Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset juoksee Helsingissä henkihieverissä metroon, vaikka toinen metro tulee 4 minuutin päästä?

Vierailija
22.02.2021 |

Ei voi käsittää.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkien vuoksi en enää uskalla käyttää metroa.

Vierailija
22/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljasjalkainen sadilainen kirjoitti:

mikä siinä on, ettei voi lähteä minuuttia paria aiemmin, että ehtisi kävelemälläkin siihen metroon, millä ehtii jopa jatkoyhteyksiinkin...

t. paljasjalkainen sadilainen

Metrokin saattaa olla jatkoyhteys... Jotkut kulkevat yhteen suuntaan jopa kolmella eri liikennevälineellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin metron vuoroväli voi olla 15 minuuttia. Kannattaa siis juosta.

Vierailija
24/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nigat laiturilla.

Pakenevat roistoja ja sehän nyt kertoo yleensä hesalaisista, ihme porukkaa.

Vierailija
25/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne minne itse menen ei metroja kulje 4 min välein.

Vierailija
26/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt pari kertaa niin, että kun en ole pitänyt mitään kiirettä vaan olen ajatellut, että seuraavallakin metrolla ehtii, niin sitä ei ole tullutkaan sitten vaikka puoleen tuntiin, kun on tullut jotain vikaa.

Vierailija
27/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopulien kivikylä, elämä on siellä tuollaista. Ja melkoinen virusämpäri myös, taudit leviää iloisesti.

Olipa rakentava kommentti. Ei kukaan pakota sua menemään Helsinkiin, voisit lopettaa tommosen sodanlietsonnan. Kohta pääkaupunkiseutulaiset kuvittelee, että me kaikki Kehä III ulkopuolella ollaan yhtä typeriä  kuin sinä.

Vierailija
28/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se jatkuva kiire nyt vaan kuuluu olennaisena osana urbaaniin citykulttuuriin.

Kiire, kiire, kiire ja siinä se "tärkeä" elämä sitten kohta olikin.

Kuolinvuoteella kukaan ei sano, että voi hitto kun tuli tehtyä noita töitä ja kiirehdittyä

aivan liian vähän.

Vierailija
29/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jatkoyhteys.

Vierailija
30/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille menee jatkobussi 20 minuutin välein. Se on suurin syy.

Vierailija
31/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt juokse, mutta liikun ripeästi portaissa ja kadulla. Joka tykkää seistä minuuttitolkulla joka päivä liukuportaissa, tehköön sen.

Itse mielelläni askellan, niin pysyy kuntokin parempana ja pakarat pyöreinä.

Vierailija
32/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko juosta Helsingin metroon, kun muissa kaupungeissa ei ole metroa .

Vierailija
33/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt pari kertaa niin, että kun en ole pitänyt mitään kiirettä vaan olen ajatellut, että seuraavallakin metrolla ehtii, niin sitä ei ole tullutkaan sitten vaikka puoleen tuntiin, kun on tullut jotain vikaa.

Mitäs jos juokset turhaan just siihen junaan johon tulee vika? Olet sitten hiessä huohottavana siellä sardiinipurkissa muiden kanssa sen sijaan että hengittelisit raikasta ulkoilmaa pullityhjällä laiturilla.

Vierailija
34/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne juoksee myös täällä suuressa maailmassa. Oman metrolinjani aamuvuorot tulevat 55 sekunnin välein ja silti joka metroon juoksee pää kolmantena jalkana useampi ihminen, jotka sitten jäävät melkein ovien väliin ja ovet joutuvat avautumaan ja lähtö viivästyy sen muutaman sekunnin. Joka ikinen aamu. Ja laiturilla lukee isolla parin metrin välein, seuraava juna 0:55. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
35/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan niillä kaupunkilaisilla aina niiin kiire, tukkaputkella viipotetaan joka paikkaan.

Vierailija
36/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on oma auto, ei tarvitse juosta. En voisi kuvitellakaan tilannetta, jossa pitäisi kieli vyön alla juosta metroon ja ehtiä vielä jollekin jatkoyhteydelle 😂

Vierailija
37/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Helsingissä oli 30 vuotta ja edelleen jaksaa huvittaa "seuraavaa bussia voi joutua odottamaan jopa puoli tuntia"

Synnyinkunnassani Kainuussa meni yksi bussi aamulla kirkonkylälle ja iltapäivällä tuli yksi takaisin päin. Jos siitä myöhästyi, seuraava tuli seuraavana päivänä. Paitsi jos oli perjantai, seuraava tuli maanantaina.

Minulla ei ole tietoa aikatauluista enkä juokse liikennevälineisiin. Sieltä tulee aina seuraava. Ennemmin tai myöhemmin. 

Vierailija
38/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta....pitäs odottaa puoli tuntia. Olisihan se järkyttävää.

Vierailija
39/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se neljä minuuttia voi aiheuttaa sen, että ei ehdi bussiin, joka menee puolen tunnin tai tunnin välein, esim. Jotkut Kirkkonummen bussit.

Kai itsekin juoksisit..?

Kannattaisiko silloin tulla ajoissa paikalle?

Vierailija
40/98 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta....pitäs odottaa puoli tuntia. Olisihan se järkyttävää.

Puoli tuntia on pitkä aika, jos on sen verran myöhässä koulusta tai töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme