Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ Ensikot tiistaihin ~*~

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Vilkutuksia enskoille*

Palailen päivän mittaan paremmalla ajalla, nyt on taas pakko mennä.

-Sara-Maria-

Vierailija
2/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, mä täällä aamun hiljaisina tunteina yritän avokonttorissa hyvin huomaamattomasti kirjoitella palstoille :)

Kaik on jo tulleet töihin, ja " ihan oikeat" työt on alkanut, joten ei kovin paljoa ole omaa aikaa töissä.

Lyhyesti musagalluppiin: en oikein ole musadiggari. Lähinnä kuuntelen musaa taustamölynä. Esim. PMMP on hyvä ja ZenCafe. Myös vanhat suomi-iskelmät on rautaa! Toisaalta tykkään myös Guns' nRosesista - CMX menee myös. Vähän olen laidasta laitaan ihminen.

Nyt työn ääreen. Pomo tulee! Hauskaa päivän jatkoa enskat. Tulen illalla lukemaan lisää juttujanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla täti antoi jo pienen varoituksen itsestään, joten voi olla, että pilvilinnan raunioiden raivaustyöt alkavat piakkoin. Voihan P! Nyt kökötän täällä kotona sormet ja varpaat ristissä ja toivon parasta. Yritän miettiä pääni puhkin jotain tädin karkotuskeinoa, toimisikohan Off. Onhan se tätikin melkoinen verenimijä. Tai jospa se eilinen olisikn ollut vaan hämäystä...

Palaan myöhemmin kommentoimaan, mikäli v*tutukselta selviän.

~ahdistunut desejo~

Vierailija
4/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin olen näin aamutuimaan kirjoittamassa - vielä on hiljaista töissä, niin uskaltaa surffailla täälläkin.

Nopsaan selasin tuon eilisen piiiitkän ketjun läpi. En varmaan muista, mitä kaikkea pitikään kommentoida, mutta tasapuolisesti piinailijoille tsemppiä (titi-uulla ainakin kuulostaa lupaavalta!), muille intoa vällyjen väliin ja kaikille MOI!

Tupakoinnista oli juttua: itse olen tuossa nuorempana parin-kolmen vuoden ajan baaripolttanut, eli polttanut silloin kuin join, mutta lopetin kun totesin, että krapulan määrää vähensi selvästi se, että jätti röökin pois. Oli siis hyvä motivaattori :) Tietty en koskaan ollutkaan koukussa, se oli enemmänkin tapa.

Täällä oli muuten muitakin, joilla on isoja ikäeroja sisarustensa kanssa. Mulla on 19 vuoden ikäero mun pikkusiskoon. Aika ihanaa on ollut seurata siskon kasvamista vauvasta 10-vuotiaaksi, vaikka kotona ei ollakaan samaan aikaan koskaan asuttu.

ON: kp 33/28-33 eikä mitään näy. Eilen aamulla tein malttamattomana jo Aconin herkällä testillä ihan puhtaan negan :( Pongasin kyllä ovislimat tosi selkeästi, mutta enkö mä sitten ole kuitenkaan ovuloinut, kun kierto venyy näin pitkäksi? Tietty just siinä kierrossa, missä en mittaa lämpöjä enkä tikuta ovista, täytyy alkaa arvailemaan tällaista. No, huomenna vielä voisi menkat alkaa, että kierto olisi " normaalin" rajoissa. Menkkajuilinta, jota on ollut monta päivää, on nyt rauhoittunut. Eilen jo työmatkalla ehdin jo surra tämänkin kierron epäonnistuneeksi, joten nyt on jotenkin levollinen olo: menkat tulee jos on tullakseen.

Desejolle vielä tsempitystä lopuksi: ihan varmaan oli vaan pelottelua! Jalat ristiin ja peukut pystyyn bd!

Kivaa työpäivää!

Bianco

Vierailija
5/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies tosi sairas, niin mun täytyy nyt keskittyä toistaiseksi häneen. Palailen linjoille, kun kriittisimmät hetket ovat ohi - toivottavasti pian...

t. Jessis

Vierailija
6/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desejo ja Biancolle *tädinkarkoitusloitsuja* toivottavasti se tajuu pysyä poissa seuraavat 9 kk :)

Jessis: Jaksamisia ja pikaista paranemista miehellesi

-Sara-Maria-

Vierailija
7/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Nyt taas turvallisesti omalla työpaikalla niin täältä voi vähän kirjoitellakin :) Eilen olin toisessa toimipisteessä jossa on avokonttori, sieltä en viitsinyt vauvailla etteivät vaan arvaile mitään ;)[/color]

[color=blue]Desejo: [/color][color=fuchsia]Älä vielä luovuta!! *bdbd*[/color]

[color=blue]Bianco: [/color][color=fuchsia]Plussasäteitä ja peukutusta sinnekin!! Toivottavasti nega vielä plussaksi muuttuisi.[/color]

[color=blue]Titi-uu: [/color][color=fuchsia]Mikä tilanne? Oletko testaillut uudestaan?? *bdbd*[/color]

[color=blue]Remukka: [/color][color=fuchsia]Mikä tilanne? Onko täti ymmärtänyt pysyä pois?? *bd*[/color]

[color=blue]Jessica: [/color][color=fuchsia]Miehelle pikaista paranemista!![/color]

[color=blue]Serenity: [/color][color=fuchsia]Tottakai muistetaan sut! *vilkuttaa*[/color]

[color=blue]Vieläköhän muita piinailijoita oli, plussasäteitä kaikille!!! ++++ Ainaskin[/color][color=fuchsia]Sara-Maria!![/color]

[color=blue]Oviksen metsästäjille ja oviksen aikoja eläville toivottelen pupuiluintoa ;) Ainaskin [/color][color=fuchsia]Killa ja Kepardiina!![/color]

[color=blue]Moni odottajakin oli käynyt meitä moikkaamassa, ihanaa odotusaikaa teille kaikille!![/color]

[color=fuchsia]Tupakkagalluppiin vastailen että luojan kiitos en ole koskaan oppinut polttamaan, vaikka sitä joskus nuorena kovasti yritin harjoitella :D[/color]

[color=blue]ON: [/color][color=fuchsia]Nyt on kp 31/28-35 ja mitään ei ole tapahtunut eli odottelu/piinailu jatkuu.. Ajatukset on kauheen ristiriitaiset eli jotenkin tähän tapaan koko ajan: " Ihan hyvinhän voin olla raskaana, no ei, ei tietenkään.. no miksi ei, ajoittuhan pupuilut oviksen ajalle.. no joo mutta eihän edellisissäkään kierroissa tärpännyt vaikka oli ovistikutkin käytössä.. no joo joo, mut silti.. onhan moni plussannut TJOTtaillessaankin.. No voisinko mä olla.. no enhän mä voisi.. no voisinhan" :D [/color]

[color=blue]Mukavaa tiistaita kaikille!![/color]

[color=fuchsia]T. Juli kp 31/28-35[/color]

Vierailija
8/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitte tosi pitkän pinon eilen tarinoineet ja o-puoleltakin oli ihan yleisöryntäys :)

En jaksa nyt kommentoida yhtikäs mitään, kuten tuossa jo mainitsin superkipeänä olen. Tätikivut tuli siis vasta nyt ja ihmeissäni olenkin kun ei vuoda edelleenkään yhtään ja ihan sairaan kipeät reidet, selkä ja maha!! auuuu..... tunti sitten otin 600mg buranan eikä mitään vaikutusta. Lähden nyt makoileen kuuman kaurapussin kera sohvalle ja suunnittelemaan menenkö töihin tänään ollenkaan..koskaan ei ole näin helvetillisiä tätikipuja ollut... Lekuriin ajattelin tilata ajan jos ei helpotu olo ja ihmetyttää siis tuo vuodon niukkuus....

Vierailija
9/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Desejo[/b]lle tiedoksi että täällä on melkeimpä yhtä v***uuntunut enska kuin sielläkin. Pitihän sitä alkaa taas liian aikasiin leikkimään noilla testeillä aamulla ja testattua nega. Siis aamupissasta testasin ja testiajan sisällä tuli ihan puhdas nega. Tosin taas siihen testiin tuli testiajan jälkeen hailakan harmaa viiva, jota alan nyt epäillä pelkäksi viivanpaikaksi, jota en ole ennen vaan huomannut. Olettaisin, että jos tuo harmaa viiva tarkoittaisi raskautta, niin olisihan sen pitänyt nyt jo vahvistua. Tiedän, tiedän, niin kauan on toivoa kun ei ole tätiä, mutta kyllä täältäkin aletaan ryminällä tulla alas niistä pilvilinnoista. Tulis vaan se täti nyt sitten rohkeasti ennen reissuun lähtöä, niin ei tarvitsisi side pöksyissä turhaan kulkea ja sitä odotella. Sillä mulle tulis uunnataon tarve heti herättyäni testata, kun en meinannut yöllä saada nukuttua mitenkään päin, kun joka asennossa juili ja tykytti ja nykytti ja teki vaikka mitä. Kyllä siinä yön aikana tuli mietittyä kaikenlaista, että mikähän konsertti siellä mahassa/kohdussa nyt on menossa... Mutta ihan omaa hölmöyttä aiheuttaa itselleen mielipahaa ennen kuin olisi varsinaisesti ollut aihetta ja mennä testaamaan... Toivottavasti joku muu saa siihen testiin ne kaksi viivaa aikaiseksi. Mites [b]Desejo[/b] sulla? Tuliko se täti nyt oikeasti vai oliko se vain varoitus? bd!

T:Negan testannut masentunut Titi-uu kp27/26-30

Vierailija
10/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olisi nyt sitten se täti, eikä alkuraskauden keskenmeno... Meinaan noita kipuja vaan... Kun mulla koski sillon illalla ennen keskenmenoa niin kovasti alaselkään, etten voinu itkemättä liikkua ja alavatsa oli sellainen pinkeä, se meni välillä ihan kovaksi (jälkeen päin tajusin, että supistuksiahan ne...) ja kuume nousi hetkellisesti 39 asteeseen. No saatuani tarpeeksi kipulääkkeitä olo helpotti, muttaa selkää jomotti yhä. Aamulla kun meni vessaan niin lorahti varmaan litra verta pönttöön. Se oli siinä ja kivut loppui siihen. En halua pelotella (ja sori niille jotka on tän mun tarinan lukeneet jo miljoona kertaa), mutta kannattaa sun varmasti käydä lääkärissä jos ne kivut ei hellitä. Minäs kp:nä sulla alkoi vuoto?

Vierailija
11/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiistai-aamu, kp 32/30-32 eikä tätiä kuulu... voisi olla lupaavaa, mutta lopetin pillerit 1.7. ja voihan se olla että nyt tulee superpitkä aika ettei mikään hormonitoiminta edes käynnisty jne... mutta koska tätiä ei näy, toivo elää. viikonloppuna teen taas testin, en sitä ennen kuitenkaan:)

tupakkagallup: ennen olin ns. bilepolttaja, mutta yhteensä elämäni aikana olen polttanut varmaankin vain sellaiset pari askia. yksi silloin, toinen tällöin. viime syksynä tein symbolisen eleen ja heitin roskiin kaikki baari-illasta jääneet röökit ja päätin ettei yhtään enää. joskus baarissa teki vähän mieli silloin kun itse joi jotain, mutta nyt sekin mieliteko on jäänyt. nollalinjaa noudatan ja ihan hyvä niin. kannustan kyllä muitakin jättämään ne syöpäkääryleet pois. vaikeaahan se voi olla, mutta raskautuminen nyt ainakin on hyvä motivaatio-isku.

desejo: toivotaan ettei se tätipäholainen löydä sinne. plussasäteitä!!!! bd bd bd

juliaana: voimia piinailuun! minäkin olen jo tässä alkamassa saamaan käsitystä siitä mitä se on, eikä silloin ole helppoa keskittyä mihinkään muuhun. toivotaan parasta!!

kaikki: olen tässä vähän miettinyt ja uskon että positiivinen ajattelu on aika tärkeä voimavara tässä vauvanyritysasiassakin (huh mikä sanahirviö:))

onhan se tutkittu juttu että stressi ei ole hyväksi raskautumista toivoessa, mutta onkin helpommin sanottu kuin tehty ottaa tämän asian kanssa rennosti.

haluan jakaa teidän kanssanne itse hyväksi kokemiani " rauhoittumiskeinoja" , jotka auttavat jaksamaan jännitystä ja odotuksen odottamista.

1. hyvä ystävä/oma kulta/läheinen ihminen, jonka kanssa voi puhua asiasta, toiveista, peloista... minulle se on oma kulta ja kyllä, tämä palsta:)

2. liikunta, ulkoilua mielellään. minulle kävelyretket ovat tärkeitä. venyttely, kevyt jumppa auttaa " luomaan yhteyttä kroppaan" , koska sitä nyt muutenkin ajattelee nyt enemmän.

3. päiväkirja. ehkäpä näitä aikoja on kiva muistella sitten oma nyytti sylissä:)

tässä uusi gallup! mikä auttaa teitä jaksamaan piinailujen kovaa jännitystä ja niitä vaikeita pettymyksiäkin? ehkä löydämme tämän myötä joitain uusia mukavia tapoja ottaa välillä rennommin. minun ainakin täytyy opetella siihen, varsinkin jos yrittäminen jatkuu pitkäänkin ennen tärppäämistä.

Vierailija
12/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tullut pari viestiä tuossa kun pitkää juttuani kirjoittelin...

titi-uu: älä masennu vielä siitä testituloksesta! testasit niin aikaisin kuitenkin, ja joillakinhan positiivinen tulos on tullut vasta tosi myöhään. tiedän kyllä kuinka inhottava pettymys se yksi viiva on... siksi nyt yritänkin odottaa, mutta sekin on kyllä niin hankalaa.

mulle oli pahinta siinä testatessa se, että mies oli niin varma plussasta. taitaa kuulua niihin jotka ajattelee että heti tärppää kun sisään laukeaa. noh, oishan se kiva joo... mutta selviää kai sillekkin ettei ihan niin helppoa ole välttämättä. hitsi, se oli niin pettyny siitä negasta että ittellä tuntui pahalta jo senkin takia.

mutta siis, toivotaan että se toinenkin viiva vielä ilmestyy sieltä meille molemmille!

apila: voi itku, toivottavasti olosi paranee pian ja tämä ei ole mitään vakavaa. olen tosi pahoillani jos se on km... mutta voisiko se olla vaikka jokin mahapöpö? oletko syönyt jotain outoa? vai onko se ihan selvää menkkasärkyä? jaksamista ja tsemppiä sinulle. toivotaan että se menee ohitse, eikä huolta olekaan.

Vierailija
13/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä hyvää huomenta kaikille ja ihan ekaksi pahoittelut niille, jotka täti on taas bongannut!

Mä tässä vast äsken heräilin, kun ajattelin ottaa vielä tän vikan lomaviikon ennen koulun alkua ihan iisisti ja nukkua mahdollisimman pitkään;) Kauhea savunhaju vaan häiritsee...haisee vaikka oon pitäny ovet ja ikkunat tiukasti kiinni, hyi:( . Joku metsäpalo...

Sitten oli se tupakkagallup. Tällä hetkellä en onneksi polta. Poltin vielä joku aika sitten ja ehdin ennen lopettamista polttaa useamman vuoden. Sitten lopettamisen jälkeen se tietysti meni siihen, että tuli poltettua aina juomisen yhteydessä, mutta nyt olen onneksi pystynyt lopettamaan kokonaan:)) en kyllä väitä ettei välillä mieli tekis...ja kovasti....

ON: Vielä pari päivää pitäis tädin kanssa kärsiä:( Koskee niin vietävästi, ettei mitään rajaa....tänään pitäs sitten taas ne pillerit alottaa...:(( Ellei mies nyt yhtäkkiä yllätä..katsotaan..(ja toivotaan):)

OIs vielä matonpesut edessä, joten nyt olis varmaan korkee aika nousta sängystä ylös...ei vaan millään jaksais:o)

Hyvät päivänjatkot enskoille ja paaaljon plussapölyä kaikille!!!

~Aleida kp 3/28-29

Vierailija
14/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

titi-uu: sillon ku tää tiputtelu alko oli kp jotain 35 ja normaalisti on jotain 29-30. Ja negan testasin muistaakseni kun kp oli 33. Et en ite ainakaan usko tohon alkuraskauden km:n... jospa mulla on " moottorit" jotenkin sekasin, mut lekuriin ajattelin kumminkin tilata ajan et sais jotain selvyyttä tähän...ku sillon ku viimeks kävin gynellä jäi jotenkin sellanen tunne et olis pitänyt jo sillon tutkia paremmin vaik ultralla munikset ja muut... burana alkaa ilmeisemmin jo vaikuttaan..palailen taas jos tulee mieleen jotain elämää suurempaa :)

Vierailija
15/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille enskoille!

Sara-maria ja Peipposta: Huisk huisk (=eli vilkutuksia)

Desejo: Yritä pitää se täti poissa!

Blanco ja Juliaana-82: Plussasäteitä hirmuisesti matkaan!

Jessica: Miehellesi pikaista paranemista! Yritähän jaksaa olla sisar hento valkoisena :)

_Apila_: Toivottavasti se kivulias täti tajuaa pakata laukkunsa ja häipyä mahdollisimman nopeasti. Anna sille vaikka osoite Saharaan, ettei tule meidän muidenkaan kiusaksi..

Titi-uu: Älä masennu, toivoa on! Muistetaan se vanha sanonta: Niin kauan kun ei ole tätiä, on toivoa :) Toivotaan että täti ei hyökkää!

Vanilja84: Tosi hyviä vinkkejä. Välillä pitää pysähtyä miettimään miten hyvin asiat ovat, niin ei vaivu mihinkään omaan pikku epätoivotyhjiöön tän vauva-asian kanssa.

Aleida: Ihanaa viimeistä lomaviikkoa! Nauti siitä ja nuku pitkään ilman huonoa omaatuntoa :)

Galluppeihin:

* Tupakkaa en onneksi polta, joten siitä ei tarvitse sitten vierottuakaan. Joskus nuorempana harrastin baaritupakointia, mutta nyt sekin on jäänyt.

* Musiikin suhteen olen aika kaikkiruokainen. Ihan hevimättö ei uppoa. Radioista kuuntelen mieluiten Suomi Poppia, Kissiä tai NRJ:tä.

* Miten stressaamatta vauvakuumeesta? Se onkin vaikeaa eikä se aina onnistukaan. Tuntuu että stressaaminen menee aalloissa eli välilä saattaa mennä pitkäkin aika tosi hyvällä fiiliksellä, sitten jokin pieni asia saattaa pahan mielen laukaista. Yritän luoda itseeni uskoa, että se onnistuu, vaikka nyt on menossa jo 10. kierto.

Oma napa: Täällä ollaan jo paremnmalla mielellä, eilen oli taas yksi niitä päiviä kun ajattelin, ettei tästä tule koskaan mitään. Siltä ovista metsästän tuloksetta, nyt kp 17/28-32. Kumpa se sieltä löytyisi. Eilen kyselin niitstä Mammaksin testeistä, mitä olette mieltä, ovatko ne mistään kotoisin? Siis kannattaisko vaihtaa merkkiä?

Näillä fiiliksillä tänään :)

Kepardi

Vierailija
16/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan taas kaikille!!! Oon taas niin kiireine, että en kerkiä kommentoimaan erikseen.

Piinailijoille plussaonnea, oviksen metsästäjille bongausintoa ja kaikille muillekin kaikkea ihanaa :)

Täti tuli sitten tänä aamuna kunnolla, eli nyt elellään kp 1! Näinhän se piti ollakkin kun ovis oli kp 16!

Pari päivää olen nyt poissa, kun lähdetään mieheni kanssa hemmottelemaan itseämme ja toisiamme Tallinnaan! Mulla on muutama päivä vapaata ja mies pitkällä saikulla, joten hyvin päästään lähtemään. Saatiin eilen idea ja tänään jo toteutetaan ;)

Nyt siis pakkaamaan ja sitten nokka kohti Helsinkiä....

T:Remukka kp 1 (nyt ihan oikeesti)

Vierailija
17/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia] Moikka Pepsi ja Q! Ihana kuulla teistäkin! Tulee ¿vanhat hyvät ajat¿ mieleen!:D Teillä alkaa hoohetket olemaan käsillä, varsinkin Q:n teksti sai jo perhosia vatsaan täälläkin! ;) Mukavaa loppuraskautta teille ja onnea synnytykseen!

Oona, Jeanette, Peipposka, Saikku, Serenity, Bianco, Titi, Vanilja, Aleida,

Juli: Onnea piinailuun!

Mooli: Onpa ¿onni¿ että sulla on traumoja lapsuudesta! ;) Oot säästäny monta hyvää elinvuotta! Edelleen on sormet ja varpaat ristissä sun puolesta, hyvä syy olla tekemättä siis mitään! bd bd bd bd bd bd

Killa: Kivaa limojen bongailua! Toivottavasti pölypunkit pöllyää teillä tällä viikolla!

Pippi: No ois kyllä ollu kiva jos ois laittanu kiireellisenä! Mutta toisaalta ymmärrän kyllä hyvin että esim. syöpäpotilaiden pitää päästä kiireellisinä tapauksina ¿ohi¿, joten pitää vaan tyytyä odotteluun... Hassu toi sun lekurin kommentti, hih! :D

Dese: Pidä se eukko loitolla!!!!!!!!!

Jessica: Voi kamalaa! Toivottavasti miehesi paranee pian! Nyt kaikki tsempitys sinne teille ja jaksuja! *hali*

Apila: No voi höh! Toivottavasti ei mitään vakavampaa! Koita kestää!

G: Poltin n. 11 vuotta ja lopetin tupruttelun reilu vuosi sitten - eikä ollu ees vaikeeta! Päätös tosin syntyi helposti kun todettiin refluksitauti ja sain syyn sille, miks masu sattui aina ku veti tupakkaa... On se savuton elämä vaan niin paljon mukavampaa!!! Ja sitä paitsi, jos sattuu plussaamaan niin ei oo siinä hormonimyllerryksessä sit enää pahentamassa niksat! ;)

ON: kp18/25-28. Eilen illalla jo säikähdin ku vasen tisu tuntui kipeytyvän, mutta ei. Tosin vasen nänni on ihan kumman tuntuinen, ei oo kipee mutta tuntuu inhalta kun se vaan hipaseekin johonkin. Alaselkää jomottelee, vatsassa myllertää ilmaa (ihan niinku ennen menkkoja) ja refluksioireet on taas kurkkineet pitkän tauon jälkeen. Kyllä on tässä naksun pää pyörällä, mitä oikeen tapahtuu... :) No tottahan jokainen tietää mitä mä kuvittelen että tapahtuu, hih! ;D Eihän enää voi oviksesta olla kyse, eihän?!?! [/color]

Vierailija
18/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimilitanjan jälkeen unohtui kirjottaa että moikka! =) Wordin kanssa pelleily tekee tällasta!

Vierailija
19/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tuntuu, että pitkästä aikaa, kun viimeksi torstaina olen päässyt lukemaan kuulumisianne. En ole ihan kaikkia vielä lukenut, joten kertokaahan jos joku on tällä välin plussannut!

Titi, Bianco, desejo: ilmeisesti tekin piinailette. Mulla kp 30/28-30 ja tätiä ei ole näkynyt, mutta eiköhän se sieltä ilmesty :( Tein jo testinkin, kun en malttanut odottaa, mutta negaahan se näytti.

Tulen myöhemmin kirjoittelemaan lisää.. Sara-Maria, Killa, Naksu, Apila ja muut paljon vilkutuksia kaikille enskoilel!

Vierailija
20/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onkin sitten pilvisempi päivä, toisaalta ihan mukavaa kun ei ole kuuma ihan koko aikaa! :)

Minä täällä kestitsen tätiä oikein urakalla - ymmärtäis pysytellä pois sitten tämän jälkeen. :) Mies on työreissulla ja tässä mietin, että mitäköhän tekisin...Yritin kirjastosta käydä kattomassa, olisiko siellä ollut jotain hyvää kirjaa -eipä löytynyt. Opiskelujuttuja pitäis tehdä, mutta kuinkas ollakaan, ei yhtään kiinnostaisi. Torstaina pitää palailla arkeen, eli työt alkaa :(.

Rakennus asiaa: En muista kirveelläkään, että kukas se kyselikään rakennus asioista?? Eilinen ketju oli niin pitkä...:) Mutta siis ei rakenneta omakotitaloa vaan remontoidaan kerrostaloasuntoa. Käytän siitä vain nimitystä " rakennus" -siellä vallitsee seinien yms. kaatojen jälkeen niin jumalaton hävityksen kauhistus, ettei sitä oikein muuten voi nimittää!:) Mutta kysellä saa näistä rakennus/remontointi asioista, jos haluaa. Tällä hetkellä tilanne on jo ihan hyvä -pesuhuone näyttää jo peräti siltä, että siihen on tulossa jonkunlainen huone.

G: Aika moni täällä tunnustautuu baari-polttelijaksi. Minä olen myös sellainen. Koskaan ei tupakkaa tee oikeastaan mieli, se on vain tapa. Kun saa tuopin käteensä, pitää toiseen käteen saada se haiseva ällötys. Koko ajan tulee poltettua vähemmän ja vähemmän, jotenkin ei vain enää innosta.

Musiikkimaku on minullakin aika sekalainen. Kaikenlaista tulee kuunneltua.

Sitten oli näistä lasten nimistä. Minä olen päättänyt jo aika päiviä sitten, että mitkä nimet minusta olisi sieviä. Tuo minun nimimerkkinikin viittaa siihen, että minkä tyyppisiä nimiä esim. tytölle on kaavailtu. Pojalle on todella vaikeaa miettiä nimiä, mies kun ei suostu mihinkään sellaisiin nimiin, missä vähänkään on ns. ruotsalaista säväystä. Saapas nähdä, että miltä se oma lapsi sitten näyttää, että mikä nimi sille sopii...:) Tulikin muuten mieleeni uusi gallup! Oletko miettinyt, millaiselta lapsesi näyttää esim. vuoden ikäisenä?

Jeeps. Kai minun pitää alkaa oikeasti tekemään jotain järkevää. Kaikille paljon paljon paljon plussa ajatuksia ja muutenkin mukavaa päivää.

*greetas*