Miten joku voi ihastua mieheen, jolla on parta?
Sänki tai pieni kesäparta on ok, mutta sellainen ihan oikea parta? Ihastusketjussa enemmän kuin yksi sanoi ihastuvansa partaisiin. Miten on mahdollista? Luotaantyöntävää minusta.
Mielipiteitä?
Kommentit (70)
Miten kukaan voi ihastua naiseen, jonka tissit riippuvat? Luotaantyöntävää minusta.
En ihastu kuoreen, ihastun sisältöön.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi ihastua naiseen, jonka tissit riippuvat? Luotaantyöntävää minusta.
Olet kyllä aika erikoinen, jos nuo ovat sinusta verrannollisia. Toiselle ei voi mitään, toiselle voi. Ap
Joillekin sopii todella hyvin. Miksi ei voisi ihastua?
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on iso ja muhkea, kauniin punainen parta. Komistaa häntä älyttömästi, tuoksuu huumaavalta ja toimii vieläpä kivana tyynynä mulle. Sitä on myös kiva hypistellä. Parrakkaat miehet on 10/10! <3
Yllättäen makuasia.
Parta ei komista ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä aika erikoinen, jos nuo ovat sinusta verrannollisia. Toiselle ei voi mitään, toiselle voi. Ap
Mitä sillä voimisella on luotaantyöntävyyden kanssa tekemistä?
Parta on miesten meikkiä! Näyttää komealta ja maskuliiniselta, vihjaa että puunkaato onnistuu. Superseksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riipurinta bongattu!
Minusta parta on miehekäs ja vähän villi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on iso ja muhkea, kauniin punainen parta. Komistaa häntä älyttömästi, tuoksuu huumaavalta ja toimii vieläpä kivana tyynynä mulle. Sitä on myös kiva hypistellä. Parrakkaat miehet on 10/10! <3
Yllättäen makuasia.
Parta ei komista ketään.
Jokaisella tietämälläni miehellä parran kasvatus on huomattavasti lisännyt heidän menestystään naismarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan rinnatkin nostattaa ylemmäs kirurgin avustuksella.
Jos parta on kiinni kivassa tyypissä, mikä ettei voisi ihastua?
En mä parrattomia miehiä oo aikoihin enää katsellutkaan.
Nuorempana ei kyllä parrakkaat miehet vielä vedonneet, kun tuli mielikuva liian aikuisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen makuasia.
Parta ei komista ketään.
Jokaisella tietämälläni miehellä parran kasvatus on huomattavasti lisännyt heidän menestystään naismarkkinoilla.
Nyt rupesit isottelemaan.
🕺🏻😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riipurinta bongattu!
En ole oikein nähnyt muiden naisten rintoja, että voisin verrata.
Mulla kyllä on ihan partafetissi.
Mut en nyt tuu tänne enempää parrakkaita miehiä ylistämään, kun täällä haukutaan mun riippuvia tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan rinnatkin nostattaa ylemmäs kirurgin avustuksella.
Se maksaa mutta köyhä riippuva tissinen nainen se vasta vastenmielinen on. t. Partainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä voimisella on luotaantyöntävyyden kanssa tekemistä?
Siis muutamalla höylänvedolla saa itsestään paremman näköisen. Miksi ei tee sitä?
Yllättäen makuasia.