paras turn ON miehessä
Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?
Kommentit (1028)
Minua ei haittaa, jos mies joskus katsoo toista naista, mutta kunhan ei koko ajan vilkuile ja kyttäile. En minäkään sokeutunut naimisiin mennessäni, eli katselen kyllä hyvännäköisiä miehiä, mutta vain, koska heissä on silmäniloa. Oma mieheni on komea ja karismaattinen, joten en ole vaihtamassa.
Pitkä mies, jolla hoidettu, tuuhea parta. Sitä hiplaisin koko ajan, ne on aivan ihania.
Vierailija kirjoitti:
-Mies, joka osoittaa haluavansa vain minua ja osoittaa eleillään ja käytöksellään viehättyvänsä minusta (esimerkkinä Fifty Shades Of Grey päähenkilömies)
-antaa läheisyyttä eikä pihtaa siinä
-on rehellinen ja uskollinen
-ei omista instagram-profiilia tai muita sellaisia missä hakisi kontaktia nuoriin kauniisiin naisiin
-on sivistynyt herrasmies
Käytännön elämässä tuo on vain haihattelua.
On aivan eri asia se pettääkö, harrastaako seksiä muiden kanssa tai haluaako pettää verrattuna siihen että miehen seksuaalinen energia kohdistuisi vain omaan naiseen. Kyllä mies, ihan niinkuin nainenkin haluaa seksiä ylipäätään ja oma kumppani on se jonka kanssa se tapahtuu. Kyllä minä miehenä myönnän, että joskus panetuksen hetkellä voisin painaa mulkkuni mehevään "ylipäätään mihin tahansa p1lluun!". Ihminen on siinä toisinaan sivuseikka. Mutta en minä petä koska niin on luvattu suhteessa olla.
Se, että olettaa toisen ihmisen seksuaalisen latauksen purkautuvan ja syttyvän vain sinusta, on jotenkin sairaan narsistista.
Vierailija kirjoitti:
Kadulla tulen vilkaisseeksi toisen kerran jos miehellä on pitkä tukka tai tumma iho. Appajee jos molemmat samassa paketissa niin morjens taidanpa unohtaa minne oli matkalla 😁
Maanläheinen ja karski huumorintaju. Söpöllä tapaa hieman hömppä ja ujo, mutta silti perusälykäs :D Pukeutuu ihan perus rentoihin vaatteisiin (esim. college housut ja joku t-paita), tiukat farkut ja frakkipuku yms. pelottaa :D
Sanavalmius on seksikästä. Se viestii älykkyydestä. Jari Tervo on hot.
Iso kalu, pitkät sormet, kapeat kasvot, laiha vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Sanavalmius on seksikästä. Se viestii älykkyydestä. Jari Tervo on hot.
Ei viesti älykkyydestä vaan nokkeluudesta. Tällä on valtava ero. Nokkeluus voi helposti kääntyä myös ärsyttäksi ylinokkeluudeksi, vaikka yleensä onkin turn-on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies, joka osoittaa haluavansa vain minua ja osoittaa eleillään ja käytöksellään viehättyvänsä minusta (esimerkkinä Fifty Shades Of Grey päähenkilömies)
-antaa läheisyyttä eikä pihtaa siinä
-on rehellinen ja uskollinen
-ei omista instagram-profiilia tai muita sellaisia missä hakisi kontaktia nuoriin kauniisiin naisiin
-on sivistynyt herrasmies
Käytännön elämässä tuo on vain haihattelua.
..
Se, että olettaa toisen ihmisen seksuaalisen latauksen purkautuvan ja syttyvän vain sinusta, on jotenkin sairaan narsistista.
Amen, juuri näin. Joillain naisilla tuntuu olevan täysin harhainen käsitys miehen seksuaalisuudesta.
Juokse heti karkuun jos tuo yhden ruusun kertakaikkiaan on sairas silloin.Ne on sairaita mieleltä.
Miehekäs ääni. Hyvä tuoksu. Kauniit silmät. Lempeys miehekkään ulkokuoren alla. Mieluummin hieman ujo kuin överi itseluottamus. Henkinen tasapainoisuus ja luotettavuus.
Älykäs, sivistynyt, huumorintajuinen, urheilullinen ja suhteellisen varakas. Mielummin iso kuin pieni.
Luotettavuus, keskustelukykyisyys, huumorintaju, ei-narsistisuus eli ts. että on normaali ihminen ja terveellä tavalla itsevarma, utelias ja aktiivinen elämän suhteen, tuoksuu hyvälle ja puhtaalle, aidosti hyväsydäminen ja kohtelee muita hyvin, iloiset silmät ja hymy, tunneälykäs
Sepolla (fränti) oli seksisuhde Vahasen kans jololla, ei ne muuten olis siellä kestänyt!
Ystävällisyys, positinen asenne ja herkässä oleva hymy. :)<3
Olen myyty kirjoitti:
Ystävällisyys, positinen asenne ja herkässä oleva hymy. :)<3
positiivinen asenne siis tietysti :D
Älykkyys ja empatia.
Ulkonäköpuolella pitkä tukka ja pitkät sormet.
Kun henkisyys on liian hyvää suomea ja pakko käyttää anglismia.