Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotteen JO SAANUT? Millaisia oireita? Vai oliko mitään?

Vierailija
22.02.2021 |

Palstalla öyhötetään että siihen kuolee tai halvaantuu, joten voisiko OIKEASTI asiasta tietävät eli ne ROKOTETUT kertoa että tuliko oireita ja jos, niin mitä?

Kommentit (402)

Vierailija
21/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään oireita kummastakaan injektiosta.

No harmi. Sittenhän se ei toimi sulla.

Vierailija
22/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotuksesta ei tullut mitään oireita. Kausi-influenssarokotuksesta tuli käsi vähän kipeäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu on töissä hoivakodissa. Kertoi että kaksi hoidokkiaa on kuollut rokotuksesta muutaman päivän jälkeen nousseen kuumeen jälkeen. Muttei voi todistaa että rokotukseen kuolivat. Olisivat voineet muutoinkin kuolla pian.

Vierailija
24/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AfricaTraveller kirjoitti:

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa. Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään. ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.

Eli sä sait hallusinaatioita

Vierailija
25/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu on töissä hoivakodissa. Kertoi että kaksi hoidokkiaa on kuollut rokotuksesta muutaman päivän jälkeen nousseen kuumeen jälkeen. Muttei voi todistaa että rokotukseen kuolivat. Olisivat voineet muutoinkin kuolla pian.

Meidän osastolla ei ole vielä kukaan kuukahtanut rokotuksen jälkeen. Tosin meillä ei ole hoidokkeja, vaan asukkaita.

Vierailija
26/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oireita tullu.

Vierailija
27/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys,olisin voinut nukkua pystyyn. Kunnon Rytmihäiriöt jotka kesti pari päivää. Päänsärky ja koko selkä oli viikon kipeä. Toista rokotetta en ole saanut vielä. Saa nähdä mitä silloin on edessä, koska toinen piikki on ollut se, joka on rokotetuille aiheuttanut pahemmat oireet.

Vierailija
28/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäistä kipua pistokohdassa, ei muuta.

Vierailija
29/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkaisen oli käsi kipeä.

Vierailija
30/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko vastauksessanne täsmentää, mitä rokotetta saitte? Pfizer, Astra, Moderna?

Vierailija
31/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin puolesta vastaan. Hänellä ekasta ei mitään, toisesta tuli seuraavana yönä kuumetta. Hänen työkavereistaan useimmila ei tullut mitään, mutta juuri toisesta tuli tuo pieni kuumepiikki muutamille. Juuri juteltiin eilen asiasta.

Vierailija
32/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan jalkeen paivan ajan jomotusta pistoskohdassa ja noin 3-4 paivaa vasymysta, lievaa kuivaa yskaa ja kuumeinen olo vaikkei kuumetta, ei muuta.

Tokan jalkeen samana iltana vasymysta ja seuraavana paivana lievaa yskaa ja kuumeinen olo, ei kuumetta. Kiinalainen rokote.

Vierailija
33/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sai koronarokotteen. Käsi oli kipeä ja hieman nuutunut olo oli ollut seuraavana päivänä. Yöllä oli ollut vilunväristyksiä. Siinä se.

Vierailija
34/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupesi kivekset roikkumaan rokotuksen jälkeen.

Vierailija
35/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizer eka, pistokohdan arkuus 1 vrk. Vastaava kuin infl rok. Toinen 2 kk kuluttua.

Vierailija
36/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on saanut kaksi piikkiä, Pfizer. Ei mitään reaktiota.

Vierailija
37/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla rupesi kivekset roikkumaan rokotuksen jälkeen.

Hienoa, että viimeinkin laskeutuivat. 👍

Vierailija
38/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vain ensimmäisen annoksen; ei mitään oireita. Pfizerin rokote.

M20 

Vierailija
39/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekasta ei mitään, tokasta flunssainen olo: vilunväreitä, väsymystä, lihaskipua. Ei kuumetta. Meni puolessatoista vrk:ssa ohitse.

Tämä pfizerista

Vierailija
40/402 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hieman huolettaa rokotteen otto, vaikka hyvin rokotemyöteinen olenkin. Influenssarokotteesta olen ollut aina muutaman päivän ihan kunnon kuumeessa ja lihaskivuissa ne harvat kerrat, kun olen sen ottanut. Käsivarteen tulee puolikkaan kananmunan kokoinen patti, ja kun se alkaa laskea niin kuunekin laskee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän