Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotteen JO SAANUT? Millaisia oireita? Vai oliko mitään?

Vierailija
22.02.2021 |

Palstalla öyhötetään että siihen kuolee tai halvaantuu, joten voisiko OIKEASTI asiasta tietävät eli ne ROKOTETUT kertoa että tuliko oireita ja jos, niin mitä?

Kommentit (402)

Vierailija
61/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan asa-allerginen (asetaalisalisyyli allergia) ottanut rokotetta, olen kuullut että voi tulla kovia oireita?

Mulla paha asa-allergia. Ensimmäinen rokote otettu, tehoste edessä parin viikon päästä. Ensimmäisestä rokotteesta ei tullut mitään oireita. Ehkä pientä väsymystä samana iltana korkeintaan. Ei mitään allergiseen reaktioon viittaavaa.

Vierailija
62/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikutus autoimmuunisairauksiin? Itsellä on jo kaksi sairautta ja mietityttää voisiko rokote laukausta vielä uuden sairauden. Olin jotain lukevinani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotuskohtaan nousi punainen, kuumottava patti, joka jomotti n. vuorokauden. Pientä lämpöä yön yli, päätä särki ja väsytti. Kaikki oireet ohi reilussa vuorokaudessa. Työkavereilta kuulin samanlaisia kokemuksia, tosin yhdelle oli laukaissut sen verran pahan ja pitkäkestoisen päänsäryn, että jäi kahdeksi päiväksi lepäilemään. Nyt on töissä normaalisti.

Vierailija
64/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljällä lähipiiristäni ei ekarokotteesta tullut mitään. Yhdellä tuli käsi kipeäksi, kahdella pientä lämpöä, kesti päivän.

Hän, joka on saanut kummatkin rokotteet jos, sai tehosteesta parin päivän 39 asteen kuumeen ja kovan väsymyksen, sekä lihaskipuja, mutta sitten hävisi oireet.

Vierailija
65/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos immuunijärjestelmä toimii, niin elimistö reagoi rokotteeseen. Se on hyvä merkki. Paria päivää pitempään oireiden ei pitäisi kestää.

Immuunipuolustus saattaakin sitten viedä sinut hautaan oireiden yltyessä rajuiksi.

Vierailija
66/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikalla on rokotettu n. 30 asiakasta, ei oireita kenelläkään (tosin he ei välttämättä osaa kertoa jos on esim kipua jossain). Henkilökuntaa n. 60 henkeä, heillä on ollut jotain käsikipua mutta ei muuta.

Vierailija
67/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oireita Modernan rokotteesta.

Vierailija
68/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotteesta vakavien oireiden saaminen on hyvin hyvin hyvin paljon epätodennäköisempää kuin itse taudista vakavien oireiden saaminen. Uskokaa jo tämä hörhöt. Rokotetta ei tarvitse pelätä. 

Vierailija
69/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos immuunijärjestelmä toimii, niin elimistö reagoi rokotteeseen. Se on hyvä merkki. Paria päivää pitempään oireiden ei pitäisi kestää.

Aina tätä samaa jankutetaan hysteerisesti, että se on hyvän merkki, kun elimistö reagoi  - ei todellakan ole.

Ettekö tajua, että teihin on juuri ruiskutettu huippumyrkkyjä. kuten mm. formaldehydiä, fenolia ja alumiinia, jotka alkavat "tehota" vasta viikon, kuukauden tai vuosien päästä.

Ja se teho on tosiaan jotain ihan muuta kuin luulette -  se on teitä vastaan oleva rokote.

Vierailija
70/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarokotteesta vakavien oireiden saaminen on hyvin hyvin hyvin paljon epätodennäköisempää kuin itse taudista vakavien oireiden saaminen. Uskokaa jo tämä hörhöt. Rokotetta ei tarvitse pelätä. 

Heheheheheheheeeeehahahahahahohohohohoahhooooooooaaa.

T: Bill Gates

Vierailija
71/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut vain ensimmäisen annoksen; ei mitään oireita. Pfizerin rokote.

M20 

Ei kai 20-vuotiaita Suomessa rokoteta Pfizerin rokotteilla, vaan Astra Zenecalla?

Vierailija
72/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pahemmat kuin mitä oli koronataudissa. Rokotteesta tuli 4 päivön kuumeilu ja viikin vetämätön olo Olin pois töistä viikon. Sen jälkeen 2 viikkoa väsymystä.

En ota tehostetta, mulle riitti.

Vierailija
73/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona rokote on paljon vaarallisempi kuin itse tauti. Hoito ei koskaan saisi olla tautia vakavempi. 

Tiedän 4 vanhusta, jotka kuoli rokotteen jälkeen, kaikki perusterveitä.

Vierailija
74/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tätä samaa jankutetaan hysteerisesti, että se on hyvän merkki, kun elimistö reagoi  - ei todellakan ole.

Ettekö tajua, että teihin on juuri ruiskutettu huippumyrkkyjä. kuten mm. formaldehydiä, fenolia ja alumiinia, jotka alkavat "tehota" vasta viikon, kuukauden tai vuosien päästä.

Ja se teho on tosiaan jotain ihan muuta kuin luulette -  se on teitä vastaan oleva rokote.

Se on just näin. Ja esim hedelmättömyys tulee ilmi aina myöhemmin, eikä moni osaa ajatella että se johtuu todella usein rokotteista.

Vierailija
75/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut vain ensimmäisen annoksen; ei mitään oireita. Pfizerin rokote.

M20 

Ei kai 20-vuotiaita Suomessa rokoteta Pfizerin rokotteilla, vaan Astra Zenecalla?

Ulkosuomalaisen kommentti?

Vierailija
76/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on just näin. Ja esim hedelmättömyys tulee ilmi aina myöhemmin, eikä moni osaa ajatella että se johtuu todella usein rokotteista.

Sinulla on varmaan jokin tieteellisesti pätevä lähde omaperäiselle väitteellesi. Vai keksitkö tuon ihan itse?

Vierailija
77/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, kun pahoista oireista kerrottaessa se on aina "tutun kummin kaiman postinkantajan sisko sai hirveitä oireita niin nyt en uskalla ottaa!!"

Tässäkään ketjussa kenelläkään ei ole omaa kokemusta oireista vaan ainoastaan kuultua

Vierailija
78/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikutus autoimmuunisairauksiin? Itsellä on jo kaksi sairautta ja mietityttää voisiko rokote laukausta vielä uuden sairauden. Olin jotain lukevinani. 

Tämä minuakin kiinnostaa. Lähinnä pelkääb, jos rokote aiheuttaisi autoimmuunisairauteni aktivoitumisen, kuten sikainfluenssarokote teki. Elimistöni ei vain kestäisi enää kortisonikuuria ja muiden lääkkeiden annoskokojen nostoa.

Vierailija
79/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on varmaan jokin tieteellisesti pätevä lähde omaperäiselle väitteellesi. Vai keksitkö tuon ihan itse?

Tuota löytyy lähde.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/koronarealistit-sivusto-levittaa-h…

Vierailija
80/402 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootapas pitkässä juoksussa.

En juokse pitkiä matkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä