremmat suojan ja vasta-aineet kuin rokotus..? Rokotuksen voi ottaa 6kk sairastamisen jälkeen, mutta vähän vielä epäröin otanko sitä. Sairastan astmaa, ja olen kuullut, että monilla rokotuksen ottaneilla on astman oireet pahentuneet pitkäksi aikaa. Koronasta selvisin suhteellisen lievillä oireilla, jälkitautina tuli poskiontelontulehdus.

Ai 6 kk koronan sairastamisen jälkeen? Minun kaverit on kyllä ottaneet jo parin kolmen kuukauden päästä koronan sairastamisesta piikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä